Dzisiaj jest 16 lis 2024, 16:24



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2010, 10:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 12:45
Posty: 664
Lokalizacja: Górzno/Garwolin
Pojazd:
keewayatv pisze:
BADZ JAK ZNAJDZIESZ HEBO MANSTON

Istnieje w ogóle taki?


Dlaczego wszyscy piszecie "w ogóle"? Przecież takie słowo nie istnieje!
Fornal




_________________

Obrazek
Fotki z prac:
http://www.fotka.pl/profil/MasterRacing/albumy/3,Malowanie/83981603,?najnowsze=1


Ostatnio zmieniony 30 sty 2011, 19:35 przez MHR, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2010, 21:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2009, 18:12
Posty: 166
Pojazd:
keewayatv pisze:
-HEBO MANSTO REVOLUTION PATA NEGRA
-HEBO REVOLUTION 5
-WAL HEBO RACING
-WARIATOR POLINI EVOLUTION
-SPRZEGLO POLINI EVO 2G III
-DZWON POLINI SPEED BELL
-DLUZSZE PRZELOZENIA
-GAZNIK CO NAJMNIEJ 24MM
-ZAPLON MALOSSI MHR BADZ JAK ZNAJDZIESZ HEBO MANSTON
NA TY V MAX TO BEZ PROBLEMU 160KM/H


aha i jeszcze jedno, na tym setupie realne 135-140 to może polecisz ale nie 160 i nie przesadzajmy :)) bo 160km/h to robią na cylindrach 2Fast'a 80ccm :)) A i to jest cięzko wydusić, poza tym na seryjnej ramie bez wzmocnienia to strach i 130 śmigać po naszych polskich drogach :))




_________________

Projekt 2010. - Ruszamy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2010, 22:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2009, 18:12
Posty: 166
Pojazd:
kamil969 pisze:
Co do osiągów to ja moim squtem z setupem jak w podpisie bez żadnych portingów to na może 1/4 gazu prawie stówkę licznikową lecę a jak wcisnę wtedy pełen to jeszcze ma przy takiej prędkości kopa że trzeba sie kierownicy trzymać bo plecy wygina :)


skoro tak ci smiga na 1/4 manetki to na 1/2 powinien już mieć około 130km/h :) a na ful to pewnie 150. Co jest niestety dla poziomu Racing nieosiąganle zbytnio. Nie wiem jak się to oscylowało w KM dla poszczególnych szczebli tuningu ale górna pólka to chyba 18? Więc realna prędkość nie przekroczy 120km/h.




_________________

Projekt 2010. - Ruszamy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2010, 7:29 
*

Rejestracja: 25 wrz 2010, 14:51
Posty: 138
Pojazd:
Alex_PL pisze:
kamil969 pisze:
Co do osiągów to ja moim squtem z setupem jak w podpisie bez żadnych portingów to na może 1/4 gazu prawie stówkę licznikową lecę a jak wcisnę wtedy pełen to jeszcze ma przy takiej prędkości kopa że trzeba sie kierownicy trzymać bo plecy wygina :)


skoro tak ci smiga na 1/4 manetki to na 1/2 powinien już mieć około 130km/h :) a na ful to pewnie 150. Co jest niestety dla poziomu Racing nieosiąganle zbytnio. Nie wiem jak się to oscylowało w KM dla poszczególnych szczebli tuningu ale górna pólka to chyba 18? Więc realna prędkość nie przekroczy 120km/h.


Nie misiu, wcale tak nie jest, że na 1/4 manetki 90 to na full musiał by 360 bo 4x90 to 360 :) Im większe obroty w Racingach i w ogóle, tym tak naprawdę mniej mocy, tylko w określonym momencie jest jej najwięcej, potem już spada (Gilera Runner 180 po 'maks' tuningu na najwyższych możlwych obrotach ma około 3 koni :d), dlatego nie można liczyć tak jak na matematyce.

Cytuj:
Auspuff
- to jest wydech po niemiecku, więc pewnie nie ma takiej firmy. Co do założyciela tematu, widać , że masz kase, ale pamiętaj , że mieszkamy w polsce i tak mocne maszyny na naszych drogach mijają się z celem, od siebie polecam cylek Top Perfomances Due + - kolega na SR'ce jechał nim 135, wyregulowane to było tak, że przy 80 można było go z gazu i lekkim podbiciem wbić na koło, spokojnie ganiał się z jakimiś 600'tkami słabszymi i wymiękał właśnie przy 135, (tylko właśnie miał jeszcze przełożenia, zapłon, poprostu full racing ;d) tylko... wata w tłumiku wypalała się chyba w tydzień, raz jak jechaliśmy, to mu silencer wystrzelił podczas jazdy i prawie trafił kolege który jechał za nim. Poprostu to było mocne, mocne - aż za mocne :) Teraz koleś odemnie z osiedla ma Aeroxa właśnie z tym cylkiem, ale bez przełożeń, na wydechu ZX :D Do niedawna miał jeszcze gaźnik 17,5 - i też , na 1/4 manetki jeździł równo z moim 12 konnym Rieju, dawał troszeczke więcej gazu i mu to na koło wbijało (wcale nie prosił) i ogólnie strach na tym jeździć ;D




_________________

MotoRoxik pisze:
dzięki wielkie PenerCargo, widze że bardzo pomagasz na forum i za to cię cenie:wink:

Zajrzyj i oceń moje Rieju




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2010, 7:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 12:45
Posty: 664
Lokalizacja: Górzno/Garwolin
Pojazd:
kamil969 pisze:
napisał/a:
Co do osiągów to ja moim squtem z setupem jak w podpisie bez żadnych portingów to na może 1/4 gazu prawie stówkę licznikową lecę a jak wcisnę wtedy pełen to jeszcze ma przy takiej prędkości kopa że trzeba sie kierownicy trzymać bo plecy wygina


Ja się rozpędzę do 120km/h puszczę gaz i później aby utrzymać stałą prędkość musze dać 1/2 manety. Czyli według twoich założeń jeśli wcisnę do oporu to mi pójdzie 240km/h? :roll:




_________________

Obrazek
Fotki z prac:
http://www.fotka.pl/profil/MasterRacing/albumy/3,Malowanie/83981603,?najnowsze=1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2010, 19:04 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 wrz 2010, 18:39
Posty: 351
Lokalizacja: Prosna
Pojazd:
To nie lepiej kupić roxa pa dake za powiedzmy 2000zł i zrobić wszytko na full wyjdzie ci wiele taniej a będziesz miał tuning optyczny i też wszystko sam




_________________

RMX- http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... c&start=60
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2010, 21:41 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sie 2010, 17:00
Posty: 326
Lokalizacja: z domu
Pojazd:
nie niech ktoś ci pomoże boo taki poważny tun kase wciąga jak ogień zapałki i sobie coś morzesz zepsuć więc taki tun niech ktoś z tobą robi i tyle a najgorsze jak ci nie wyjdze będzie cię coś trafiało co innego jak byś robił w klasie sport i te byś cisnoł 10km a taak




_________________

Tzr 125
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=252927

Keeway f-act swap od f12




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2010, 18:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2010, 23:26
Posty: 331
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Jak ktoś wczesniej napisał. Przyczepka i do Poznania. Mówisz ile masz i ci robią ;)




_________________

Benelli 49x 70cc... Evo.
Malowanie, tuning, serwis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2010, 17:17 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lip 2010, 20:07
Posty: 147
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd:
Dokładnie - Tuning by Mieloch...




_________________

http://www.plemiona.pl/1131199-pl46.html

Sprzedam przycisk klaksonu P/G

http://allegro.pl/show_item.php?item=1307188767




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 15:13 
Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2004, 16:41
Posty: 2430
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Gilera Stalker
Wszystkie części wszystkich producentów jacy są na liście na www.sklep.mieloch.pl są dostępne w Mieloch Motocykle! Jak czegoś nie ma w sklepie online to zapytaj mailem!

Jak będziesz już zdecydowany to wyślij mi mailem numery katalogowe części jakich potrzebujesz!




_________________

Sklep internetowy z częściami i akcesoriami do skuterów / motorowerów / motocykli
WWW.SKLEP.MIELOCH.PL

Szukasz części oryginalnych Aprilia / Derbi / Gilera / MBK / Peugeot / Piaggio / Vespa?
Jeżeli tak napisz na oe@mieloch.pl !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 18:23 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lip 2010, 20:07
Posty: 147
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd:
Moim zdaniem koleś jeździ jakimś chinolkiem i sobie jaja robi że wielce kozak bo ludzi podrajcuje że jest skuutertuningowym mistrzem czy coś tego typu... takie moje zdanie...




_________________

http://www.plemiona.pl/1131199-pl46.html

Sprzedam przycisk klaksonu P/G

http://allegro.pl/show_item.php?item=1307188767




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 19:27 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sie 2010, 17:00
Posty: 326
Lokalizacja: z domu
Pojazd:
ja tylko doradzam bo nie wszystko wiem i przekonałem się że taka nie wiedza wciaga $$$$




_________________

Tzr 125
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=252927

Keeway f-act swap od f12




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2011, 19:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lis 2009, 16:19
Posty: 96
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd: Była Gilera 125cc-jest Piaggio
Junior, Witam niestety roxa sobie podarowałem ze względu na gabaryty (troszkę mały jak dla mnie) :/ ale jest zakupiona Aprilia sr z silnikiem Minarelli LC :twisted: . Zastanawiam się nad zakupem tych dwóch kompletów:http://sklep.mieloch.pl/product_info.php?cPath=1_5_123&products_id=4691&osCsid=f36a446c28df29b504093b2290c5c742 http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 2290c5c742 Pytanko do Ciebie co byś proponował jeszcze do tego i czy w ogóle te dwa zestawy będą ze sobą współgrały ? PS. Moja Apka http://henson79.wrzuta.pl/obraz/9i1w05Y5vvn/dscn2688 Pozdrawiam.


Ostatnio zmieniony 06 mar 2011, 19:53 przez henson, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy