Dzisiaj jest 05 lis 2024, 7:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 paź 2010, 22:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2010, 18:54
Posty: 30
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Siema.
Mam pytanko :D. Czy dało by rade wsadzić któryś z w/w silników do Generica Triggera SM 50 07r. czy wszystkie zaczepy pasują itp. W moim motorku jest kopia AM6 i też pytanie czy dużo różni się kopia od oryginału?




_________________

To technika robi, z Ciebie zawodnika :)
Mój motocykl, mój sport, moje życie.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2010, 22:50 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
AM6 powinien wejść tylko poco taka zmiana to nie wiem jak po mocy nie wiele odczujesz.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2010, 22:55 
*

Rejestracja: 14 cze 2010, 21:45
Posty: 169
Lokalizacja: rzeszow
Pojazd:
ta kopia am6 w genericu, to niejest czasem to samo co zwykłe am6? Skad masz pewnosc ze to nei to samo?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2010, 7:35 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Daj foto silnika od strony sprzęgła to ci powiem




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2010, 13:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2010, 2:38
Posty: 190
Pojazd:
no u niego jest kopia am6, to samo co u mnie.
Różni się mocą - 6,5 KM zamiast 8

Czy ta różnica w mocy odczuwalna jest to ci może niedługo powiem, bo właśnie wymieniam cyl i gaźnik :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2010, 17:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2010, 18:54
Posty: 30
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Z tego co na necie czytałem to kopia.
Zdjęcie z strony sprzęgła:
Obrazek
Furian50 jak rozpoznajesz czy podróbka czy nie?
obszczymur nasz moto dużo się nie różnią ;D




_________________

To technika robi, z Ciebie zawodnika :)
Mój motocykl, mój sport, moje życie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2010, 18:01 
*

Rejestracja: 16 sie 2010, 23:55
Posty: 17
Pojazd:
Reacon, nasze moto różnią się tylko plastikami oraz zegarami, reszte - nawet lusterka i manetki takie same.

A rozpoznać czy to podróbka to można chyba patrząc na foto z drugiej strony - ta dźwignia sprzęgła chyba u nas jest inaczej ciągnięta niż w oryginale

Obrazek


-pojemność oryginał ma bodajże 49,7cm3, a u nas 49,6cm3

-na głowicy w oryginale odchodzą jeszcze takie 2 wężyki na bok [przy wężu chłodniczym]

mam rację? :mrgreen:


Ostatnio zmieniony 04 paź 2010, 18:05 przez Radek321, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2010, 18:09 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Na silniku będziesz miał logo Minarelli (ten taki trójkącik).




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2010, 18:27 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Ja chociażby poznaje podróbke po tym że śróbka od kontroli oleju jest w innym miejscu :D i widze że to podróbka na 100%




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2010, 20:00 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
A pozatym pisze pod gaźnikiem Am6 Minarelli . A w kopi ( podrobce ) nie moga czegos takiego zrobić.




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2010, 21:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2010, 18:54
Posty: 30
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Aha dzięki za wyjaśnienie. Teraz już odróżnię :p. Ale dużo się różni podróbka od oryginału? Chodzi mi o awaryjność i moc. Do tego w gaźniku mam dysze chyba 106. Czy jeśli zmienię na mniejszą to gorzej będzie się wkręcał i dużo ze spalania zejdzie?
W moto mam:
- Zmienione sprzęgło na Top Racing
- Gas Box Stage 6
- Króciec i inne membrany
Może to się nie przydać, ale lepiej napisać więcej czy za mało :)




_________________

To technika robi, z Ciebie zawodnika :)
Mój motocykl, mój sport, moje życie.


Ostatnio zmieniony 04 paź 2010, 21:22 przez Reacon, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2010, 22:41 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Po zmianie dyszy na mniejszą może być gorzej ale może być też lepiej z osiągami. Według mnie nie opłaca się doinwestowywać bo za chwile będziesz sprzedawał a wtedy nikt nie na to nie patrzy jak kupuje.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2010, 23:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2010, 18:54
Posty: 30
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Tylko wiesz patrze też na to, że będę się jeszcze tym odpychał 2 lata i wtedy dopiero A1( jestem rocznik 96). Chciałem jeszcze optykę trochę podciągnąć i tłumik zmienić. Z tą dyszą to jaką polecacie tak, żeby było dobrze? Teraz mi się przypomniało. Możecie mi powiedzieć co zrobić, bo sprzęgło strasznie ciężko chodzi. Zmieniłem płyn przekładniowy, tarcze sprzęgła i poluzowałem/podciągnąłem linke.
Cytuj:
Ale dużo się różni podróbka od oryginału? Chodzi mi o awaryjność i moc.

x2




_________________

To technika robi, z Ciebie zawodnika :)
Mój motocykl, mój sport, moje życie.


Ostatnio zmieniony 04 paź 2010, 23:13 przez Reacon, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2010, 23:19 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Nie jest nigdzie linka załamana ani przymocowana , goni sobie swobodnie cały pancerz ?? Masz oryginalną klamkę ??




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 paź 2010, 21:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2010, 18:54
Posty: 30
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Klamka orginalna. Linka jest dobra, ale jeszcze z nią zobacze. ;]
Cytuj:
Ale dużo się różni podróbka od oryginału? Chodzi mi o awaryjność i moc.




_________________

To technika robi, z Ciebie zawodnika :)
Mój motocykl, mój sport, moje życie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2010, 18:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2010, 2:38
Posty: 190
Pojazd:
Cytuj:
Ale dużo się różni podróbka od oryginału? Chodzi mi o awaryjność i moc.


Wiesz, za dużo nie ma użytkowników podróbki am6 (przynajmniej żeby zrobić nieco więcej km). Z oryginału na pewno cyl pasuje, nie wiadomo jak z wałem ! bo np. simeringi już są podobno inne. Więc tuningowego pewnie nie dostaniesz, jeżeli nie będzie pasować od am6.

i teraz pytanie - ile kosztuje takie am6 w dobrym stanie? bo widzialem takie za 500zł i np. 800...

No i jak z elektryką? myślicie, że podejdzie ta z podróbki to oryginału?




_________________

Keeway x-ray MONSTER ENERGY edition

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2010, 18:39 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
ja widziałem z przebiegiem 2500 km bez cylindra, gaźnika i zapłonu za 350




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2010, 18:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2010, 2:38
Posty: 190
Pojazd:
to kupie na zimę chyba i się pobawie tym :mrgreen:


I jak myślicie - elektryka będzie pasować?

tu macie foto:


Co to jest?
Obrazek

Bodajże moduł
Obrazek

Regulator napięcia?
Obrazek



A gdybym wszystko z elektryki wymienił to ile to może kosztować?




_________________

Keeway x-ray MONSTER ENERGY edition

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2010, 22:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2010, 18:54
Posty: 30
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Czyli widzę, że jak będę go chciał z tuningować to zaczynają się problemy ;/ Fajnie;/




_________________

To technika robi, z Ciebie zawodnika :)
Mój motocykl, mój sport, moje życie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2010, 16:07 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
To na pierwszym foto to cewka zapłonowa. A reszta taka jak napisałeś.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy