Dzisiaj jest 07 lis 2024, 21:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Cylinder
Post: 21 paź 2010, 6:26 
*

Rejestracja: 14 sie 2010, 19:45
Posty: 87
Pojazd:
Witam. Posiadam tzr i jak na razie kupiłem do niej sportowy
wydech Leo Vince V6. Tydzień temu kupiłem gaźnik Dellorto PHBG 21CS. A dziś zamówiłem króciec top racing, zawór membranowy Hebo 2 , filtr
polini air box. Zamierzam kupić jakiś cylinder który nie wymaga
wymiany wału np. Metrakit Hand Made 70 lub Airsal Sport 70 albo Top Performances Trophy 70 . Który z nich jest najmocniejszy i przy tym najwytrzymalszy ? Czy do tych cylindrów trzeba wymieniać tarcze sprzęgła
? Czy są dużo mocniejsze od serii ? Jakie by było spalanie ? Jaki v max na zębatkach 12/47,13/47 lub 14/47 ? Z góry dzięki za sensowne odpowiedzi .


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 paź 2010, 9:35 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2009, 9:07
Posty: 330
Lokalizacja: sie wzieły motory?
Pojazd:
Metrakit i Airsal są bardzo dobre;)




_________________

odrestaurowywanie W-F-M

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=168204

zapraszam:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 paź 2010, 17:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2010, 10:44
Posty: 363
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
Top Performances będzie już ładnie ciągnął od dołu i nie kręci wysokich obrotow
Airsal to alu to więc potrzebuje wysokich obrotów a na niższych większy muł niż na Top.
Metrakit to tak jak Top.

Jeśli chodzi o tarcze to sam zobaczysz przy jeździe jak wsadzisz 70cc jak będzie sie ślizgać sprzęgło to wymienisz tarcze.




_________________

YAMAHA YZF-R125

http://polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/YZF-R125/133926






YAMAHA JEST BOGIEM>>>JAZDA NAŁOGIEM>>>TUNING PODSTAWĄ>>>STUNT ZABAWĄ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 paź 2010, 17:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2010, 13:37
Posty: 383
Lokalizacja: Przasnysz
Pojazd:
Gdzie wy macie te metrakity ja jakoś nigdzie nie mogę ich znaleźć w żadnym sklepie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 paź 2010, 21:02 
*

Rejestracja: 14 sie 2010, 19:45
Posty: 87
Pojazd:
http://www.sklep.s-x-t.pl/cylindermetra ... 4040_14521
tu masz tego metrakita :lol:
a jakie będą osiągi na tych cylindrach ? i gdzie kupić tłok do tego metrakita w razie czego ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 paź 2010, 21:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2010, 10:44
Posty: 363
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
Trudno powiedzieć jaki vmax to zależy od zębatek, ale przy samej wymianie cylka to o jakieś 10km/h wiecej jak wsadzisz jeszcze wydech sportowy to jeszcze więcej i jak zębatki inne to jeszcze większy vmax.

Tłok chyba trudno dostac do tego metrakita.




_________________

YAMAHA YZF-R125

http://polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/YZF-R125/133926






YAMAHA JEST BOGIEM>>>JAZDA NAŁOGIEM>>>TUNING PODSTAWĄ>>>STUNT ZABAWĄ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 paź 2010, 6:26 
*

Rejestracja: 14 sie 2010, 19:45
Posty: 87
Pojazd:
Mam wydech Leo V6 . A tam jest chyba tłok 47 co nie ? A od tych polini by się nadał ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 paź 2010, 6:56 
*

Rejestracja: 29 sie 2010, 17:25
Posty: 105
Pojazd:
Jesli mam byc szczery to wszystkie cylindry mocniejsze niż seryjne wymagają wymiany walu, bo ci luzy sie porobia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 paź 2010, 13:39 
*

Rejestracja: 14 sie 2010, 19:45
Posty: 87
Pojazd:
A już się porobią :P oni ci wciskają bo chcą zarobić :lol: przy sporcie nie trzeba wymieniać wału :arrow: jak już będzie ten to dupy to sobie kupie wtedy nowy . A szkoda rozpoławiać silnika który ma prawdziwe 10tys km :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 paź 2010, 14:44 
*

Rejestracja: 24 cze 2010, 16:18
Posty: 66
Lokalizacja: Zakliczyn
Pojazd:
Wymiana wału jest konieczna przy zmianie pojemności... Co Wy myślicie, że jak będzie kręcił większe obroty to wał padnie ?? Że niby co, te Wasze "sportowe" wały mają super tjunerskie łożyska czy jak ??

Wał wymienia się przy zmianie pojemności, ponieważ zmieniasz tłok na cięższy - zmienia się wyważenie wał<->tłok i właśnie od tego padają łożyska na wale i na korbie, poprzez złe wyważenie, zapamiętajcie sobie to...

Równie dobrze można pójść z tłokiem i wałem do zakładu który zajmuje się wyważaniem wałów i wyważyć swój pod cięższy tłok, założyć konkretne łożysko na korbę będziecie mieli to samo, co pro elo tjunerskie sportowe wały...


Ostatnio zmieniony 22 paź 2010, 16:45 przez Mathius, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 paź 2010, 19:49 
*

Rejestracja: 14 sie 2010, 19:45
Posty: 87
Pojazd:
i jeszcze jedno te niby wały po 400zł będą lepsze od oryginału hahahah zobaczcie ile oryginalny kosztuje ... według mnie ten jest na 100% lepszy od tych zamienników :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 paź 2010, 20:18 
Zbanowany

Rejestracja: 11 cze 2010, 13:32
Posty: 279
Lokalizacja: wielkopolska
Pojazd:
Mathius, kto ci takich głupot naopowiadał wał wyważany pod każdy tłok moża ta firma co niby to robi ci kase dała za reklame a nic nie robi tylko nabiją ci na prasie nowe łożyska na korbie jakbyś był tyle kumaty to byś wiedzial że nie chodzi tylko o wyważaniei łożyska bo jak se zrobisz taki zabieg w tym twoim zajebistym zakładzie co sie tym zajmuje i przyjme już że tego nie spieprzą to jak założysz sobie mhr 80ccm na taki mega wypasiono zajebiście wał to ci go rzwali korbe ci zegnie bo ma za słabą korbe i wały tuningowe rónią sie nie tylko wyważeniem i łożyskami ale i też materiałem z jakiego są zrobioną i są mocniejsze do seri bo by sie też rozsypały i bajek tu nie wypisuj co ci ojciec albo dziadek naopowiadać jak to robili w wsk albo innych starych moto




_________________

Kamill1910 pisze:
chcę już ruszać dodaję gazu a tu nie pobiera mocy tylko gaśnie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 paź 2010, 20:38 
*

Rejestracja: 29 sie 2010, 17:25
Posty: 105
Pojazd:
Ja tylko mówie. I chociaż w RS nie miałem takiej sytuacji, to wiem, z doświadczenia, że ta wymiana wału na sportowy przy zwiekszeniu pojemności to NIE jest bajka. Ale twój motor, więc się nie będe wtrącał.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 paź 2010, 21:52 
*

Rejestracja: 14 sie 2010, 19:45
Posty: 87
Pojazd:
taki koleś z okolicy miał tzr z cylkiem Polini Race 80 i wał nie siadł :) a moto jechalo 110 na zębatkach na przyśpiechę




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 paź 2010, 23:24 
*

Rejestracja: 29 sie 2010, 17:25
Posty: 105
Pojazd:
Ja nie mówie, że odrazu mu sie wał\korba urwie\złamie\urypie tylko, że poprostu mu sie porobią luzy a to może prowadzić do powazniejszych konsekwencji.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2010, 10:55 
*

Rejestracja: 24 cze 2010, 16:18
Posty: 66
Lokalizacja: Zakliczyn
Pojazd:
Funek, ja zajmuję się poważnymi Tuningami i remontami nowoczesnych silników Minarelli/ Derbi i wiem co mówię, także nie ucz ojca dzieci robić...

Przy konkretnej mocy owszem, pasuje korbę zmienić, chociaż ja jeszcze nie miałem przypadku, aby korba strzeliła... Przeciwwagi w każdym wale wykonane są z kutego żelaza, korba różnie, widziałeś kiedyś aby komuś korba strzeliła (nie wliczając oczywiście jej przegrzania - poznasz to po jej kolorze) ??

Do takiej obróbki o jakiej pisałem wyżej trzeba mieć zaufany zakład i samemu dostarczyć części na wymianę, a nie, że oni sobie tam włozą co będą chcieli - ich zadaniem będzie tylko rozbić i spowrotem zbić wał i go wyważyć pod konkretny tłok, który dostarczymy.

Luzy tak jak pisałem - tworzą się tylko i wyłącznie z powodu złego wyważenia i to sobie zapamiętajcie raz na zawsze.


P.S Powiem Ci jedno, nie wychodź przed szereg, bo jeszcze duuużo wiedzy Ci brakuje w dziedzinie silników 2T... Zresztą jak chcesz to miej swój świat chwytów reklamowych rożnych firm, które tylko czekają na takich naiwnych ludzi jak Ty, którym się oczka świecą jak zobaczą napis "sportowe"...


Ostatnio zmieniony 23 paź 2010, 11:03 przez Mathius, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2010, 10:15 
*

Rejestracja: 31 maja 2009, 11:25
Posty: 70
Lokalizacja: Bytów
Pojazd:
Mathius, Zwróć uwagę że "sportowe" wały są znacznie cięższe od tych seryjnych, maja również na celu zmniejszenie pojemności skrzyni korbowej.
Ja proponuje żebyście popisali sobie na gg, a nie zaśmiecali koledze tematu. Bo kazdy chce udowodnic swoja wiedze, badz jej brak.
Nikt sobie z palca nie wyssał, że należy zmieniać łożyska, i wał na cieższy przy zmianie pojemnosci.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2010, 15:14 
*

Rejestracja: 24 cze 2010, 16:18
Posty: 66
Lokalizacja: Zakliczyn
Pojazd:
Ja poprostu obalam stereotypy. Nie mówię, że wszyscy musicie od nowa wyważać seryjne wały, poprostu napisałem, ze istnieje taka możliwość i tyle.

Co do łożysk to wg mnie kolejna brednia, owszem łącznie z wymianą wału (lub w przypadku ich zużycia) warto wymienić też łożyska, bo chyba nikt nie będzie zakładał starych łożysk na nowy wał bo to podstawa, ale nie ma czegoś takiego jak łożyska "wzmacniane"...
Wszystkie łożyska sa takie same, jedne są bez luzu, drugie sa z C3, C4, jedna mają stalowy koszyczek, drugie teflon itp itd ale "wzmacniane" łożyska to jest kolejny chwyt marketingowy, najlepiej iść do sklepu lub hurtowni i kupić łożyska SKF, czy FAG, czy NTN, czy KOYO (to światowe firmy łożysk), podać rozmiar kupić normalnie i zapłacić 2 nieraz 3 razy mniej, bo tamte mają w opisie "sportowe, na wyższe obroty"... To samo tyczy się simmeringów i innych pierdółek.

Śmiech na sali jak widzę sportowe simmeringi na wał do AM6 za 30zł...


Ostatnio zmieniony 25 paź 2010, 15:14 przez Mathius, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2010, 18:21 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Mathius pisze:
Ja poprostu obalam stereotypy. Nie mówię, że wszyscy musicie od nowa wyważać seryjne wały, poprostu napisałem, ze istnieje taka możliwość i tyle.

Co do łożysk to wg mnie kolejna brednia, owszem łącznie z wymianą wału (lub w przypadku ich zużycia) warto wymienić też łożyska, bo chyba nikt nie będzie zakładał starych łożysk na nowy wał bo to podstawa, ale nie ma czegoś takiego jak łożyska "wzmacniane"...
Wszystkie łożyska sa takie same, jedne są bez luzu, drugie sa z C3, C4, jedna mają stalowy koszyczek, drugie teflon itp itd ale "wzmacniane" łożyska to jest kolejny chwyt marketingowy, najlepiej iść do sklepu lub hurtowni i kupić łożyska SKF, czy FAG, czy NTN, czy KOYO (to światowe firmy łożysk), podać rozmiar kupić normalnie i zapłacić 2 nieraz 3 razy mniej, bo tamte mają w opisie "sportowe, na wyższe obroty"... To samo tyczy się simmeringów i innych pierdółek.

Śmiech na sali jak widzę sportowe simmeringi na wał do AM6 za 30zł...

Popieram w 100%
Łożyska są stworzone aby pracowały przy wysokich obrotach więc nawet takie SKF wytrzymają spokojnie 16tys rpm i możesz je założyć do jakiegoś cylindra klasy racing




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2010, 18:38 
Zbanowany

Rejestracja: 11 cze 2010, 13:32
Posty: 279
Lokalizacja: wielkopolska
Pojazd:
Mathius, po 1 to logiczne że korba nie streli i nie rozwali sie ale słyszałem choć ja tego nie potwierdze o zgięciu korby a łożyska wzmacniane to nawet śmieszne tu można tylko rozróżnić materiał z jakiego są wykonany i proces w jakim są wykonywane ale to i tak nie ma nic do tematu




_________________

Kamill1910 pisze:
chcę już ruszać dodaję gazu a tu nie pobiera mocy tylko gaśnie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy