Dzisiaj jest 28 lis 2024, 0:53



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: blokady na moc
Post: 06 paź 2010, 18:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 wrz 2010, 18:27
Posty: 54
Pojazd:
Niestety nie znalazłem takich informacji więc pytam tutaj. Czy w większych pojemnościach są montowane blokady na moc? Niedługo wejdą nowe ustawy prawo jazdy ... interesuje mnie A2, w którym moc nie może przekraczać 35KW czyli około 47KM. Czy da się kupić motocykl zablokowany do mocy poniżej 47KM i później jeździć na A2 z większą mocą po odblokowaniu?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2010, 13:57 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2008, 17:23
Posty: 899
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Piaggio NRG MC2 Evo / Zip SP 2
Oczywiście że są. Przeważnie są dławione tłumiki, przez co motocykl jest cichszy ale też słabszy ale też związane z gaźnikiem i spalaniem (normy euro itp).




_________________

Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

NIE POMAGAM NA GG ! OD TEGO JEST FORUM !

Użytkowniku! Pamiętaj, że słowami jakich używasz i stylem jakim piszesz tworzysz wizytówkę swojej osoby.


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Sadi, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2010, 15:35 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Większość motocykli z homologacją ma homologowane tłumiki które zmniejszają hałas kosztem mocy silnika.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2010, 15:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 wrz 2010, 18:27
Posty: 54
Pojazd:
jakieś przykłady? interesują mnie nakedy i sm 450-w górę




_________________

sprzedam NOWE łożyska top racing do dt50 LX/MX
i inne:
-logitech g35
-nokia n82
-MTB prodigy 9.81 + pike 409
-creative gigaworks T40




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2010, 17:56 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2008, 17:23
Posty: 899
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Piaggio NRG MC2 Evo / Zip SP 2
Do jakiej kwoty? DRZ 400 ma zablokowana chyba 40KM. Bardzo fajne motory z zawieszeniem w sam raz na ulice, w terenie się ono sypie. Fajne i stosunkowo nie drogie są też Husqvarny 410, lecz niestety jeszcze nie miałem okazji taką pojeździć.




_________________

Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

NIE POMAGAM NA GG ! OD TEGO JEST FORUM !

Użytkowniku! Pamiętaj, że słowami jakich używasz i stylem jakim piszesz tworzysz wizytówkę swojej osoby.


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Sadi, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2010, 18:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 wrz 2010, 18:27
Posty: 54
Pojazd:
cena do ok. 15-19k więc jakieś nowsze modele ... najlepiej 2-cylindrowe sm o mocy około 60-80KM tylko seryjnie zablokowane do 47KM żebym mógł jeździć na A2 :) chodzi mi o coś takiego jak np. apka dorsoduro 750




_________________

sprzedam NOWE łożyska top racing do dt50 LX/MX
i inne:
-logitech g35
-nokia n82
-MTB prodigy 9.81 + pike 409
-creative gigaworks T40




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2010, 18:29 
*

Rejestracja: 25 wrz 2010, 14:51
Posty: 138
Pojazd:
Stary V2 to nie to , w singlu tkwi moc, szczególnie w SM :D

Cytuj:
Niedługo wejdą nowe ustawy prawo jazdy ... interesuje mnie A2,
A jak zrobisz prawko wcześniej to już je będziesz miał, nie bój żaby.




_________________

MotoRoxik pisze:
dzięki wielkie PenerCargo, widze że bardzo pomagasz na forum i za to cię cenie:wink:

Zajrzyj i oceń moje Rieju


Ostatnio zmieniony 07 paź 2010, 18:30 przez PenerCargo, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2010, 18:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
A tam głupoty gadasz. w 2T singiel to wystarczy bo na każdy obrót włau moc idzie nia koła ... a w 4T co 2 ... więc lepiej chyba miec 2 :P




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2010, 18:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 wrz 2010, 18:27
Posty: 54
Pojazd:
silnik o dużej pojemności 1-cylindrowy podczas jazdy hamuje... jeździłem i nigdy już na to nie wsiądę więc tylko 450-wzwyż i 2-cylindrówka :D




_________________

sprzedam NOWE łożyska top racing do dt50 LX/MX
i inne:
-logitech g35
-nokia n82
-MTB prodigy 9.81 + pike 409
-creative gigaworks T40




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2010, 20:27 
*

Rejestracja: 02 lip 2010, 16:29
Posty: 44
Lokalizacja: Czarnków
Pojazd:
Więc z rasowego SM zostaje Ci Apka SXV 450 i 550,Dorsoduro to już nie to samo...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2010, 20:44 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
teac27 pisze:
A tam głupoty gadasz. w 2T singiel to wystarczy bo na każdy obrót włau moc idzie nia koła ... a w 4T co 2 ... więc lepiej chyba miec 2


Tylko że w 4t spaliny są wyrzucane całkowicie z cylindra i dzięki temu jest lepsza wymiana gazów i mamy lepszy dół.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy