Dzisiaj jest 19 kwie 2024, 0:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 

Który cylinder ty byś wybrał?
Polini Sport 70cc 86%  86%  [ 18 ]
Airsal Sport 70cc 14%  14%  [ 3 ]
Liczba głosów : 21
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Airsal
Post: 14 wrz 2008, 13:10 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2008, 13:56
Posty: 1073
Lokalizacja: Hajnówka (Podlaskie)
Pojazd:
Witam. Wiem że ostatnio dużo wypytuje o cylindry i gaźniki itp. ale po prostu chce mieć pewność i posłuchać rad doświadczonych użytkowników którzy mają sporo doświadczenia w tuningowaniu skuterów. A więc tak: Niektórzy już wiedzą że w następnym sezonie planuje wymienić cylinder na 70cc. Od początku nastawiłem się na Polini Sport, chce mieć po prostu bardzo żywotny cylinder o całkiem dużej mocy, stąd też mój wybór. Zależy mi też żeby to był sport ponieważ nie mam dużo doświadczenia i nie chce się pakować w takie koszta. A ze względu na to że Polini jest dość słabym cylindrem mógłbym nie wymieniać wału, ale postanowiłem że i wał wymienie dla świętego spokoju.(tak z planami jest :P)

Moją uwage przykuły cylindry Airsal. I tu zwracam się do was: Ja nigdy nie spotkałem się z tymi cylindrami dlatego licze na waszą opinie

Są to stosunkowo tanie cylindry, Airsal Sport to cylinder który mnie chyba najbardziej interesuje (czytaj wyżej) No i.. Czy duża jest różnica w mocy między Polini a Airsalem, i czy Airsal jest wytrzymały bo zależy mi na tym żeby wytrzymał jak najwięcej. Dodam że używam pełnej mocy którą mam teraz, choć jeżdżę bardzo dużo po mieście i bardzo często jeżdżę na pół manetki albo i mniej. Ale jak tylko moge i jade sam albo z kolegami (aerox, Rieju MK 70cc) to daju mu mocno w pi*de.

Jeśli macie jakieś propozycje chętnie posłucham




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 14 wrz 2008, 16:03 przez Suchy, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2008, 13:23 
*

Rejestracja: 19 lip 2008, 12:32
Posty: 132
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Przede wszystkim to przy 70cc nie radzę ,cały czas mu dawać w d**e ,bo go zatrzesz przy 5000km :P Poza tym bierz tylko i wyłącznie cylki albo Polini albo MK :) O Airsalu różne rzecz słyszałem ,a o tam tych dwóch cylkach raczej same zalety :) Pozdro




_________________

Speedfight 2 czarny po optyku i mechanice Full Sport 70cc 2007 rok LC SPRZEDAM !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2008, 13:38 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2008, 13:56
Posty: 1073
Lokalizacja: Hajnówka (Podlaskie)
Pojazd:
Teraz przy braku mocy jeżdżąc z mocniejszymi maszynami musze jeździć na full gazie zwłaszcza przy przyspieszaniu bo potem mogę sobie pozwolić na odpuszczenie gazu. Jak będę miał zapas mocy w postaci 70ccm to można będzie jeździć spokojnie na pół manetki a z kolegami z chińskim złomem to nawet na 1/4. A więc ty uważasz że Polini będzie lepszy? Bardziej wytrzymalszy? Bo airsal ma chyba więcej mocy?




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2008, 13:57 
*

Rejestracja: 19 lip 2008, 12:32
Posty: 132
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Powiem tak ,kupuj albo Polini lub MK :) Bardziej żywotne ,a MK ma najwięcej mocy :)




_________________

Speedfight 2 czarny po optyku i mechanice Full Sport 70cc 2007 rok LC SPRZEDAM !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2008, 14:13 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2008, 13:56
Posty: 1073
Lokalizacja: Hajnówka (Podlaskie)
Pojazd:
A MK produkuje cylindry poziomu Sport?




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2008, 14:30 
*

Rejestracja: 19 lip 2008, 12:32
Posty: 132
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Tak Mk Hand Made 70cc sport :)




_________________

Speedfight 2 czarny po optyku i mechanice Full Sport 70cc 2007 rok LC SPRZEDAM !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2008, 16:04 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2008, 13:56
Posty: 1073
Lokalizacja: Hajnówka (Podlaskie)
Pojazd:
No faktycznie. Fajnie że żeliwny.
A więc nasuwa się nowe pytanie Airsal Sport, Polini Sport, czy Metrakit Hand Made Sport i dlaczego




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2008, 16:13 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 paź 2006, 20:21
Posty: 447
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Moja odpowiedź brzmi:
Metrakit Hand Made 70ccm - bo najmocniejszy z klasy oraz żeliwny.
Polini Sport 70ccm - bo bardziej żywotny niż te dwa cylindry co podałeś oraz żeliwny.
Airsal Sport 70ccm - bo lepiej odprowadza ciepło oraz krócej się dociera.

Wybór należy do Ciebie Suchy: chcesz mieć mocny skuter :?: - bierz MK. Zależy Ci na żywotności :?: - bierz Poliniego. Chcesz długo jeździć bez obawy, że przegrzejesz cylinder :?: - bierz Airsala.




_________________

Pozdro, Carlos

Honda SJ70 Bali:
Polini Sport 70ccm
Hebo Next Generation
Leo Vince SP3
V-Max licznikowy: 95 - 100 km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2008, 18:21 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2008, 13:56
Posty: 1073
Lokalizacja: Hajnówka (Podlaskie)
Pojazd:
Okey dzięki Honda 96 Bardzo pomogłeś. I mam jeszcze jedno pytanie troche... :oops: no nie wygodne bo wiem że to zależy od użytkowania, ale ile bym tak mniej więcej przejeździł na MK lejąc R2 RacingBike i nie katując go a ile na Polinim. Z góry dziękuje. :smile:

Edit:
Dodam że jeśli będę kupował to kupie albo Poliniego albo MK. Metrakit jest bardzo atrakcyjny cenowo, a Polini Sport - ta wytrzymałość to już legendą się stała :P




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2008, 19:06 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 paź 2006, 20:21
Posty: 447
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Wszystko zależy od użytkowania i dotarcia tych cylindrów czyli krótko mówiąc od Ciebie Suchy. Nigdy nie zgadniesz ile przejedziesz na nowym cylindrze :wink:




_________________

Pozdro, Carlos

Honda SJ70 Bali:
Polini Sport 70ccm
Hebo Next Generation
Leo Vince SP3
V-Max licznikowy: 95 - 100 km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2008, 19:08 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2004, 16:50
Posty: 176
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Pojazd:
Witam Cię suchy. Mam metrakita od 2 tys km i jak na razie to jest rewelacja. Mocy ma bardzo dużo, ale pamiętaj, że bardzo ważne jest aby go dobrze dotrzeć. Sądzę, że różnica w wytrzymałością między metrakitem a polini nie będzie kolosalna. Także aby w 100 % uniknąć zatarcia polecam przeczytać jakiś temat o docieraniu :wink:. Metrakit idzie idealnie w parze ponieważ psotanowiłes wymienić także wał więc nie będzie komplikacji.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2008, 19:33 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2008, 23:20
Posty: 1644
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
Hmm... Ja na Polini Sport 70 zrobiłem tyle co psychol, czyli około 2000km i mocy jesty duuużo, szczególnie na gaźniku 17.5mm, więc też myślę, że między MK a Polini nie ma aż tak dużej różnicy jeśli chodzi o moc... ;]




_________________

VW Golf II by jasiu226

Obrazek

Obrazek

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2008, 20:22 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2004, 16:50
Posty: 176
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Pojazd:
Dokładnie. Wybór należy do Ciebie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2008, 13:52 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2008, 13:56
Posty: 1073
Lokalizacja: Hajnówka (Podlaskie)
Pojazd:
Dobra dzięki wielkie chłopaki naprawde pomogliście :smile: Pozdro
Jako że różnica w wytrzymałości i mocy jest niewielka to chyba jednak wybiorę Metrakita - większa moc i chyba lepiej będzie się sprawował z moim Laserem. Choć będę musiał się jeszcze zastanowić bo mam zamiar jeździć dość dużo a z tego co słyszałem Polini wytrzyma troche więcej. Ale myśle że wymiana pierścieni co jakieś 5tys. km. i będzie dobrze?
W każdym bądź razie zdecyduje się chyba na Metrakita bo kusi mnie ta moc :D A nie wiece może czy MK produkuje wały do Peugeota Euro2?




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2008, 20:06 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2008, 23:20
Posty: 1644
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
Suchy pisze:
Ale myśle że wymiana pierścieni co jakieś 5tys. km. i będzie dobrze?
Może nawet więcej km... ;P




_________________

VW Golf II by jasiu226

Obrazek

Obrazek

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2008, 20:09 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2008, 13:56
Posty: 1073
Lokalizacja: Hajnówka (Podlaskie)
Pojazd:
To dobrze ale właśnie dostałem maila ze sklepu że Lektronis wypadł z oferty :neutral: Czy wały Top Racing Evolution NG są to dobre wały ? Bo właśnie taki wał zastąpił Lektronisa




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy