Dzisiaj jest 23 lip 2025, 21:54



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 wrz 2010, 11:47 
Zbanowany

Rejestracja: 24 lis 2009, 11:23
Posty: 65
Pojazd:
Siema.
mam taki problem, wczoraj zmieniłem wario topa na hebo ng.
poprawiło sie naprawde minimalnie przysp do max 10km/h a od 10 do 40(v max na hebo) nie chciał w ogóle jechac
mowie za cięzkie rolki były w kopertach,
to zmieniłem na rolki 4g i nadal to samo.
załozyłem z powrotem top racing na 4g i jezdzi ok, tak jak przez załozeniem hebo.
co moze mu sie dziac ze nie chce jechac na tym wario?
mam docisk +50 hebo niebieskie sprezynki top performance, wydech bidalot r i któres z tych wario
pozdro




_________________

lukasz_jet pisze:
Ej . Jest na mnie napalona jak arab na kurs pilotażu.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2010, 12:07 
**

Rejestracja: 02 sie 2009, 18:34
Posty: 482
Lokalizacja: Cz-wa
Pojazd:
spróbuj wrzucić tylko 3 z 6 rolek i napisz czy się coś zmieniło bo chyba masz za ciężkie rolki :wink:
pamiętaj aby rolki wrzucać tak żeby była rolka-przerwa-rolka-przerwa... itd. wszystkie siły muszą równo się rozkładać




_________________

był racing jest morini lc Full seria :) vmax licznikowy 90km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2010, 15:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2010, 21:08
Posty: 276
Lokalizacja: Ustroń
Pojazd:
No ale to znowu będą za lekkie rolki . Sprubuj wsadzić docisk +60% hebo niebieska .




_________________

:arrow: Cyl : Polini Sport
:arrow: Wał : Tec Racing
:arrow: Wydech : PFR 3 CHROM !!!
:arrow: Łożyska : SKF C4
:arrow: Wario : Hebo NG
:arrow: Sprzęgło : S6 Sport Pro
:arrow: Dzwon : S6 Wingcooler
:arrow: Pasek : Hebo Kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2010, 16:36 
Zbanowany

Rejestracja: 24 lis 2009, 11:23
Posty: 65
Pojazd:
ale na wariu topa jezdzi normalnie a na hebo juz nie




_________________

lukasz_jet pisze:
Ej . Jest na mnie napalona jak arab na kurs pilotażu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2010, 17:04 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Bo każdy wariator jest inny.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2010, 17:08 
Zbanowany

Rejestracja: 24 lis 2009, 11:23
Posty: 65
Pojazd:
Dobra jutro spróbuje dac rolki co drugą i sprezynki na sprzęgło niebieskie hebo




_________________

lukasz_jet pisze:
Ej . Jest na mnie napalona jak arab na kurs pilotażu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2010, 18:05 
**

Rejestracja: 02 sie 2009, 18:34
Posty: 482
Lokalizacja: Cz-wa
Pojazd:
FLEX pisze:
No ale to znowu będą za lekkie rolki . Sprubuj wsadzić docisk +60% hebo niebieska .

no ale chociaż bedzie wszystko wiadomo :wink:




_________________

był racing jest morini lc Full seria :) vmax licznikowy 90km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2010, 19:50 
*

Rejestracja: 05 lut 2010, 12:31
Posty: 131
Pojazd:
tez miałem coś podobnego do 10 miał kopa ;D a pozniej muł do 50
wsadziłem rolki 4.5g spręzynki sprzęgła hebo +50, i spręzyne czentralną +30 top racing i jest git




_________________

Cylinder; Airasl T6 Racing 70
Wał; Top Racing HQ
Łożyska; C4 NTN
Wydech; LeoVince Hand made TT
Wariator; Hebo NG [rolki 4,5g]
Sprzęgło; Malossi FLY, spreżyna[+30%]
Gażnik; Dellorto 21, dysza[92]
Pasek;Hebo KEVLAR




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2010, 15:38 
Zbanowany

Rejestracja: 24 lis 2009, 11:23
Posty: 65
Pojazd:
elo.
dzis tak jak napisał kamil włozyłem 3 rolki po 4,3g,
poprawiło sie przysp, nie miał muła ale jechał 50 -60 tylko i trzymał wysokie obroty,
jakie rolki mu kupic?
na wariu TOP i rolkach 4g jezdzi normalnie




_________________

lukasz_jet pisze:
Ej . Jest na mnie napalona jak arab na kurs pilotażu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2010, 16:00 
*

Rejestracja: 26 kwie 2010, 22:52
Posty: 68
Pojazd:
Ja miałem taki sam problem z multivarem i u siebie tylko zmieniłem sprężynę dociskową na 33% i jest git!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2010, 19:39 
**

Rejestracja: 02 sie 2009, 18:34
Posty: 482
Lokalizacja: Cz-wa
Pojazd:
dobra to wszystko wiadomo, jak masz te ciężkie rolki jeszcze to możesz 3 ciężkie wrzucić na próbę, druga opcja twardszy docisk (ja bym się w tą stronę kierował) albo trzecia opcja lżejsze rolki gdzieś koło 3 gram :wink:
jeśli miał cały czas wysokie obroty na tych 3 rolkach to znaczy że były za lekkie i nie mógł rozepchnąć napędu na wyższe przełożenie i dlatego vmax mały, spróbuj normalnie 6 rolek i twardszy docisk




_________________

był racing jest morini lc Full seria :) vmax licznikowy 90km/h


Ostatnio zmieniony 09 paź 2010, 19:41 przez kamil969, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2010, 19:44 
Zbanowany

Rejestracja: 24 lis 2009, 11:23
Posty: 65
Pojazd:
To tak, docisk mam +50hebo wiec nie taki miękki, rolki wezne od kolegi poliniego tylko czy wejdą w koperty hebo?:D




_________________

lukasz_jet pisze:
Ej . Jest na mnie napalona jak arab na kurs pilotażu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy