Dzisiaj jest 31 paź 2024, 16:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 paź 2010, 17:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Witam czy włożenie tłoka jednopierścieniowego do cylindra seryjnego pogorszy czy polepszy osiągi :?: Próbował tego już ktoś :?: Tłok oczywiście z cylindra np airsal racing 50. Czy lepiej zainwestować w dobry tłok 2pierścieniowy :?:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2010, 17:59 
*

Rejestracja: 25 wrz 2010, 14:51
Posty: 138
Pojazd:
Hmm - są mniejsze opory, koleś z tego forum, Grzesiek - ten co giba się na Aeroxie - miał jeden pierścień w Malossim Sporcie ('fabrycznie' ma to dwa pierścienie) i to naprawdę miało ostre rąbnięcie - ale jak było w stosunku do serii ? Jakieś tam polepszenie to jest, ale do seryjnego cylka średnio mi się to widzi. Chyba, że rąbniesz jeszcze porting i polerke okna wydechowego + zmiana kątu pod konkretny wydech - wtedy, czemu nie :D




_________________

MotoRoxik pisze:
dzięki wielkie PenerCargo, widze że bardzo pomagasz na forum i za to cię cenie:wink:

Zajrzyj i oceń moje Rieju




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2010, 18:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
No miał być racing wiec jest flow zrobiony do tego yasuni r lub tecnigas rs II gaźnik 17,5 króciec prosty i malossi e15 wiec komplet :) A i wał wypełniany tec :wink: Chodzi mi głównie o większe obr bo te wydechy lubią wyższe :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2010, 18:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 12:45
Posty: 664
Lokalizacja: Górzno/Garwolin
Pojazd:
PenerCargo pisze:
miał jeden pierścień w Malossim Sporcie ('fabrycznie' ma to dwa pierścienie) i to naprawdę miało ostre rąbnięcie

Z moim tłokiem Polini, który zamiast mieć rozmiar 47,6 to był tak zjeżdzony że miał rozmiar 47,5^^ A on go sprzedaje jako nowy. Założenie tego tłoka dało różnicę w osiągach, po takim czymś od razu skuter lepiej wkręcał się na obroty. Przy jednopierścieniowym tłoku jest miejsza żywotność. W 2-pierścieniowym nacisk z jednego pierścienia jest rozłożony na dwa, co przedłuża żywotność.




_________________

Obrazek
Fotki z prac:
http://www.fotka.pl/profil/MasterRacing/albumy/3,Malowanie/83981603,?najnowsze=1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2010, 18:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
No ja mam zamiar zrobić jeden bardzo intensywny sezon i zapewne sprzedać skuter wiec sam nie wiem a z dwu pierścieniowych lepiej brać tłok meteor czy zestaw tłokowy naraku :?:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2010, 19:59 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
zależy

bo trafisz na partie meteora że będzie ścierwo i dupa

lepiej vertexa, asso




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2010, 20:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Aha no zobaczę bo od kolegi kupuje bez tłoka w bdb stanie a ten tłok naraku może być :?:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2010, 6:34 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
omijaj naraku to chinskie g... tylko płacisz za marke porównaj sobie wariator WM i naraku to samo ale naraku 120 a WM 40




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2010, 14:52 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
totalover pisze:
omijaj naraku to chinskie g... tylko płacisz za marke porównaj sobie wariator WM i naraku to samo ale naraku 120 a WM 40


Nie chińskie, tylko Taiwańskie. To tak jakbyś porównywał Kymco do Keewaya i nie g*wno tylko dobra firma produkująca części dla mniej zamożnych użytkowników skuterów.



Nie ma co porównywać Naraku do Vertexa bo to jak porównać Trabanta do Mercedesa więc oczywistą oczywistością lepiej kupić lepszy wyrób przy czym nie należy gorszego nazywać g*wnem.




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2010, 15:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Ok wiec kupię vertxa Temat do zamknięcia :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy