Dzisiaj jest 11 mar 2025, 19:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 paź 2010, 23:18 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 maja 2009, 11:02
Posty: 138
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
jak zrobić uszczelkę pod głowicę, silnik LC. robiłem już z 6 razy silikonem temperaturowym, ale po kilku kopnięciach uszczelka się rozpada, uszczelkę robiłem 3 razy na mokro (zakładałem głowice ze świeżym silikonem na cylek) i 3 razy na sucho ( czekałem aż silikon wyschnie i dopiero zakładałem na cyl) ostatnio wziąłem seryjna uszczelkę ale tez przepuszcza... jakieś pomysły???? cylek 70 i ma inna głowicę niż seryjny...




_________________

bedzie nrg full seria:D
i na koło :P


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2010, 23:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lis 2008, 11:54
Posty: 414
Lokalizacja: Toruń
Pojazd:
Musisz kupić silikon specjalny do tego. Taki czerwony jest za zwyczaj i się lepi bardzo. Spróbuj jeszcze bardzo miętki drut dać, nie za gruby w miejsce uszczelek i zasylikonować ładnie, powinno trzymać




_________________

Custom Project NRG - MHR Edition
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=14737&postdays=0&postorder=asc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2010, 10:39 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 maja 2009, 11:02
Posty: 138
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
mam specjalny silikon. są dwa kolory czarny i czerwony, ja mam czarny, to jest to samo tylko się kolorami różnią. a drut ma być miedziany? jaka grubość? ma wystawać trochę?
silikon jest do 350*C




_________________

bedzie nrg full seria:D
i na koło :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2010, 11:13 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
dupa dupa nie zadnymi czerwonymi bo to dziadostwo najgorsze idz do sklepu motoryzacyjnego kup DIRKO takie cos siwe ja składałem silnik nim przy punto trzyma nic nie cieknie i nie kruszy sie posłuchaj mnie a koniec problemow ja mam chyba jeszcze z 1/3 tubki a złozyłem silnik 1.1




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2010, 13:14 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 maja 2009, 11:02
Posty: 138
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
a ile to kosztuje? bo kurde chce zrobic raz a pozadnie, ale jak to jakies drogie to juz chyba lepiej nowa uszcelke kupic




_________________

bedzie nrg full seria:D
i na koło :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2010, 13:22 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
ok 20zł a starczy na 50 takich uszczelek




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2010, 13:32 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 maja 2009, 11:02
Posty: 138
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
to lepiej kupic uszczelke czy to cos? bo to 1 raz mi sie przyda tylko




_________________

bedzie nrg full seria:D
i na koło :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2010, 15:31 
**

Rejestracja: 26 cze 2010, 15:39
Posty: 317
Pojazd:
Witam. Kolega Repter ma na myśli hermetyk. To jest najgorsze dziadostwo jakie moze byc. Jak sie sklei to pozniej nie chce odpuścić. Idz do sklepu motoryzacyjnego i kup odpowiedni specyfik do sklejania połowek i powinno byc git. Ja w swoim nrg mam wlozona uszczelke i reszta zaciapana jest silikonem jakim wlasnie takim temperaturowym i trzyma sie elegancko :)




_________________

PIAGGIO NRG LC MC1

- WAŁ TNT RACING HPC
- ŁOŻYSKA SKF C3 TEFLON
- WARIATOR MALOSSI MULTIWAR
- LEOVINCE ZX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2010, 16:12 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 maja 2009, 11:02
Posty: 138
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
ja mam silikon czarny wysokotemperaturowy 350*c K2. jeszcze raz spróbuje. ale głowicę mam zakładać gdy silikon jest mokry, czy jak wyschnie?




_________________

bedzie nrg full seria:D
i na koło :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2010, 19:05 
**

Rejestracja: 26 cze 2010, 15:39
Posty: 317
Pojazd:
Ja zakladalem na morkym i skrecalem rownomiernie az lekko zaczol wychodzic. Potem nie odpalalem tylko czekalem kilka godzin az zaschnie i jest git.




_________________

PIAGGIO NRG LC MC1

- WAŁ TNT RACING HPC
- ŁOŻYSKA SKF C3 TEFLON
- WARIATOR MALOSSI MULTIWAR
- LEOVINCE ZX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2010, 19:56 
**

Rejestracja: 09 lip 2009, 21:14
Posty: 249
Lokalizacja: sztetke
Pojazd:
W lc pod głowicą powinny być oringi.Jak nie możesz dostać wymiaru to kup sznurek oringowy o odpowiedniej grubości i o wytrzymałosci 200stopni,klej i dopasuj.




_________________

fizyki nie oszukasz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 paź 2010, 12:54 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
uszczelki 20zł i bez problemów a nie paćkać i się męczyć..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy