Dzisiaj jest 11 mar 2025, 4:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Runner kaput...
Post: 10 paź 2010, 11:16 
*

Rejestracja: 25 sie 2008, 19:41
Posty: 74
Pojazd:
Siema.
Przez 25 tys. km ani razu mnie ta skorupa nie zawiodła. Do dzisiaj :( Wyjechałem jak zawsze jechałem spokojnie, przejechałem z pół km, wyjechałem z zakrętu i dodałem gazu. Zamiast przyspieszania runner zaczął wydawać dziwne dźwięki... Tzn coś pyrkało i szumiało. Skuter się zatrzymał zgasł i tyle...
Iskra jest ok. Paliwo chyba dochodzi bo śmierdzi jak się trochę pokopie.
Jak wlałem beny na tłok to tylko lekko strzelił i nic. Przy kopaniu lekko strzela i więcej zero oznak życia. Co to może być?
Aha dodam że jak próbuje załapać to słychać jakieś syczenie i przy naciskaniu powoli na kopniak coś jakby się ocierało czy szurało... Jednak sprężanie pod nogą czuć takie jak zawsze czyli ok.
Na wiosnę był wymieniany tłok z pierścieniami i łożysko korbowodu górne.
Czy to może być wina uszczelniaczy wału?? Albo może łożysk?

Od razu zaznaczę że gdyby pękniety był króciec lub spadł filtr (stąd te syczenie) to przynajmniej chodziłby na wolnych obrotach.
Pozdrawiam i oczekuję konkretnych odpowiedzi.




_________________

cezarion1993


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2010, 11:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Najlepiej odkręć cylek i sprawdź jego stan bo sama wymiana tłoka przy tym przebiegu może mało dać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2010, 11:33 
*

Rejestracja: 25 sie 2008, 19:41
Posty: 74
Pojazd:
Nie widziałeś go :) Nie wiem jak to możliwe ale on właściwie wyglądał jak świeżo założony. Po przebiegu 22 tys km nie miał ani jednej ryski i zero rantu. To odpada.




_________________

cezarion1993




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2010, 11:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Ma przedmuchy na tłoku :?:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2010, 16:26 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2009, 20:54
Posty: 724
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Obejrzyj simmeringi.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Piaggio Typhoon LC
Kubica, jesteśmy z tobą!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2010, 17:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 gru 2009, 1:47
Posty: 255
Lokalizacja: Mińsk Maz/Dobre
Pojazd:
ja obstawiam zapłon. moze swieca ma przebicię? nawet jak jest iskra to spróbuj zmienić swiece, obejzyj fajke itd itp...




_________________

Metrakit HandMade 70 porting
Metrakit Pro Race 70
Metrakit SP Series
Dellorto 21mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2010, 19:12 
*

Rejestracja: 25 sie 2008, 19:41
Posty: 74
Pojazd:
mateusz24 pisze:
Ma przedmuchy na tłoku :?

Nie rozumiem??

Banakil pisze:
Obejrzyj simmeringi.


Właśnie tego się obawiam...
Jeżeli to by były simmeringi to lepiej kupić np. na mielochu jakieś porządne czy zamówić w składnicy jakieś polskie? ;)
Na wiosnę Runn i tak idzie do sprzedaży.

Dzięki za rady. Dzisiaj wyjechałem z domu i wrócę dopiero w środę, więc dopiero w środę będę działał i dam znać co i jak.
Pozdro




_________________

cezarion1993




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2010, 14:55 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
U p.Mielocha same simmeringi są tylko firmy RMS, więc lepiej już kupić polskie 10x taniej.
Jeżeli chcesz porządne to pytaj o Corteco.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2010, 15:59 
*

Rejestracja: 25 sie 2008, 19:41
Posty: 74
Pojazd:
Widziałem też komplet skfu (niby stage6) za jakieś niebiotyczne 160 zł :D

Jeszcze jedno pytane: jeżeli zdejmę cylek i okaże się że z cylkiem wszystko ok to muszę zakładać nowe pierścienie?? Tłok z pierścieniami mają 3 tys. km.




_________________

cezarion1993




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2010, 21:52 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
cezarion1993 pisze:
jeżeli zdejmę cylek i okaże się że z cylkiem wszystko ok to muszę zakładać nowe pierścienie??

Nie.
Kup simmeringi w hurtowni łożysk, najlepiej SKF, Corteco. Polskie i tak będą lepsze niż RMS.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2010, 20:41 
*

Rejestracja: 25 sie 2008, 19:41
Posty: 74
Pojazd:
Dzięki za konkretną odpowiedź !




_________________

cezarion1993




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2010, 20:47 
*

Rejestracja: 25 sie 2008, 19:41
Posty: 74
Pojazd:
Więc tak: simmeringi sprawdziłem - są ok. Zmieniałem świece i dalej to samo. Filtr ok, króciec ok. Próbowałem odpalić bez wydechu - to samo. Wał kręci się lekko - tzn tak jak zawsze było.
Reasumując - wszystko jest ok a trup nie odpala. Jeszcze jakieś pomysły??




_________________

cezarion1993




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2010, 20:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Czy na tłoku są ślady osmalenia po bokach :?:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2010, 21:06 
*

Rejestracja: 25 sie 2008, 19:41
Posty: 74
Pojazd:
Nie wiem cylka jeszcze nie zdejmowałem i póki co się powstrzymuję bo od razu trzeba nowe uszczelki itp... Poza tym takie ślady chyba świadczyłyby o puszczających pierścieniach.




_________________

cezarion1993




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2010, 7:51 
**

Rejestracja: 09 lip 2009, 21:14
Posty: 249
Lokalizacja: sztetke
Pojazd:
Może zmierz kompresje na początek.




_________________

fizyki nie oszukasz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2010, 8:34 
*

Rejestracja: 25 sie 2008, 19:41
Posty: 74
Pojazd:
Ok tylko muszę dorwać jakiś ciśnieniomierz a z tym będzie ciężko :P
Myślę że dzisiaj pod wieczór zdejmę cylek.
Pozdro !




_________________

cezarion1993




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2010, 22:04 
*

Rejestracja: 25 sie 2008, 19:41
Posty: 74
Pojazd:
Więc tak: wykręciłem świecę i położyłem palec na dziurę od świecy. Lekko kolega kopnął, i okazało się że prawie nie odrzuca palca. Diagnoza - padnięty tłok. W związku z tym zdjąłem plastiki, wymontowałem kufer, spuściłem płyn i chciałem rzucić okiem na całość żeby zobaczyć czy wszystko zrobiłem żeby móc zdjąć cylinder. I tak patrzea a tutaj koło gaźnika, przy zaworze membranowym leży sobie taki zagięty o 90 stopni przewodzik. I widzę że pod tym zaworem w skrzyni korbowej jest na niego dziura. To ja go wziąłem, wsadziłem na miejsce i myślę - sprawdzę jeszcze raz sprężanie - położyłem palec, kolega kopnął - sprężanie wróciło :O Skoro tak, to wkręciłem świecę, raz kopnąłem a Runnka odpaliła... Ileż to było nerwów i szukania... A wystarczyło wsadzić na swoje miejsce jeden przewodzik...
Za wszelkie rady - dziękuję.
Pozdrawiam.
Cezar




_________________

cezarion1993




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2010, 19:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 15:29
Posty: 200
Lokalizacja: Gdów
Pojazd:
No to się ciesz ze to tylko mały kabelek :) a nie cylek bo by poszło trochę kasy .. a takto śmigasz dalej :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy