Dzisiaj jest 18 lip 2025, 13:44



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: setup do neos?
Post: 02 paź 2010, 10:28 
Zbanowany

Rejestracja: 28 sie 2010, 10:41
Posty: 30
Lokalizacja: przewłoka
Pojazd:
Nazbierałem werszcie kase na tuning mojego neosidła i oto setup który zamierzam zamontować w squtrze :D
setup:
cylek- hebo monston replica
gazior- dell'orto 17,5
wydech- yasuni c21
vario 0hebo racing
rolki 3g
wał seria
sprzęgło hebo n
dobry to setup czy dobra to konfiguracja jakie spalanie i moc około będzie na tym setupie???help!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2010, 10:32 
Zbanowany

Rejestracja: 28 sie 2010, 10:41
Posty: 30
Lokalizacja: przewłoka
Pojazd:
ktoś się wypowie? :?:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2010, 10:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 maja 2010, 0:23
Posty: 165
Lokalizacja: Szamotuły(WLKP)
Pojazd:
jak dla mnie to by sie wał inny przydał i łozyska..




_________________

Zapraszam do mojego Neosa!!!!

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=126989

A także teraz Keeway -a Swana ;D

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=211159




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2010, 10:40 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Gaźnik 19 albo 21.
Wał i łożyska musisz zmienić.
Pasek tez by się jakiś mocniejszy przydać.




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2010, 10:40 
Zbanowany

Rejestracja: 28 sie 2010, 10:41
Posty: 30
Lokalizacja: przewłoka
Pojazd:
nie wytrzyma orginalny wał??? a membranki jakie??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2010, 10:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2010, 12:11
Posty: 483
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
przewlocki7, na twoim miejscu zamiast przepłącać za wydech kupił bym dobry wał :)




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... &start=380 <--------Moja Sliderka swap lc . :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2010, 10:50 
Zbanowany

Rejestracja: 28 sie 2010, 10:41
Posty: 30
Lokalizacja: przewłoka
Pojazd:
to wudech jakiś słabszy np yasunir starczył by???




_________________

moja maszynka http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/Neos/104988




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2010, 10:57 
Zbanowany

Rejestracja: 28 sie 2010, 10:41
Posty: 30
Lokalizacja: przewłoka
Pojazd:
starczył by yasuni r???? do tego setupu




_________________

moja maszynka http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/Neos/104988




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2010, 11:07 
Zbanowany

Rejestracja: 28 sie 2010, 10:41
Posty: 30
Lokalizacja: przewłoka
Pojazd:
setup:
cylek- orginalny 50cc z oknem wydechowym i tlokem vertex
gazior- dell'orto 19mm
wydech- yasuni R
vario 0hebo racing
rolki 3g
wał seria
sprzęgło hebo n
króciec ssący odblokowany 20mm ..na takim jak by była około moc i czy ten setup jest ok ..prosze niech ktoś się wypowie !




_________________

moja maszynka http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/Neos/104988




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2010, 11:20 
*

Rejestracja: 29 lis 2009, 17:05
Posty: 55
Lokalizacja: Tłuszcz (WWL)
Pojazd:
walnij zamiast seryjnego cylka to malossi 70 lub polini i łozyska wału teflon i heja a gaznik to nawet 17,5 styknie




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2010, 11:59 
**

Rejestracja: 02 sie 2009, 18:34
Posty: 482
Lokalizacja: Cz-wa
Pojazd:
kup jakiegoś malossiego sporta i walnij łożyska wału i wtedy Yasuni R będzie idealny, gaźnik 19 lub 17.5 i będzie fruwać :) ...




_________________

był racing jest morini lc Full seria :) vmax licznikowy 90km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 paź 2010, 12:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
przewlocki7 pisze:
Nazbierałem werszcie kase na tuning mojego neosidła i oto setup który zamierzam zamontować w squtrze :D
setup:
cylek- hebo monston replica
gazior- dell'orto 17,5
wydech- yasuni c21
vario 0hebo racing
rolki 3g
wał seria
sprzęgło hebo n
dobry to setup czy dobra to konfiguracja jakie spalanie i moc około będzie na tym setupie???help!

po pierwsze to seyjny wał ukręcisz przy takim cylku i wydechu przy pierwszym odkręceniu na full manetki. Obroty mogą przekroczyć 13k obrotów. I gaźnik 17,5 zdecydowanie za mały, jak będziesz miał C21 przy nim to optimum by był 21mm. No a tak to ok, dzwon by się przydał jeszcze ale bez też da radę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2010, 12:23 
Zbanowany

Rejestracja: 28 sie 2010, 10:41
Posty: 30
Lokalizacja: przewłoka
Pojazd:
dzięki wszystkim za pomoc :wink:




_________________

moja maszynka http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/Neos/104988




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2010, 12:25 
**

Rejestracja: 02 sie 2009, 18:34
Posty: 482
Lokalizacja: Cz-wa
Pojazd:
sebagbw pisze:
po pierwsze to seyjny wał ukręcisz przy takim cylku i wydechu przy pierwszym odkręceniu na full manetki.

jakoś jeździłem pół sezonu na s6 racingu przy tecnigasie non-e i nic się nie stało przy seryjnym wale a go nie oszczędzałem zbytnio i kumpel na hebo manstonie replice też dużo jeździł na serii wale i nic się nie stało więc wielcy "znawcy" nie odzywajcie się jak nie mieliście do czynienia z takimi cylindrami
sebagbw pisze:
Obroty mogą przekroczyć 13k obrotów

więcej niż 12k obrotów na seryjnym zapłonie nie wykręcisz...




_________________

był racing jest morini lc Full seria :) vmax licznikowy 90km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2010, 13:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
akurat sam się duuużo interesowałem o tym bo sam składam silnik z cylindrem hebo manston replica. A to że Tobie nie walną wał to po prostu masz szczęście, ale nikt komu kasy nie zbywa nie zakłada takiego cylindra i wydechu na seryjny wał. Chyba że jest pseudo tunerem. A co do zapłonu to na zapłonie ducati(jest w niektórych seryjnych skuterach yamaha) wykręcisz więcej niż 12k obrotów.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2010, 15:53 
**

Rejestracja: 02 sie 2009, 18:34
Posty: 482
Lokalizacja: Cz-wa
Pojazd:
nie to nie było szczęście tylko minarelli mają dobre wały i tyle, trochę kilometrów się zrobi...
ja akurat miałem zapłon ducati i było 12 tysięcy więc nie wiem czy można więcej niż 12k ale mniejsza z tym... :)
jak zmieniałem wał seryjny to nie miał on żadnych luzów a miał już 21tys. kilometrów przebiegu :P , ja bym na miejscu chłopaka kupił jakiegoś sporta zmienił łożyska i wydech klasy R/c16 i by fajnie śmigał, był żywotny, palił w miarę nie dużo bo racing potrafił sobie łyknąć no problemów tylu by nie miał bo racing pociąga za sobą już trochę kosztów a sport jest według mnie optymalnym rozwiązaniem a jak brakuje mocy to wtedy porting i wtedy już na prawdę fajnie to chodzi :wink: ...




_________________

był racing jest morini lc Full seria :) vmax licznikowy 90km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy