Dzisiaj jest 18 lip 2025, 18:23



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 paź 2010, 9:57 
*

Rejestracja: 10 lip 2007, 12:31
Posty: 199
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
Witam.
Regulował ktoś taką dyszą gaźnik.? jest to ważny element regulacji.? Na czym to polega.?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2010, 10:25 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Dysza wolnych obrotów służy do regulacji jak sama nazwa wskazuje wolnych obrotów, czyli tych na których skuter pracuje bez dodawania gazu. Jest to dosyć ważny element regulacji ponieważ jeśli skuter gaśnie np. na światłach to należy tą dyszą uchylić bardziej przepustnice co sprawia że skuter już nie będzie gasł. Regulacja polega na rozgrzaniu silnika do temperatury pracy i wkręcaniu bądź wykręcaniu owej dyszy w celu uzyskania optymalnych obrotów pracy - niskie, stabilne.




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2010, 11:01 
*

Rejestracja: 10 lip 2007, 12:31
Posty: 199
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
Czyli nie trzeba bawić się w zmienianie na większą bądź mniejszą, po prostu dostrojeniu tej która siedzi w gaźniku.?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2010, 11:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2010, 15:03
Posty: 362
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Co Ci da większa dysza wolnych obrotów? Właściwie to jest zwykła śrubka zakończona stożkiem. Czym więcej ja wkręcisz przepustnica unosi się do góry. Wszystko pięknie opisał Ci Kamek46,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2010, 13:27 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Kamek46, djlucek11,
Widzieliście to kiedyś do cholery na oczy?
djlucek11 pisze:
Właściwie to jest zwykła śrubka zakończona stożkiem

Kamek46 pisze:
Jest to dosyć ważny element regulacji ponieważ jeśli skuter gaśnie np. na światłach to należy tą dyszą uchylić bardziej przepustnice co sprawia że skuter już nie będzie gasł.

Dysza wolnych obrotów znajduje się w gaźniku zaraz obok dyszy głównej. Jeżeli ze skuterem jest wszystko w porządku i nadal nie możemy wyregulować wolnych obrotów to dopiero się za nią zabieramy.
Śrubka od regulacji biegu jałowego to zupełnie co innego.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2010, 15:45 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Faktycznie mój błąd ponieważ opisywałem śrubkę biegu jałowego (wolnych obrotów). Wiem jak wygląda dysza znajdująca się koło paliwowej i jak ta która służy do regulacji przepustnicy, nie bój się ;)




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2010, 16:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2010, 15:03
Posty: 362
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Aa faktycznie też zupełnie jakoś byłem przekonany o regulacji obrotów jałowych.
Booyaka, dobrze sprostował.

Jedynie mogę dodać że jeśli chcesz w jakiś sposób dyszą wolnych obrotów powiększyć osiągi to Ci się nie uda bo z tego co słyszałem całą robotę na wyższych obrotach odwala dysza główna a nie dysza wolnych obrotów. Zresztą to troche logiczne :P


Ostatnio zmieniony 06 paź 2010, 16:21 przez djlucek11, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy