Dzisiaj jest 11 mar 2025, 19:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 paź 2010, 7:27 
*

Rejestracja: 17 lip 2010, 10:18
Posty: 43
Pojazd:
Witam.Jak w temacie, posiadam Gilere Runner 2004r.Jest to Full Sport.Setup:

Mechanika:
:arrow: Cylinder Polini Sport 70
:arrow: Gaźnik Dellorto 17,5 PHVA
:arrow: Wydech: Polini For Race 3
:arrow: Sprężynki sprzęgła: Czerwone Hebo
:arrow: Centralka: Stage6 Medium
:arrow: Filtr(wkładka): Stage 6 Double Layer
:arrow: Rolki:5,3g Polini
:arrow: Wariator: seria
:arrow: Dysza:70-75
:arrow: Sprzęgło: Hebo N
:arrow: Dzwon sprzęgła: Stage 6 Wingcooler Team
:arrow: Wał: Top Racing Evolution Ng
:arrow: Pasek : Polini Racing

I osiągi jakie na tym mam to zaledwie 95-100km/h z bardzo dobrym przyspieszeniem.A widziałem tematy gdzie zakładali wydech sportowy do full serii i grzała im 100km/h.Regulowałem ją i to najlepszy wynik jaki mi się dało uzyskać.
I mam jeszcze jeden problem jak wsadzę dyszę większą od 70-75 to skuter muli i jedzie ledwo 20km/h na każdym ustawieniu gaźnika.


Ostatnio zmieniony 02 paź 2010, 9:05 przez Igoreusz, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2010, 7:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2010, 16:33
Posty: 1158
Lokalizacja: Czerniec
Pojazd: VW GOLF
Mam ten sam problem (ten z osiągami) i z tego co zauważyłem u mnie to szlif cylindra powinien pomóc, bo go zgrzałem zaraz po dotarciu i to ostro.
A u cb może też? Może źle dotarłeś albo też zgrzałeś ostro?




_________________

www.klagmotors.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2010, 10:40 
*

Rejestracja: 04 wrz 2010, 19:46
Posty: 46
Lokalizacja: Siepraw
Pojazd:
dysza 90




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2010, 11:36 
*

Rejestracja: 17 lip 2010, 10:18
Posty: 43
Pojazd:
ja go kupiłem gdy miał już 4000Km przebiegu, gdy wymieniałem wał to gładź cylindrai tłok sa w bardzo dobrym stanie.A co do dyszy 90 to próbowałem dyszę od 80-102 i na każdej ten sam efekt.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2010, 16:41 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Daj zdjęcie z kolorem świecy.
Za ciężkie rolki masz. Najlepiej kup testowe.
Ja stawiał bym na ok 4g, ale regulowanie na odległość można o kant dupy rozbić :wink:




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2010, 18:12 
*

Rejestracja: 04 wrz 2010, 19:46
Posty: 46
Lokalizacja: Siepraw
Pojazd:
rolki nic niedadzom szlif i tyle




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2010, 22:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 gru 2009, 1:47
Posty: 255
Lokalizacja: Mińsk Maz/Dobre
Pojazd:
skoro idzie 95 to napewno nie jest to wina za cięzkich rolek bo przełamanie jest gdzieś przy 70-80km/h. Co do takiej duzej dyszy to tez nie wiem bo mi kiedys trafił sie runner co najlepiej chodził na 65 a 72 juz go przylewało. a i sprawdz czy wlot do filtra nie jest zwezony tak jak to u mnie było. ale mozliwe tez ze to wina paska, w moim przypadku zmiana paska z wypracowanej seri na dayco dała +15km/h :D
Pozdro.




_________________

Metrakit HandMade 70 porting
Metrakit Pro Race 70
Metrakit SP Series
Dellorto 21mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2010, 13:41 
*

Rejestracja: 17 lip 2010, 10:18
Posty: 43
Pojazd:
Pasek zmieniany na nowy z 200km temu :D...Wsadze 4,3g rolki i zobaczymy :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2010, 17:47 
**

Rejestracja: 06 sie 2010, 21:49
Posty: 339
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
A jaką masz kompresję?
Ile na tym cylku przejechałes?




_________________

Runner 2001 był,
Runner 2000 jest! :)

Do sprzedania kilka części do Gilery runner

Zapraszamy na jedyne forum GILERY
www.gilera.com.pl !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2010, 19:08 
*

Rejestracja: 17 lip 2010, 10:18
Posty: 43
Pojazd:
przejechane juz mam prawie 7k Km, kompresji nie mierzyłem, bo nie mam czym i gdzie ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2010, 19:11 
**

Rejestracja: 09 lip 2009, 21:14
Posty: 249
Lokalizacja: sztetke
Pojazd:
To zmierz gdzieś.U mnie po 8 tyś w P Sporcie padł górny pierścień.




_________________

fizyki nie oszukasz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2010, 19:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2006, 10:15
Posty: 676
Lokalizacja: myszków
Pojazd:
Igoreusz pisze:
przejechane juz mam prawie 7k Km, kompresji nie mierzyłem, bo nie mam czym i gdzie ;/



jakie masz obroty przy ruszaniu jakie gdy przyspiesza przy jakich Vmax?




_________________

Airsal t6 Racing,TECNIGAS RS II,Rms racing pro ,Dellorto 17,5,wał rms racing HPC
,malossi multivar, TOP racing 22%,gas-box...

https://www.kurjerzy.pl/pp/gbbdb12




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2010, 21:45 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
xavier008 pisze:
rolki nic niedadzom szlif i tyle

Ortografia "!!"
Przemyśl zanim coś napiszesz. Ten cylinder jest strojony za wysoko na rolki jak w serii.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 paź 2010, 13:21 
*

Rejestracja: 17 lip 2010, 10:18
Posty: 43
Pojazd:
Gdy ruszam to muł tak do 15-20km/h a później równo ciągnie i przy v-maxie bardzo duże obroty :D...nie wiem jakie bo nie mam obrotomierza.Jak wsadziłem rolki 4,3g i centralkę Stage6 Medium to skuter wył i drżał, więc za lekkie na 4,8g już lepiej,ale czuć też, że za lekkie.Na 5,3g najlepsze efekty są jak na razie :D.Myślę, że trzeba zmierzyć kompresję i tyle.Jak myślicie w punkcie sprawdzania sprawności pojazdów (czyt.stacja przeglądowa) sprawdzą mi za darmo kompresję ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 paź 2010, 13:27 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
zależy na kogo trafisz. jeden zrobi za darmo drugi będzie wołał 20zł a trzeci piwko ;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 paź 2010, 13:35 
*

Rejestracja: 17 lip 2010, 10:18
Posty: 43
Pojazd:
A kompresja w takim cylindrze na jakim poziomie powinna być ??

PS:Zapomniałem dodać, że we 2 osoby ciągnie o wiele słabiej.


Ostatnio zmieniony 05 paź 2010, 17:35 przez Igoreusz, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 paź 2010, 20:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2006, 10:15
Posty: 676
Lokalizacja: myszków
Pojazd:
Igoreusz pisze:
A kompresja w takim cylindrze na jakim poziomie powinna być ??

PS:Zapomniałem dodać, że we 2 osoby ciągnie o wiele słabiej.


8,5-9bar

poniżej 8 trzeba myśleć o szlifie
poniżej 7 trzeba oddać do szlifu




_________________

Airsal t6 Racing,TECNIGAS RS II,Rms racing pro ,Dellorto 17,5,wał rms racing HPC
,malossi multivar, TOP racing 22%,gas-box...

https://www.kurjerzy.pl/pp/gbbdb12


Ostatnio zmieniony 05 paź 2010, 20:37 przez raper, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2010, 16:52 
*

Rejestracja: 17 lip 2010, 10:18
Posty: 43
Pojazd:
Hmmm...znalazłem urządzenie do mierzenia kompresji albo jest uszkodzone albo jakoś źle mierzę bo pokazuje 1 bar ;D...A co do v-max to przy 95-100km/h jest takie coś, że jakby coś ,,trzymało" skuter i nie może się wbić na tą wyższą prędkość jakby w ogóle ,,inne" obroty łapał nie mniejsze, ale ,,inne" nie wiem jak je nazwać i trochę jakby przerywało.Spróbowałem iglicę podnieść na maksa to taki sam rezultat.Co o tym myślicie czemu łapie takie ,,inne" obroty ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2010, 17:48 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Igoreusz, Tak jak już pisałem, na moje to za ciężkie rolki. Przecież on już na takim sporcie powinien trochę wyć i to normalne.
Wydaje mi się, że nie może się na maks obroty wkręcić.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2010, 18:16 
*

Rejestracja: 17 lip 2010, 10:18
Posty: 43
Pojazd:
ale gdy dam rolki 4,8g to on drży lekko i czuć że wyje, i v-max taki sam jak na 5,3g.Jak wsadziłem 4,3g to strach na kołach, się bałem dać połowę manetki bo trzęsło nim i wył.Więc może wsadzić rolki 3x4,8g+3x5,3g co da nam 5,05g i zobaczyć (na testy nie chcę na tym jeździć) jak to będzie chodziło.Jak myślisz jest sens sprawdzać, 0,3g różnicy ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy