Dzisiaj jest 07 sie 2025, 15:05



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 paź 2010, 21:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lip 2010, 21:22
Posty: 17
Lokalizacja: Przasnysz
Pojazd:
Witam !

Mam następujący problem. Napiszę wszystko od początku żeby było bardziej zrozumiałe. Mianowicie. W te wakacje mój biedny skuterek przeszedł wiele modyfikacji mianowicie:
Założone były 2 70ccm ( Żeliwna i Aluminiowa ) Obydwie zatarte, nadal nie wiem dlaczego, za duża temperatura była w komorze spalania i tłok szorował o ściany cylindrów i kaput. Może za bardzo wyżyłowane cylindry jak na AC nie wiem nie o to chodzi. Założyłem 50ccm żeby to jeździło zwyczajną seryjną 50. Założył mi ją mechanik, wszystko było ok dotarłem zrobiłem na niej około 1000km. Tylko mam teraz taki problem, że jak jadę sobie 50km/h jest wszystko git, daję mu w gaz przyspiesza całkiem nieźle jak na 50'tke do 60 jade te 60 z kilometr i skuter gaśnie, tylko to nie jest gaśnięcie takie jakby mu paliwa brakowało typu "Buuuuuuuuu." Tylko coś ze środka słychać takie Pyk i gaśnie, zatrzymuje się zaraz zapala. Wymieniłem filtr paliwa, kranik automatyczny działa sprawdzałem, nie wiem za mało paliwa dostaje? dysza 50. Filtr powietrza nowy, gaźnik czyszczony myjką ultra dźwiękową, komora pływakowa nie tak wyregulowana czy jak? Proszę o pomoc. Nie mam siły już do tego badziewia. Jedyne co dodam to, że jak były 70ccm i gaźnik w takim samym stanie jaki jest chodziły idealnie nawet w czasie docierania nie gasły. Nie wiem co jest.

Pozdrawiam.




_________________

Nie jeździj szybciej, niż Twój Anioł Stróż potrafi latać.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2010, 21:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2010, 16:23
Posty: 370
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
może zapłon odcina?? sprawdz elektryke może jest coś nie tak




_________________

Sprzedam wszyskie części do NRG P/G !!!!
"nie bądź taki prędki, uważaj na dętki :lol:"
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2010, 21:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lip 2010, 21:22
Posty: 17
Lokalizacja: Przasnysz
Pojazd:
Mówisz że zapłon?. A w czym szukać przyczyny? Cewka? Kable czy co?




_________________

Nie jeździj szybciej, niż Twój Anioł Stróż potrafi latać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2010, 13:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lip 2010, 15:28
Posty: 366
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Nie jest za mała dysza? I jak jest pyk... Może poprostu gaśnie, wał staje nie pozwala sie obrocic paskowi dlatego nie ma tego buuuuuuu.....




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2010, 13:25 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
komprecha spada powoli bo w RS ci np. nie zgasnie ale to samo robi tyle ze w rs sa biegi




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2010, 18:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lip 2010, 21:22
Posty: 17
Lokalizacja: Przasnysz
Pojazd:
Nie wiem, może jutro do niego zajrze. No ale od czego mogła kompresja spadać skoro jak go kopie nadal jest taka sama chyba że jutro zmierze barometrem. Sam nie wiem. Myslalem ze cos z gaznikiem, no dysza 50 na 50 to chyba wystarczajaca jest. :)




_________________

Nie jeździj szybciej, niż Twój Anioł Stróż potrafi latać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2010, 18:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
a jaki Ty masz tam gaźnik?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2010, 20:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lip 2010, 21:22
Posty: 17
Lokalizacja: Przasnysz
Pojazd:
seryjny 12mm :)




_________________

Nie jeździj szybciej, niż Twój Anioł Stróż potrafi latać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2010, 20:58 
*

Rejestracja: 08 cze 2010, 19:27
Posty: 61
Lokalizacja: Wadowice
Pojazd:
mała dysza... Załóż 6 - 70. ja mam osobiście 74. Zakładałeś do tych 70 większy gaźnik, albo chociażd ysze zmieniałęś? Masz ten kapturek na cylinder co idzie od wiatraka?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2010, 21:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lip 2010, 21:22
Posty: 17
Lokalizacja: Przasnysz
Pojazd:
Donmen pisze:
mała dysza... Załóż 6 - 70. ja mam osobiście 74. Zakładałeś do tych 70 większy gaźnik, albo chociażd ysze zmieniałęś? Masz ten kapturek na cylinder co idzie od wiatraka?


Nic nie było zmieniane, jedyne co było zmieniane na aluminium, to że caly czas chodzil na ssaniu. A teraz jest juz normalnie, na 70 dysza ciagle ta sama. Tak kaptur mam.




_________________

Nie jeździj szybciej, niż Twój Anioł Stróż potrafi latać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2010, 21:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
albo zainwestuj w gaźnik 17,5mm, albo 16mm jakiegoś markowca:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2010, 10:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lip 2010, 21:22
Posty: 17
Lokalizacja: Przasnysz
Pojazd:
sebagbw pisze:
albo zainwestuj w gaźnik 17,5mm, albo 16mm jakiegoś markowca:)

Wydaje mi sie ze to troche nie logiczne. Skoro na seryjnej pierwszej 50 vmax mial 80km/h na gazniku 12mm to dlaczego na tej mam zwiekszac gaznik?.




_________________

Nie jeździj szybciej, niż Twój Anioł Stróż potrafi latać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2010, 12:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
dlatego że u Ciebie jest problem coś z gaźnikiem, a wiem sam że po założeniu do keewaya gaźnika 16mm, dużo wzrosły osiągi, i wyregulowanie go stało się banalnie proste.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2010, 20:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lip 2010, 21:22
Posty: 17
Lokalizacja: Przasnysz
Pojazd:
No dobra, ale czy musze wydawac pieniadze, a nie moge wyregulowac tego gaznika, skoro seryjna 50 na tym latala jak burza?




_________________

Nie jeździj szybciej, niż Twój Anioł Stróż potrafi latać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy