Dzisiaj jest 26 sie 2025, 19:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Dozownik
Post: 12 paź 2010, 16:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 kwie 2010, 20:10
Posty: 254
Lokalizacja: Ciechocinek
Pojazd:
Witam!

Jestem dopiero co po szlifie cylindra i zakupie nowego tłoka i pierscieni. Nie wiem dokładnie jaka była przyczyna zatarcia tłoka i pęknięcia jednego pierścienia ale podejrzewam, że poprostu przegrzałem silnik. Jechałem ok 10km (z pasażerem) na zaciśniętym (przez problem techniczny) hamulcu tylnym (skuter ma duża moc wiec nie czulem tego w trakcie jazdy aż tak bardzo). Jak dojechalem do domu to honda postala na niskich obrotach pod domem z pół minutki i sam ją zgasiłem. Gdy probowałem ją poźniej odpalić to nawet sie nie odezwała (nooo raz mi strzelila z tlumika i to bardzoo glosno :P) jak sie okazało przyczyna był pękniety pierscien i zatarty tłok wraz z cylindren. Jak myslicie? Czy na 100% przegrzanie jazda na zacisnietym hamulcu było powodem zatarcia sie? Własnie stąd nazwa tematu bo chce sie upewnic ze dozownik podaje mi olej. Tylko nie wiem jak sie za to zabrac... Zdjąc jakis wezyk i patrzec czy leci olej podczas odpalania? Czy co?

z gory thx za odpowiedz. pozdrawiam




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2010, 16:59 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
tak zdejmij rurke co idzie od dozownika do gaznika i sprawdz czy cos leci na odpalonym silniku , i daj troche wiecej gazu bo na wolnych obrotach moze nie leciec .

A ten twoj skuter to AC czy LC ? bo jak LC to moze termostat sie zawiesił ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2010, 17:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 kwie 2010, 20:10
Posty: 254
Lokalizacja: Ciechocinek
Pojazd:
maciek1006, napisałem wyraźnie, że mam pierscienie, tłok i cylinder po szlifie dopiero co założone więc to by było największą głupotą żeby odpalić skuter bez smarowania. Podczas docierania najłatwiej o zatarcie i nawet chwila bez oleju może spowodować zatarcie.

Silnik jest chłodzony powietrzem.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2010, 19:07 
*

Rejestracja: 17 lis 2009, 17:56
Posty: 68
Lokalizacja: szczytno
Pojazd:
to zrób mieszanke wlej litr równy podłącz pojemnik pod rurke od dozownika i po wyjeżdzeniu równego litra masz 20 ml oleju jak tak to przegrzałeś jak mniej to dozownik więcej może być




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy