Dzisiaj jest 26 paź 2024, 17:23



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 wrz 2008, 15:09 
*

Rejestracja: 30 gru 2005, 21:12
Posty: 7
Lokalizacja: Koszalin
Pojazd:
Witam !

Zamówiłem u Was tłok do cylindra Metrakit HM 70cc do Yamahy DT R z roku 2005. Silnik AM6.

Oto historia mailowa zamówienia :

Witam

Pytał Pan o tłoki do cylindra Metrakit o nr 800R0333, więc Panu
odpisałem
jakie mamy.

Jasne jest, że podałem tłoki przeznaczone do tego cylindra, a nie jakieś

inne.

Proszę zatem o decyzję czy i jaki tłok mamy Panu wysłać?

Pozdrawiam

Wojciech Grządzielewski
Mieloch Motocykle


----- Original Message -----
From: "rafalzelu" <rafalzelu@o2.pl>
To: "MIELOCH MOTOCYKLE online" <sklep@mieloch.pl>
Sent: Monday, September 15, 2008 6:40 PM
Subject: Re: Wiadomość od MIELOCH MOTOCYKLE - sklep online


Czyli jest to na 100% tłok pasujący do cylindra Metrakit w silniku AM6 ?
Jeśli tak to proszę o wysłanie.


Proszę o odp.

Pozdrawiam,


Dnia 13 września 2008 13:51 "MIELOCH MOTOCYKLE online" <sklep@mieloch.pl>
napisał(a):

> Witam
>
> Obecnie dostępny jest w magazynie tłok nominalny 48,00 mm, lub na 2.
> szlif -
> 48,40 mm.
>
> Na 1 szlif - 48,20 mm będzie najwcześniej pod koniec października,
cena
> 230,30 PLN
>
> Pozdrawiam
>
> Wojciech Grządzielewski
> Mieloch Motocykle
>
>
> ----- Original Message -----
> From: "Rafał Żelewski"
> To: "Autoforum A.Mieloch, J.Sosnowski sp.j."
> Sent: Friday, September 12, 2008 4:27 PM
> Subject: Wiadomość od MIELOCH MOTOCYKLE - sklep online
>
>
> >
> > Witam !
> >
> > Potrzebuje tłok do Yamahy DT R rok 2005 . Cylinder Metrakit HAndMade
> > 70cc.
> > Nr katalogowy cylindra - 800R0333.
> > Nominał ( selekcja 'B' chyba ) ma średnice 48.00mm Potrzebuje jeden
nad
> > wymiar wyżej.
> > Dostane u Was taki tłok ?
> >
> > Pozdrawiam !
> >

W odp. na ostatni e-mail na samej górze napisałem żeby wysłano mi ten tłok na drugi nadwymiar - 48.40.
Pomijam oburzenie pana, który odpisuje na e-maile ( przecież jak ktoś może się upewniać czy sprzedający nie popełnił błędu.. ? ). Otwieram dzisiaj paczke a tam zamiast tłoka nadwymiarowego siedzi nominał 48.00mm.. :neutral:
No sorry, ale sytuacja nie zdarza się już pierwszy raz, jakiś czas temu zamawiałem pływak do gaźnika, a gość zamiast tego wysyła mi pokrywe komory pływakowej. Fakt reklamacja została uznana, ale 4 czy 5 dni w plecy i 14 pln za przesyłke.
Do tego brak telefonu kontaktowego do sklepu. Co z tego, że napisze mailem, że tłok nie pasuje. Pracownik odpisze mi coś z łaską po 2-3 dniach albo i nie, póki ja odeśle część i dojdzie do Was kolejne 2 dni, następnie idzie od Was przez dzień czy dwa... Teraz proszę to wytłumaczyć klientowi, który czeka na swój motor i codziennie wydzwania czy już coś się ruszyło.
Chyba coś tu jest nie tak ..




_________________

EvoFox


Ostatnio zmieniony 12 paź 2008, 11:30 przez Żelu, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2008, 16:10 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2004, 16:50
Posty: 176
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Pojazd:
Witam Cię kolego. No niestety ostatnio nie było dobrze z korespondencją w sklepie online. Sam jestem zdenerwowany z powodu ostatniego zamówienia. Nie lubie zbytnio konwersacji z panem Wojciechem, niestety taka prawda. Sklep stał się sklepem w 100 % samoobsługowym. Ty masz wiedzieć w 100 % co chcesz. Moja opinia o sklepie i tak zawsze będzie pozytywna ponieważ zamawiałem już 6 razy (paczka dochodziła max do 3 dni) i tylko raz były problemy. Niestety trzeba pozostać cierpliwym i z kulturą odpowiadać na maile. Rozumiem, że może to być denerwujące i uciążliwe, ale ilość maili jaką otrzymuje sklep dziennie będzie na pewno powalająca
Pozdrawiam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2008, 16:21 
*

Rejestracja: 30 gru 2005, 21:12
Posty: 7
Lokalizacja: Koszalin
Pojazd:
Problem w tym, że ja wiem co chce zamówić, podaje prawie zawsze dla pewności kody towaru, mimo to nie pierwszy raz już taka sytuacja zaistniała..
Rozumiem, że można się pomylić, normalna rzecz, tylko czemu mam teraz płacić dwa razy za przesyłkę i odczytywać 'dziwne' e-maile.




_________________

EvoFox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2008, 17:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
Żelu, Mieloch ma po prostu klienta "głęboko w dupie", kontakt jest naprawde ciężki (tzn. ludzie mało kumaci) i po prostu klient jest lekceważony. Po prostu mieloch chyba już się nie wyrabia, wysyła to co ma i tyle. Ja mam zasade, ze jeśli sobie z czymś nie radzę, to się za to nie biore - może Mieloch wyciągnie z tego jakieś wnioski ;>




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2008, 19:16 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 wrz 2007, 20:36
Posty: 1746
Pojazd: AR 159
Poinformowałem o całym zajściu Jurka, powinien interweniować i jakoś wytłumaczyć spór :)




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 wrz 2008, 6:47 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2004, 16:50
Posty: 176
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Pojazd:
mati590 pisze:
Żelu, Mieloch ma po prostu klienta "głęboko w dupie", kontakt jest naprawde ciężki (tzn. ludzie mało kumaci) i po prostu klient jest lekceważony. Po prostu mieloch chyba już się nie wyrabia, wysyła to co ma i tyle. Ja mam zasade, ze jeśli sobie z czymś nie radzę, to się za to nie biore - może Mieloch wyciągnie z tego jakieś wnioski ;>



Ale Mieloch nie odpisuje na maile :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 wrz 2008, 13:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
psychopata, Chodzi mi tu ogólnie o firme ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2008, 17:37 
Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2004, 16:41
Posty: 2430
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Gilera Stalker
Chcesz zrobić z problemu wątek na forum - pisz na forum. Chcesz wyjaśnić sprawę napisz maila do sklepu lub spakuj tłok, napisz wyjaśnienie problemu i wyślij do działu reklamacji prosząc o zwrot kosztów transportów i wymianę tłoka na taki jak zamawiałeś - oczywiście jeżeli rzeczywiście zamawiałeś inny niz dostałeś - bo tego maila na forum akurat nie zamieściłeś.


mati590 znawca firm i okolic... Po czym taki ktoś jak Ty może oceniac działalność firmy? Po podstawówce czy jak?

ŻADNEGO KLIENTA NASZA FIRMA NIE IGNORUJE - napisałem dużymi literami, żeby mati590 był w stanie to zrozumieć.

Zdarzają się problemy z korespondencją i zdarzają się problemy z wysyłką. Jest to mniej niż 1% wszystkich operacji. Mimo naszych starań pracują u nas tylko ludzie, tacy jak Wy i zdażają im się pomyłki.

Na jedną osobę odpisującą na maile przypada kilkaset maili dziennie. Wysyłamy dziennie nie kilka czy kilkanaście paczek - ale kilkaset! Czy wszystkim mogą sie zdarzać błędy, a firmie Mieloch Motocykle nie mogą?

Jeżeli przyszed zły towar, lub była pomyłka w zamówieniu - wszystko można odkręcić! Za przesyłkę produktu pomylonego z winy firmy klient nie musi płacić! Koszty takich pomyłek porkywa firma. Koszty przesyłki do nas pocztą? Zwracamy, odliczamy od zamówienia lub do wyboru dajemy gratisy w zamian! Wystarczy przeczytać regulamin na stronie, żeby to wszystko wiedieć - ale niestety to robi 5% odwiedzajcych www.sklep.mieloch.pl - stąd taka niewiedza jak znawcy mati590

I teraz mati590 wielki znawco firm napisz skąd masz taką wiedzę i poprzyj to jakimiś argumentami.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2008, 19:08 
*

Rejestracja: 30 gru 2005, 21:12
Posty: 7
Lokalizacja: Koszalin
Pojazd:
Nie zamieściłem ostatniego maila bo nie zapisuje wysłanych wiadomości .
Pisze na forum bo zdarza się to nie pierwszy raz, co z tego, że napisze maila do Waszego pracownika, miną 2-3 dni on mi odpisze, a czas leci.. I tak w kółko.
Np.nie dostałem jeszcze e-maila dot. reklamamacji -wysłałem 18 września.
Kumam, że gość się nie wyrabia i macie dużo klientów, ale to chyba nie mój problem ..




_________________

EvoFox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2008, 19:35 
Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2004, 16:41
Posty: 2430
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Gilera Stalker
Przeczytaj informacje na stronie głównej sklepu. Twoim zdaniem ile powinna trwać odpowiedź na maila?

Najwcześniej odpowiedź będziesz miał w poniedziałek / wtorek na maila.
Jeżeli masz reklamacje to nie pisz maila tylko wyślij do firmy z wyjasnieniem i dowodem zakupu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2008, 13:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
Rozmawiałem np. z jakimś zioomem (nie wiem czy nie z Kąkolem) i on mi mówił, że coś wymieniał i za przesyłke, którą on wysłał do Was pieniędzy nie dostał :P

[ Dodano: Nie Wrz 21, 2008 3:59 pm ]
Junior pisze:

mati590 znawca firm i okolic... Po czym taki ktoś jak Ty może oceniac działalność firmy? Po podstawówce czy jak?

ŻADNEGO KLIENTA NASZA FIRMA NIE IGNORUJE - napisałem dużymi literami, żeby mati590 był w stanie to zrozumieć.


Nie oceniaj mnie jeśli mnie nie znasz, bo jak chcesz to ciebie tez moge ocenić.
I nie musisz dla mnie pisać wielkimi literkami. Jak dla mnie notoryczne pomyłki to jest w pewien sposób ignorowanie. gdyby był porządek, to by się takie sytuacje nie zdarzały. Wymiane paska sobie odpuszcze, bo nie ma co na to tracić nerwów. I żyj sobie w świadomości, że nie ignoruje itp. mnie już to nie obchodzi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2008, 16:55 
Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2004, 16:41
Posty: 2430
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Gilera Stalker
Wystarczy napisać: - Proszę o zwrócenie kosztów przesyłki w wysokości xx PLN (zwracamy pieniądze za przesyłkę pocztą polską - nie kurierem, pocztexem itp)uznanej reklamacji np w tym zamówieniu albo na numer konta itp itd.

Proszę Mati590! Dobre sobie... Wyjaśnij nam bo czegoś tu nie możemy zrozumieć. Nie znasz ludzi pracujących w firmie MIELOCH MOTOCYKLE, nie znasz jej właścicieli, a oceniasz, że firma MIELOCH MOTOCYKLE ma wszystkich gdzieś :mrgreen:

Właśnie na tej podstawie Ciebie oceniłem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2008, 19:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
To wszystko co piszesz brzmi dosłownie jak z bajki. Ale zejdźmy na ziemie :P Oceniam, bo wiem (przynajmniej w pewnym) stopniu chocby po korespondencji, rozmowach z osobami i tym co czytam :P Z kolei nie twierdze, ze obsługa jest niegrzeczna czy coś takiego, bo tego im zarzucić nie można ale pewne rzeczy mnie po prostu dobijają (nie tylko mnie). Tak jak pisałem mi się nie chce już kłucić bo nie po to jest forum ja swoją sprawe sobie odpuszczam i tyle.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2008, 20:42 
Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2004, 16:41
Posty: 2430
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Gilera Stalker
Nie możesz odpuszczać, bo poszkodowany jesteś Ty, a nie osoba która błąd popełniła!!!! Wszystko można uzgodnić! Za wymianę produktu pomylonego z winy pracującej u nas osoby nie możesz Ty płacić, za błąd zapłaci osoba pakująca!

Posłuchaj jak to można zrobić, napisz pismo i załatw sprawę, a nie odpuszczaj.

A na forum jak wiadomo nie ma przysłowiowo co płakać nad rozlanym mlekiem tylko napisać pismo i po sprawie!




_________________

Sklep internetowy z częściami i akcesoriami do skuterów / motorowerów / motocykli
WWW.SKLEP.MIELOCH.PL

Szukasz części oryginalnych Aprilia / Derbi / Gilera / MBK / Peugeot / Piaggio / Vespa?
Jeżeli tak napisz na oe@mieloch.pl !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy