Dzisiaj jest 08 lut 2025, 15:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 paź 2010, 13:33 
*

Rejestracja: 17 kwie 2010, 15:15
Posty: 187
Pojazd:
Witam, posiadam tak jak w temacie, kosa chodziła bardzo dobrze do czasu aż jej nie przytarłem na pierścieniu [zapieczony]. Zmieniłem Tłok i Pierścień.
Kosa odpala ale po rozgrzaniu gaśnie, i pali tylko na ssaniu.
Byłem dzisiaj w Husqvarnie kupić świecę mechanik powiedział mi że muszę zmiejszyć dawkę paliwa, ale nie mam pojęcia jak.

Gaźnik firmy Walbro nie wiem dokładnie jaki model, posiada dwa wałki na których są frezy i śrubę od obrotów. Dodam iż te wałki nie są na klucz/śrubokręt...

Moje pytanie brzmi jak go wyregulować?


P.S Jeżeli zły dział proszę przenieść...


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 paź 2010, 13:42 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lut 2009, 22:14
Posty: 286
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd:
A może daj fote tych "wałków" :roll: . Bo dużo rzeczy można nazwać wałkiem .. Np do ciasta :mrgreen:




_________________

Obrazek
http://bikepics.com/members/szwedo22/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 paź 2010, 13:42 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
Wstaw mniejszą dysze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 paź 2010, 13:43 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lut 2009, 22:14
Posty: 286
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd:
Po co dysza ? Wystarczy na iglicy podnieść ząbek .. i wtedy będzie niżej . Albo dziurkę w filtrze powietrza zrobić żeby się mieszanka wyrównała .Ale musi być od mieszanki śrubka tylko daj foto ..




_________________

Obrazek
http://bikepics.com/members/szwedo22/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 paź 2010, 13:47 
*

Rejestracja: 17 kwie 2010, 15:15
Posty: 187
Pojazd:
http://images.google.pl/imgres?imgurl=h ... x=77&ty=68

Zamiast tych dwóch śrubek ja mam dwie śrubki, na których jest frezik, nie ma na nich żadnego znaku i nie są one na śrubokręt...

Nie mogę znaleźć takiego gaźnika, a niestety nie zrobię zdjęcia ponieważ nie mam przyrządu...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 paź 2010, 13:55 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lut 2009, 22:14
Posty: 286
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd:
Dookoła śrubki jest taki frez ? Jak tak to masz po to , że to się rekami przekręca a po to to jest żeby ci się palce nie ślizgały ..




_________________

Obrazek
http://bikepics.com/members/szwedo22/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 paź 2010, 14:00 
*

Rejestracja: 17 kwie 2010, 15:15
Posty: 187
Pojazd:
Tylko ja tam palcami nie dojdę ponieważ otoczone to jest częścią gaźnika, przyszlifuję troszke kombinerki i wtedy tam dojde....


Teraz tylko jak mam to wyregulować?

<-----[] Tak stoi kosa [] to jest silnik lewą mam wkręcić a co z prawą?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 paź 2010, 22:11 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Pracuje w serwisie jako mechanik miedzy innym takich maszyn więc moge fachowo doradzić :)

KingPin pisze:
pali tylko na ssaniu.

Może to być oznaka nieszczelnego silnika..

KingPin pisze:
mechanik powiedział mi że muszę zmiejszyć dawkę paliwa,

Słaby mechanik :)

Falcao pisze:
Wstaw mniejszą dysze.


Nie potrzeba. Po to są śruby regulacyjne

szwedo22 pisze:
Wystarczy na iglicy podnieść ząbek .

Brak iglicy w gaźnikach membranowych :)

szwedo22 pisze:
dziurkę w filtrze powietrza zrobić żeby się mieszanka wyrównała

Nawet bez filtra będzie mieszanka identyczna ;)

szwedo22 pisze:
Dookoła śrubki jest taki frez ? Jak tak to masz po to , że to się rekami przekręca

Frez dla specjalnego klucza.
A gdy nie mamy to możemy próbować czymś innym.

KingPin pisze:
Teraz tylko jak mam to wyregulować?


Dysza bliżej cylindra jest od składu mieszanki (odkręcasz=wiecej paliwa)
Ta obok jest od osiąganych max obrotów ( odkrecasz = niższe obroty)

"L"-ke (bliżej cylka) dokręć (lekko) do oporu i odkrec o 1 i ćwierć obrotu.
Dyszę H odkreć o 1 obrót.

Srubę zderzakową (wolne obroty) wyreguluj na końcu.
L-ke odkrecaj minimalnie aż kosa zacznie ładnie chodzić.
Potem ustaw "H" tak zeby były dobre obroty ale nie za wysokie.
Gdy przeobrotowisz to niszczysz silnik. Jest to 2T.

Ps.; pamiętaj ze jak nie pojdzie wyregulować to znaczy ze silnik moze byc nieszczelny lub inna usterka typu zapchany gaznik etc.

Powodzenia :)




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 paź 2010, 22:46 
*

Rejestracja: 17 kwie 2010, 15:15
Posty: 187
Pojazd:
Dzięki za odpowiedzi, zgadza się te śrubki w formie czegoś tam są na specjalny klucz, oddałem ją do Husqvarna, jako iż tam regulacja ich silników jest darmowa, gość ustawił ją za jednym pociągnięciem klucza, wchodziła na obroty lecz na wolnych gasła, powiedział mi że coś siedzi w gaźniku.

Czy powodem nie równego pracowania na wolnych obrotach silnika może być pęknięta uszczelka pod cylindrem?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2010, 14:18 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
KingPin pisze:
Czy powodem nie równego pracowania na wolnych obrotach silnika może być pęknięta uszczelka pod cylindrem?

No tak




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy