Dzisiaj jest 02 lis 2024, 17:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 paź 2010, 21:02 
*

Rejestracja: 25 wrz 2010, 14:51
Posty: 138
Pojazd:
Cześć, wczoraj zanabyliśmy dla mojego braciszka Derbi Sende DRD Pro R (enduro) coś w ten deseń, słyszałem, że silniki Derbi są mocniejsze - ale ... przyśpieszenie od mojego Rieju RR 50 mimo naszej dużej różnicy w wadze (30 kg) robię go na przyśpieszenie w sumie jak chcę, dopiero gdzieś na czwórce gdy zacznie przeciągać go na biegach powolutku mnie dogania :D Zauważyłem, że ma jakieś takie duże zębatki (seryjnie, chyba 13/53 ;d) , na jakie zmienić by to przyśpieszało dobrze, było elastyczne i by było kozacko, tyle :D 12/52 czy jaka konfiguracja ;d




_________________

MotoRoxik pisze:
dzięki wielkie PenerCargo, widze że bardzo pomagasz na forum i za to cię cenie:wink:

Zajrzyj i oceń moje Rieju


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2010, 21:06 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
jakie wy macie rozmiar koła w waszych motorach ? ja mam zebatki 12/47 kolo 17 i to jest takie posrednie rozwiazanie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2010, 21:14 
*

Rejestracja: 25 wrz 2010, 14:51
Posty: 138
Pojazd:
Z tylu jest 18 .




_________________

MotoRoxik pisze:
dzięki wielkie PenerCargo, widze że bardzo pomagasz na forum i za to cię cenie:wink:

Zajrzyj i oceń moje Rieju




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2010, 18:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sty 2010, 19:44
Posty: 75
Lokalizacja: RADOM
Pojazd:
zembatek nie zmieniajcie zmieńcie gażnik na phbg 19 i będzie leprze odejscie i v max :)




_________________

NIE MOŻESZ JEŹDZIĆ SZYBCIEJ NIŻ TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ POTRAFI LATAĆ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2010, 18:15 
*

Rejestracja: 25 wrz 2010, 14:51
Posty: 138
Pojazd:
Podobno zębatki to jedna z 'blokad' Sendy.




_________________

MotoRoxik pisze:
dzięki wielkie PenerCargo, widze że bardzo pomagasz na forum i za to cię cenie:wink:

Zajrzyj i oceń moje Rieju




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2010, 20:03 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
No tak Może być zębatka tylna blokadą ale jak ma powyzej 65z.




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2010, 20:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 15:11
Posty: 14
Lokalizacja: Żyrardów
Pojazd:
optymalne przełożenie dla sendy to 13/53. możesz założyć 14/53 albo 14/mniej niż 53 będzie trochę na vmax. jak założysz mniejsza z przodu większą z tyłu to masz na przyśpieszenie.
Ewentualnie większy gaźnik założyć prawdopodobnie masz 14mm ale nie wiem czy nie 17,5. zakładaj 19 i większe dysze to będzie różnica ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2010, 20:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Chłopie dawaj 12-45 i sie nie mart 12-43 możesz dać i i tak będzie miał kopa na starcie ... Nie słuchaj tych znawców . Ja jak kupowałem to z 12-53 dałem na 12-47 i wiem że mogłem dać miej , bo moto odrazu odzyło - wiekszy v-max , przyspieszenie było lepiej odczuwalne bo nie musiałem zmieniać biegu co sekunde .... A silnik miałem w idealnym stanie . Więc smiało 12-47 albo i mniej z tyłu !!! Tylko wydech odblokowac , gaznik 19mm do seryjnego cylindra to bardzo dobra sprawa , ozywia silnik , a wydech daje kopa na wyzszych obrotach . Wiec wydech konieczie musi byc odblokowany albo sportowy .




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2010, 20:26 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
ja mam 12/46 ale kolo z tylu 17 jak masz 18 albo wiecej to takiego przełozenia moze nie uciagnac




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 paź 2010, 7:05 
*

Rejestracja: 25 wrz 2010, 14:51
Posty: 138
Pojazd:
Znaczy zrobimy jeszcze tak, zamontujemy mu moje zębatki z Rieju, albo przynajmniej przednią i zobaczymy jak to się zmieni. Jak będzie lepiej, to kupimy taką jak jest w Rieju, jak będzie mała różnica to jeszcze zmienimy tylną - ja mam chyba 11/52 i jest potwór , tą Sende niszcze na 3 długości gdy ja jadę, gdy jedzie brat na Rieju, ja na sendzie, idą prawie równo ze wskazaniem na Rieju ;) Na v-max zębatki nie są potrzebne, bo te ponad 90 km/h które można osiągnąć na moich zębatkach wystarcza aż nad to, to przyśpieszenie miażdży i można sobie polatać po lesie ... aż za szybko :D Jak sprawdzić czy wydech jest odblokowany, w który miejscu go najczęściej tną (czy może jakaś zwężka jest w kolanko przy cylku), filtr powietrza napewno odblokowany bo sprawdzaliśmy.




_________________

MotoRoxik pisze:
dzięki wielkie PenerCargo, widze że bardzo pomagasz na forum i za to cię cenie:wink:

Zajrzyj i oceń moje Rieju




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 paź 2010, 10:30 
Zbanowany

Rejestracja: 11 cze 2010, 13:32
Posty: 279
Lokalizacja: wielkopolska
Pojazd:
zrób tak jak pisał teac27, i nic gorzej nie pujdzie nawet jak masz 18 cali koło z tyłu może nawet iść lepiej ale pamiętaj żeby dać gaźnik 19mm i tłumik sportowy to będzie oki i moto odżyje na seryjnym kominie troche jest lipa




_________________

Kamill1910 pisze:
chcę już ruszać dodaję gazu a tu nie pobiera mocy tylko gaśnie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 paź 2010, 11:05 
*

Rejestracja: 25 wrz 2010, 14:51
Posty: 138
Pojazd:
Ale tu chodzi o to, by to szło jak moje Rieju które poprostu niszczy Derbi przyśpieszeniem, jak jest na v-max'ie - nie wiem. Zależy mi tylko i wyłącznie na przyśpieszeniu, prędkość max niech wynosi te 90 km/h. Będę kombinował z moimi zębatkami, jak będzie słabo, to będziemy myśleć co dalej :) Specjalnie sprawdzałem co jest z wysokimi obrotami i on już na dwójce nie kręci takich wysokich obrotów jak na luzie, a powinien ... może troche niższe :D Ma zębatki po wuju i tyle.




_________________

MotoRoxik pisze:
dzięki wielkie PenerCargo, widze że bardzo pomagasz na forum i za to cię cenie:wink:

Zajrzyj i oceń moje Rieju


Ostatnio zmieniony 05 paź 2010, 11:06 przez PenerCargo, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 paź 2010, 11:40 
Zbanowany

Rejestracja: 11 cze 2010, 13:32
Posty: 279
Lokalizacja: wielkopolska
Pojazd:
pisze ci wyraźnie że gaźnik 19mm i komin sportowy i będzie szło git zresztą nie tylko ja ci to pisze




_________________

Kamill1910 pisze:
chcę już ruszać dodaję gazu a tu nie pobiera mocy tylko gaśnie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 paź 2010, 12:35 
*

Rejestracja: 25 wrz 2010, 14:51
Posty: 138
Pojazd:
Słuchaj, raz - Senda POWINNA być w serii mocniejsza od Rieju, bo ma mocniejszy silnik. Dwa widzę co piszesz - gaźnik 19 mm do takiej pojemności i tak jest za duży, 17,5 mm starczy z nawiązką, trzy - komin sportowy będzie jak będzie kasa. Zmienie zębatki bo te są NA PRĘDKOŚĆ SERYJNE, JEDNĄ Z BLOKAD SENDY SĄ ZĘBATKI i wtedy będę myślał dalej jeżeli będzie ŹLE




_________________

MotoRoxik pisze:
dzięki wielkie PenerCargo, widze że bardzo pomagasz na forum i za to cię cenie:wink:

Zajrzyj i oceń moje Rieju




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 paź 2010, 12:56 
Zbanowany

Rejestracja: 11 cze 2010, 13:32
Posty: 279
Lokalizacja: wielkopolska
Pojazd:
jak masz z tyłu 65z albo większą to masz blokade w zębatkach jak masz 12z z przodu a z tyłu 52z albo coś w pobliżu to norma i to nie jest na prędkość zresztą jak masz sende drd pro to ma już gaźnik 17,5mm seryjniea napewno masz bebechy w kominie w dyfuzorze i sprawdz też końcówke wydechu czasami też są tam bebechy sama zwężka to to nie wszystkie blokady w tłumiku a jeśli chodzi o zębatki to nigdy seryjnie nie są na prędkość w sendach a już napewno jak są blokowane to masz 65z z tyłu albo więcej ale wtedy to w ogóle nie jedzie tylko silnik wysokie obroty kręci a prędkości nie masz żadnej




_________________

Kamill1910 pisze:
chcę już ruszać dodaję gazu a tu nie pobiera mocy tylko gaśnie


Ostatnio zmieniony 05 paź 2010, 12:58 przez funekp, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 paź 2010, 13:58 
*

Rejestracja: 25 wrz 2010, 14:51
Posty: 138
Pojazd:
Hmm, dobra sprawdzimy ten wydech bo wygląda mi na nie rozcinany :D Może ... mam taki pomysł, czy jakimś łatwym sposobem da się zmontować wydech od AM6 do Derbi ?




_________________

MotoRoxik pisze:
dzięki wielkie PenerCargo, widze że bardzo pomagasz na forum i za to cię cenie:wink:

Zajrzyj i oceń moje Rieju




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 paź 2010, 15:04 
Zbanowany

Rejestracja: 11 cze 2010, 13:32
Posty: 279
Lokalizacja: wielkopolska
Pojazd:
policz ile masz zębów na zębatkach to sie dowiemy co i jak a jeśli chodzi o te przeróbke to raczej trzeba by inne mocowanie pod cylek przyspawać albo przerobić jakoś i dać na sprężynkach tzn chyba tylko te końcówke pod cylek i sprężynki są w am6 o ile wiem to tam jest takie mocowanie w sendzie śruby ale czy pod drd pro ci podejdzie komin to już watpie inna rame mają i może nie pasować




_________________

Kamill1910 pisze:
chcę już ruszać dodaję gazu a tu nie pobiera mocy tylko gaśnie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2010, 7:48 
*

Rejestracja: 25 wrz 2010, 14:51
Posty: 138
Pojazd:
Dobra, narazie nie będziemy kombinować. W sobote dokładnie sprawdzimy, ale już wiem jedno - ma blokade na filtrze :D Myślałem, że to tak ma być, rasowy wlot jak w V8 a mój brat mi mówi że to blokada. No to mu to zdejmę. Dysza ... jaką myślicie, 75 ? Iglica na sam dół (większe spalanie, lepsze osiągi) i regulacja śrubką, dobrze myśle ? :twisted:




_________________

MotoRoxik pisze:
dzięki wielkie PenerCargo, widze że bardzo pomagasz na forum i za to cię cenie:wink:

Zajrzyj i oceń moje Rieju




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2010, 15:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Chce rozwiać wątpliwości więc tak .
Zębatki 12-53/w górę to blokada . Biegi co 1 sekunde , moto sie nie rozpedza bo po 100m biegu brakuje (wiem bo tak miałem )
Wydech : to podstawa motor naprawde duuuzego kopa dostaje w porównaniu do seryjnego... Seryjny strasznie osłabia motor ... Motor nie wkręca sie na obroty ... jest taki zmulony ...
Gaźnik 19mm jest bardzo dobry do cylka 50ccm. Nie musisz trzymać manetki gazu na maxa :P i wiadomo wiecej paliwa , wieksze spalanie, i moc też. Dysze miałem 95 .

a i moto na zebatkach 12-53 nie pojedzie na pewno 90 :P Ledwo 80 miałem :D i biegu brakowało. Kręcąc do 10,5k obrotów.




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2010, 13:17 
Zbanowany

Rejestracja: 11 cze 2010, 13:32
Posty: 279
Lokalizacja: wielkopolska
Pojazd:
teac27, ci wszystko wyjaśnij ale jeśli sam wiesz lepiej to trudno




_________________

Kamill1910 pisze:
chcę już ruszać dodaję gazu a tu nie pobiera mocy tylko gaśnie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy