Dzisiaj jest 06 mar 2025, 14:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2010, 22:08 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
stunter95, będzie. podłączasz pod aku i dajesz przełącznik, jak odpalisz to włączasz i ssanie się powoli grzeje i wyłącza.

masz purejeta? zamiast gaźnika masz przepustnice do której idzie kostka i w niej są 4 kable o tak: 1234 2i3 łączysz ze sobą i izolujesz. 1 i 4 izolujesz osobno nie łącząc ich i tyle.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2010, 22:17 
*

Rejestracja: 15 lip 2010, 15:22
Posty: 171
Lokalizacja: Górniki
Pojazd:
no właśnie mam tylko to co na zdj, i nie mam zadnych kabelków :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2010, 22:42 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
bo kable są przy elektryce, w skuterze :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2010, 10:34 
*

Rejestracja: 15 lip 2010, 15:22
Posty: 171
Lokalizacja: Górniki
Pojazd:
siemka, dziś sprawdziłem całą ekektryke w skuterze i nie ma tam zadnej kostki z 4 kablami :/ dodam ze ja mam elektryke od piaggio zip wersje gaznikowa. wiec czy musze kupic elektryke od wersij na wtrysku czy jak?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2010, 19:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lis 2008, 11:54
Posty: 414
Lokalizacja: Toruń
Pojazd:
Nie ! Nic nie robisz przy swojej elektryce ! Wykonujesz takie zabiegi jak wyżej napisałem i jeździsz.




_________________

Custom Project NRG - MHR Edition
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=14737&postdays=0&postorder=asc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2010, 22:05 
*

Rejestracja: 01 lip 2010, 0:17
Posty: 52
Lokalizacja: Parzęczewo
Pojazd:
Booyaka, widzisz kto ma racje ?

żeby przerobić na gaźnik kupujesz Głowice .gaźnik a to co jest prze karterach nie zaślepiasz bo to jest wezyk który daje powietrze do kranika a kranik wysyła paliwo do gaźnika Wiem bo robiłem Już takie coś Kumplowi !
I lepiej wygląda jeszcze jak zmienisz licznik bo na wtrysku wskazuwka okręca się w tą i spowrotem niewiem jak u ciebie :)




_________________

Sprzedam !! 1200




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2010, 22:08 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
pod nr2 jest olej na 100%.
pod nr1 jest to chyba tylko w runnerach, bo u mnie w nrg tego nie ma i podciśnienie po przeróbce na gaźnik mam normalnie z kranika do gaźnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2010, 7:15 
*

Rejestracja: 15 lip 2010, 15:22
Posty: 171
Lokalizacja: Górniki
Pojazd:
Pisałem z gościem który też juz to przerabiał i on zaślepieł tą 'dziure' przy nr2.


Ostatnio zmieniony 18 paź 2010, 7:19 przez stunter95, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2010, 14:22 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
NRGpower pisze:
to zaznaczone na czerwono wysyła powietrze do pompki

NRGpower pisze:
zaślepiasz bo to jest wezyk który daje powietrze do kranika a kranik wysyła paliwo do gaźnika

A żeby zassać paliwo to zaciągasz wężykiem od podciśnienia czy w niego dmuchasz?
I nie wysyła, tylko jak gdyby otwiera obieg.

NRGpower pisze:
Booyaka, widzisz kto ma racje ?

Na prawdę wprawiłeś mnie w zakłopotanie :roll:




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 paź 2010, 22:23 
*

Rejestracja: 01 lip 2010, 0:17
Posty: 52
Lokalizacja: Parzęczewo
Pojazd:
Booyaka,

"A żeby zassać paliwo to zaciągasz wężykiem od podciśnienia czy w niego dmuchasz?
I nie wysyła, tylko jak gdyby otwiera obieg. "

tak ciągniesz powietrze i to na czerwono zaznaczone ciągnie powietrze więc jak nie ma kompresi . to silnik nie zassa powietrza i nie poleci paliwo i nie odpali :)




_________________

Sprzedam !! 1200




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 paź 2010, 7:17 
*

Rejestracja: 15 lip 2010, 15:22
Posty: 171
Lokalizacja: Górniki
Pojazd:
A nie mozna normalnie połączyć od gaznika podcisnienie do kranika paliwa? czy trzeba od tego czerwonego do kranika?

Bo moim zdaniem to bez różnicy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 paź 2010, 10:16 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
Bez różnicy , tylko zaślep to.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2011, 21:13 
*

Rejestracja: 09 mar 2011, 9:19
Posty: 45
Pojazd:
Siema. sory za odkop.
kolega moj teraz kupił silnik pod gaznik a ma wtrysk
czyli wystarczy z tymi kabelkami zrobic numer i tyle?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy