Dzisiaj jest 21 lut 2025, 0:38



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 paź 2010, 10:01 
*

Rejestracja: 23 lis 2009, 11:36
Posty: 1
Lokalizacja: Jasło
Pojazd:
http://archiwumallegro.pl/cylinder_kit_ ... 59132.html


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2010, 11:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2009, 23:40
Posty: 226
Lokalizacja: SzTuM GSZ 43mc
Pojazd:
SKUTER CENTRUM http://skutercentrum.pl/product_info.ph ... ts_id=3624




_________________

TGB PEGASUS SKY 50 : Sprzedam !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2010, 11:54 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Może wiecie (posiada ktoś i się wypowie) opłaca się taki Cylinder zakładać ? dużo można polatać sezonów na nim ?
Pewnie na przyszły sezon będę zmieniał na jakieś 70cc więc miłe by były informacje na jego temat ;) czy może lepiej juz z ALU Stage6 wziąć ?
a może żeliwo będzie lepsze ?

Sory że się wcinam w temat .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2010, 14:00 
***

Rejestracja: 12 lis 2009, 14:58
Posty: 689
Pojazd:
Lepszą opcją będzie Stage6. 6-7.000km do zrobienia, między czasie wymiana tłoka.

Aluminium vs żeliwo - sam musisz zdecydować. Na forum powiedziano już na ten temat wszystko.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2010, 18:33 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Tłok się tak szybko zużywa w 70cc ? nawet jeśli nie jest katowany zbytnio skuter ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2010, 20:18 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
zależy czy wysilony czy nie

w normalnych warunkach 70 kręci niżej od 50

ja mam tego airsalajak co to wal na pw/gg




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2010, 11:25 
***

Rejestracja: 12 lis 2009, 14:58
Posty: 689
Pojazd:
Scratch pisze:
Tłok się tak szybko zużywa w 70cc ? nawet jeśli nie jest katowany zbytnio skuter ?

W aluminiowych cylindrach - tak.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2010, 11:31 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Hmm. to jednak taniej wyjdzie chyba kupić żeliwniaka, bo jeśli mam raz na sezon zmienić tłok ~100 zł to już mam malossi sporta ;)
i jak on ma mi potrzymać 2 sezony, to jednak się nie opłaca .
A żeliwny = szlif w razie czego i jazda ;) ok dzięki .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2010, 12:18 
***

Rejestracja: 12 lis 2009, 14:58
Posty: 689
Pojazd:
Scratch pisze:
Hmm. to jednak taniej wyjdzie chyba kupić żeliwniaka, bo jeśli mam raz na sezon zmienić tłok ~100 zł to już mam malossi sporta ;)
i jak on ma mi potrzymać 2 sezony, to jednak się nie opłaca .
A żeliwny = szlif w razie czego i jazda ;) ok dzięki .

Coś za coś. I aluminium i żeliwo mają swoje wady i zalety.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2010, 17:44 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
zaleta aluminium ? ja widzę 2, tani i większa moc, no może 3 ; lepsze odprowadzanie ciepła, ale jak się tak zastanowić, jeśli to prawda z tym że on 7 tys trzyma (tylko) czyli mój jeden sezon , góra dwa, to jednak to nie dla mnie, nie chodzi o to że nie było by mnie stać np. na drugi, bo wtedy po zatarciu to raczej i tak bym wstawił 50cc, ale nie mam ochoty co roku rozkręcać skutera po to żeby on chodził ;) i tak za dużo czasu na gaźnik poświęciłem , aż teraz wszystko dopiero ok jest (pół roku męczarni z nim)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2010, 20:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 15:09
Posty: 613
Pojazd: YZF R6
Zamiast kręcić ze nie znajdziesz 3h na zmianę tłoka po prostu napisz że się nie znasz na mechanice i najlepiej jak by nie trzeba było grzebać nic przy cylindrze przez cały żywot bzyka.

Że w takim airsalu trzeba będzie zmienić tłok po 7000 km? dobry żart :lol: :mrgreen:

Co do szlifu to trzeba mieć jeszcze gdzie go zrobić - ja u siebie też tak myślałem że szlif i jazda ale się nie miło zdziwiłem gdy pani mi powiedziała że szlify robią od 125cc... Elbląg = duża wieś.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2010, 21:02 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
U mnie w miejscowości ze szlifem to nie problem, jak to nie znam się na zmianie tłoka. jeśli miał bym wymieniać na 70cc to później nie wiedział bym jak wymienić tłok ? :mrgreen: ciekawe ;)
To że 7 tys cylinder potrzyma to nie ja napisałem, tylko Van Holden, więc po jego wypowiedzi (sugerując się tym że trochę siedzi na forum i wielu osobom pomógł) się zna to trochę mało.
Wiesz, na razie mi się z tym nie spieszy bo 50cc chodzi teraz ok, w zimę wymieniam wydech na jakiś sport i w wakacje dopiero wariator albo cylinder, tylko tak się zastanawiam czy jak już mam brać to raczej alu czy żeliwo, bardziej teraz po wypowiedzi Van Holden, przemawia za mną żeliwo i czy konieczna jest wymiana wału, czy to tylko taki mit, o tych słabych wałach w TGB. Seb94 trochę śmiga, zobaczymy ile najeździ , a życzę jak najwięcej .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2010, 21:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2009, 23:40
Posty: 226
Lokalizacja: SzTuM GSZ 43mc
Pojazd:
Psikus ja mieszkam w Sztumie i tutaj szlif to nie problem ostatnio oddałem cylek do szlifu ale do kwidzyna do rumika 70zł




_________________

TGB PEGASUS SKY 50 : Sprzedam !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2010, 5:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 15:09
Posty: 613
Pojazd: YZF R6
Scratch pisze:
To że 7 tys cylinder potrzyma to nie ja napisałem, tylko Van Holden, więc po jego wypowiedzi (sugerując się tym że trochę siedzi na forum i wielu osobom pomógł) się zna to trochę mało.


To ciekawe, w racingu hebo zmienia się tłok co około 5000 km a tu w słabym sporcie co 7000.


Scratch pisze:
Pewnie na przyszły sezon będę zmieniał na jakieś 70cc więc miłe by były informacje na jego temat ;) czy może lepiej juz z ALU Stage6 wziąć ?


Scratch pisze:
Wiesz, na razie mi się z tym nie spieszy bo 50cc chodzi teraz ok


Zdecyduj się...

Ja brałbym airsala, nie ma co pakować $$ w piździka - ma po prostu jeździć.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2010, 14:12 
***

Rejestracja: 12 lis 2009, 14:58
Posty: 689
Pojazd:
psikus pisze:
Scratch pisze:
To ciekawe, w racingu hebo zmienia się tłok co około 5000 km a tu w słabym sporcie co 7000.

O jakim cylindrze my w końcu rozmawiamy? Jak rozumiem Ty piszesz o Airsalu?

Mi chodzi natomiast o Stage6 Alu 50ccm. Moc ~5.5-7.0KM, jedno-pierścieniowe aluminium, (jak na swoją pojemność stosunkowo mocno wysilone). Tak jak napisałem na cylindrze można zrobić ok. 7000KM, między czasie zmieniając tłok (który po jakimś czasie 4-5.000km napewno się zużyje).

Będzie łatwiej więc jak napiszesz konkretnie swoje postulaty, a nie skaczesz po tematach.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2010, 16:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 15:09
Posty: 613
Pojazd: YZF R6
Była mowa o airsalu 70cc i potem zeszło na to że w alu trzeba zmieniać tłok co 7k(a wiadomo jest alu i alu) - w airsalu tak na pewno nie jest i to po prostu napisałem że nie ma co się bać tego cyla.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2010, 19:32 
***

Rejestracja: 12 lis 2009, 14:58
Posty: 689
Pojazd:
psikus pisze:
Była mowa o airsalu 70cc i potem zeszło na to że w alu trzeba zmieniać tłok co 7k(a wiadomo jest alu i alu) - w airsalu tak na pewno nie jest i to po prostu napisałem że nie ma co się bać tego cyla.

Ja od początku do końca pisałem o Stage6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2010, 21:03 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
bo właśnie "pewnie będę zmieniał na 70cc" tak jak pisałem , albo wario ,albo cylek, teraz aktualnie nie wiem co będę robił na przyszły rok prawda ? ;)
Aha sory, zaszły pomyłki , ja chciałem się dowiedzieć o Airsalu :) a tylko spytałem czy może lepszy będzie S6. To jak w końcu z tym airsalem ile na nim można przelatać i czy konieczna jest wymiana wału, jeśli jeździ się w miare rozsądnie, bo to różnie jest z tym "mitem" tak to ujmę z tymi wałami TGB że padają, jeśli nie miał bym luzów to koniecznością jest wymiana jego przy sporcie , bo spotkałem się z róznymi opiniami i seb94 też jeździ , zobaczymy.
Dzięki za wypowiedzi i jeszcze raz sorka wielka za te pomyłki, chociaż to już chyba każdy z nas słabo w temat się wczytał :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy