Dzisiaj jest 11 mar 2025, 19:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 paź 2010, 12:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 kwie 2009, 15:44
Posty: 89
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Pojazd:
Witam, jakiś czas temu przeczyściłem sobie gaźnik, i nie chciał zapalić, po paru próbach dałem sobie spokój i spróbowałem po tygodniu, strzykawka i do cylindra i odpalił i chodził no można powiedzieć że normalnie. Kiedy wyjechałem na ulice tu zaczął się problem, ponieważ przez jakieś 5 minut niesamowicie kopcił i nie chciał zbytnio jechać, później kiedy chciałem obroty zmniejszyć i przekręciłem troszke w lewo(pokrętło było na maxa w prawo, czyli najwyższe obroty) to odrazu zgasł, było to może połowa obrotu więc nie wiele, wcześniej mniej więcej zakres regulacji był u wiele większy bo można było do połowy przekręcić i nie gasł. Więc chcę wiedzieć co jest nie tak, czy może przekręciłem przez przypadek jak składalem gaźnik śrubke od powietrza??




_________________

[center]"Jesteś z okolic Wodzisławia? Chcesz się pościgać, postuntować to pisz:D" - gg: 7399033

Obrazek
[/center]


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2010, 13:52 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Regulacja "!!"




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2010, 18:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 kwie 2009, 15:44
Posty: 89
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Pojazd:
Może wyjaśnisz mi co mniej więcej mam wyregulować, z obrotami sobie poradzę, ale potrzebuję pomocy jeśli chodzi o tę śrubkę z powietrza




_________________

[center]"Jesteś z okolic Wodzisławia? Chcesz się pościgać, postuntować to pisz:D" - gg: 7399033

Obrazek
[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2010, 19:49 
*

Rejestracja: 01 lut 2010, 19:20
Posty: 60
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Wkręcasz obie śrubki na maxa (obr. i powietrze). Powietrze wykręcasz o ok. 2obr. Odpalasz regulujesz, żeby miał odpowiednie obroty. Kilka jazd próbnych żeby przy pełnym oporze nie przerywał. Puki przerywa, to po każdej jeździ wykręcaj powietrze o 0,5 obrotu, do puki podczas jazdy na full nie przestanie przerywać ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2010, 8:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 kwie 2009, 15:44
Posty: 89
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Pojazd:
Dobra dzisiaj się za to biorę, wieczorem zdam relację :)




_________________

[center]"Jesteś z okolic Wodzisławia? Chcesz się pościgać, postuntować to pisz:D" - gg: 7399033

Obrazek
[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy