Dzisiaj jest 19 sie 2025, 13:11



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Wał do CPI
Post: 02 paź 2010, 18:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sty 2010, 13:05
Posty: 98
Lokalizacja: Złotów
Pojazd:
Witam mam zamiar kupić taki cylinder

http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 3742dafebd

I nie wiem jaki wybrać do niego wał :( Który byście z tych wybrali żeby wyrabiał na ten cylek

1. http://allegro.pl/wal-korbowy-tec-racin ... 52809.html

2. http://allegro.pl/wal-sport-cpi-keeway- ... 89055.html

Lub podajcie jakieś swoje propozycje dosyć tanich wałów




_________________

CPI Oliver Silnik Aprilia Sr DiTech


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2010, 18:33 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
ja polecam 1 :)




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2010, 19:19 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Zdecydowanie 1
Bierz pod uwagę że jest wypełniany co przy tym cylki robi sporą różnicę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2010, 20:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sty 2010, 13:05
Posty: 98
Lokalizacja: Złotów
Pojazd:
Dzięki i przy tym cylku nie powinno być żadnych problemów ? I jakiej klasy mogę założyć najmocniejszy cylinder zęby wszystko było ok ? I czy ktoś by mógł wymienić wszystki klasy w kolejności ?




_________________

CPI Oliver Silnik Aprilia Sr DiTech


Ostatnio zmieniony 02 paź 2010, 21:10 przez Tommek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2010, 22:34 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Seria - sport - midrace - racing - evo - highend

Do CPI moim zdaniem sie nie opłaca więcej wkładać niż sport-midrace
A im wyższa klasa tuninfu tym niższa żywotność skutera
A do CPI evo nie założysz chyba że po przeróbkach karterów, max racing bez przeróbek.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2010, 9:16 
**

Rejestracja: 19 cze 2010, 8:54
Posty: 367
Pojazd:
wał ten 1 jest za 211 zł na keeWAY SKLEP




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2010, 10:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sty 2010, 13:05
Posty: 98
Lokalizacja: Złotów
Pojazd:
Ok dzięki. A co myślicie o tych łożyskach ? http://allegro.pl/lozysko-redukyjne-swo ... 15327.html




_________________

CPI Oliver Silnik Aprilia Sr DiTech




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2010, 10:31 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Tommek, jeśli dobrze pamiętam to te łożysko nie pasuje do keewaya.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2010, 10:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sty 2010, 13:05
Posty: 98
Lokalizacja: Złotów
Pojazd:
A czy może ktoś wie czym sie różni w cpi wał 12 mm a 10 ?




_________________

CPI Oliver Silnik Aprilia Sr DiTech




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2010, 10:33 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
10 i 12 to jest średnica sworznia tłoka , czyli jak byś kupował ten cylinder co pokazałeś wyżej musisz kupić wał na sworzeń 12mm




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek


Ostatnio zmieniony 03 paź 2010, 10:34 przez aragon, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2010, 10:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sty 2010, 13:05
Posty: 98
Lokalizacja: Złotów
Pojazd:
Ale ja mam trochę inaczej. Bo mam cpi oliver AC przerobione na LC jest zmieniony cylinder od roxa i tłok od cpi i to wszystko chodzi gites. Ale teraz bym se kupił 70 ccm i zaczynają się problemy bo nie ma od czego wziąść cylindra na 12mm. Co radzicie bawić sie czy dać se spokój i spowrotem AC ?




_________________

CPI Oliver Silnik Aprilia Sr DiTech




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2010, 11:08 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
I dlatego lepszy swap silnika całego.
Ale kup ten cylek on jest na sworzeń 12mm
W keewayu też masz sworzeń na 12mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2010, 11:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sty 2010, 13:05
Posty: 98
Lokalizacja: Złotów
Pojazd:
Ale wtedy będę miał znowu AC




_________________

CPI Oliver Silnik Aprilia Sr DiTech




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2010, 11:32 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Czemu znowu AC?
Kup cylek LC na 12mm.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2010, 13:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sty 2010, 13:05
Posty: 98
Lokalizacja: Złotów
Pojazd:
A gdzie taki dostane ?




_________________

CPI Oliver Silnik Aprilia Sr DiTech




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2010, 16:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
keewayatv, na keeway sklep ten wał jest za 268...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2010, 18:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sty 2010, 13:05
Posty: 98
Lokalizacja: Złotów
Pojazd:
A czy ma ktoś z was może 70 ccm na powietrzu?




_________________

CPI Oliver Silnik Aprilia Sr DiTech




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2010, 20:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
ja będe miał manstona na powietrzu jak uzbieram na wał




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2010, 6:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sty 2010, 13:05
Posty: 98
Lokalizacja: Złotów
Pojazd:
Czyli raczej robię na powietrzu A robisz go do jazdy codziennej ?




_________________

CPI Oliver Silnik Aprilia Sr DiTech


Ostatnio zmieniony 04 paź 2010, 6:41 przez Tommek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2010, 10:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
tak, robię go typowo do jazdy codziennej. Jeżdżac nie robie dłuższych odcinków niż około 10km bez przerwy więc AC wystaczy. Tylko że ja robie w sumie pełen tuning, kartery z przełożeniami od sr(stara buda-długie przełożenia), cyl manstona, gaźnik 21mm dellorto, wał tec racing, wario hebo, sprzęgło tec, wydech stage6... Więc taki mocny midrace będzie. Myśle że osiągne te 12KM, i prędkość w granicach 120km/h.


Ostatnio zmieniony 04 paź 2010, 10:58 przez sebagbw, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy