Dzisiaj jest 08 lut 2025, 14:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Olej do paliwa
Post: 04 paź 2010, 15:00 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Cześć,dzisiaj skonczył mi sie olej mineralny do paliwa i chce kupic poł syntetyczny. Moge tak zrobic na dotarciu ?. Ze jak mi sie skonczył olej mineralny to będe lał połsyntetyczny ( Mobil Extra 2T ) ... :?:

Prosze o jak najszybszą odpowiedź bo będe musiał zaraz jechac kupić ; ))




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2010, 15:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2010, 19:47
Posty: 322
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
ja tam leje esso 2t special czy jakos tak i smigam ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2010, 15:33 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2009, 15:20
Posty: 1275
Lokalizacja: SkiernieVice
Pojazd: GOLFS ROYCE TRZECI
najpierw mineralny potem półsyntetyk ;/
nie bardzo w tej kolejności na odwrót proszę bardzo ale nie w tej bo syntetyk tak jakby "czyści"silnik a jak jeździłeś na mineralnym to może się zatrzeć




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2010, 15:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sie 2009, 0:17
Posty: 319
Lokalizacja: teraz Bobowo :D
Pojazd:
konio16 pisze:
JaJeCkO
źle radzisz ;/

olejmineralny jest na docieranie bo na nim jest najwieksze tarcie i najszybciej dotrzesz pojazd, ale zatomineralny nie nadaje sie do uzytku co dzienego jesli skuter dużo pracuje na wysokich obrotach lub jest ciągle w trasie, ponieważ grzeje się na mineralnym i przycieramy jedynie cylek
poł syntetyczny nadaje się wyśmienicie do dotartych jednostek 50cc wysilonych (sportowy wydech wario itp cylek seria) i w żeliwnych cylkach 70cc
możemy go zarówno użyc porzy docieraniu cylindra alu pokrytego nicasilem
pełen syntetyk jest olejejm jedynie do dotartych jednostek o wysilonym charakterze pracy typowo alu cylki ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2010, 18:02 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Dobra Kupiłem Mobil Extra 2T ( połsyntetyk ) mysle ze na dotarciu będzie ok... A Dużo nie jeździłem na mineralnym tylko 1 Litr wyjeździłem ;d




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0


Ostatnio zmieniony 04 paź 2010, 18:03 przez Drifter16, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2010, 18:25 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Drifter16, spokojnie możesz go zalać:) Dobrze zrobiłeś ,że kupiłeś półsyntetyk:)DR_Evolutio, nie masz racji z tym co do oleju mineralnego..Na w NRG zrobiłem 12tyś Km na mineralnym i ma już przebiegu 25tyś na oryginalne i chodzi idealnie..Zobacz Simsony itp:Wszyscy do tych starszych sprzętów leją minerały i długo chodzą.Ja miałem simka który od nowości śmigał na mineralnym i zrobił na nim 32tyś km i sprzedałem go na chodzie a nie wiem ile jeszcze zrobił:)




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2010, 22:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sie 2009, 0:17
Posty: 319
Lokalizacja: teraz Bobowo :D
Pojazd:
DrivterGSI1, a ty czytać nie potrafisz ze zrozumieniem?? seryjny silnik jest mało wysilony, na mineralnym bez przeszkód będzie pracował bardzo długo lecz w bardziej wysilonych jednostkach może być problem z utrzymaniem optymalnej temperatury pracy silnika... zrozum przekaz i dopiero dyskutuj :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2010, 22:08 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
DR_Evolutio, tylko niektóre seryjne silniki kręcą na całkiem dużych obrotach bo ponad 8 tyś..Ja mam NRG z wydechem sportowym i wario i kręci ciągle na 9,5tyś i śmigałem tak na mineralnym 12tyś km i chodzi idealnie dalej.
Owszem syntetyk ma lepsze smarowanie i powinien pośmigać dłużej ale nie żeby na mineralnym od razu się przycierał.!




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 paź 2010, 19:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sie 2009, 0:17
Posty: 319
Lokalizacja: teraz Bobowo :D
Pojazd:
DrivterGSI1 pisze:
się przycierał.!

czy ja cos takiego pisałem??
pisałem o cylkach aluminiowych np polini evo2 one krecą 13 tyś a nie 8 a to jest olbrzymia różnica i dlanich olej mineralny to jak dolanie wody do paliwa...
ok konie ot :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 paź 2010, 20:22 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Dobra.Po co te dyskusje.Olej zakupiony.




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy