Dzisiaj jest 11 mar 2025, 4:05



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 paź 2010, 9:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2006, 10:15
Posty: 676
Lokalizacja: myszków
Pojazd:
Mam zatartego Airsala t6 zastanawiam się nad odratowaniem go przez wprasowanie tuleji żeliwnej byłby taki alu-żel racing




_________________

Airsal t6 Racing,TECNIGAS RS II,Rms racing pro ,Dellorto 17,5,wał rms racing HPC
,malossi multivar, TOP racing 22%,gas-box...

https://www.kurjerzy.pl/pp/gbbdb12


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2010, 9:10 
**

Rejestracja: 29 kwie 2010, 5:46
Posty: 214
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Kumpel robił w NSR'ce 125. Niestety nie wiem jaki koszt ale teraz normalnie dociera.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2010, 16:24 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
raper, Koszt większy niż nowy cylinder.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2010, 16:40 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2010, 15:11
Posty: 1401
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
na allegor jest ogloszenie za 400zł




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2010, 16:48 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
sfera80, Dolicz do tego tłok za 200zł.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2010, 16:56 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2010, 15:11
Posty: 1401
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
no właśnie moim zdaniem również jest to nieoplacalne... za samo 400zł masz mansona.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2010, 17:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2006, 10:15
Posty: 676
Lokalizacja: myszków
Pojazd:
sfera80 pisze:
no właśnie moim zdaniem również jest to nieoplacalne... za samo 400zł masz mansona.


kurde a chciałem zrobić alu -żel racinga ciekawe jak by to śmigało widziałem że do simsonów po 100zł tulejowanie robia może by spasowało pod airsala okna i tak muszą wyciąć coza różnica w czym




_________________

Airsal t6 Racing,TECNIGAS RS II,Rms racing pro ,Dellorto 17,5,wał rms racing HPC
,malossi multivar, TOP racing 22%,gas-box...

https://www.kurjerzy.pl/pp/gbbdb12




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2010, 18:51 
*

Rejestracja: 24 lut 2009, 20:18
Posty: 83
Lokalizacja: Budzyń
Pojazd:
W moim przypadku, gdy mam darmowy dostęp do tokarki i mam miniszlifierkę i jakieś umiejętności w przerabianiu cylindrów tulejowanie zamyka się w kosztach żeliwa na tuleje czyli +/- 50zł :F




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 paź 2010, 21:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2009, 23:19
Posty: 491
Lokalizacja: WGR wiśnie gruszki rabarbar
Pojazd: aerox s6 toledo ASZ
Mi to się wydaje we się to nie opłaca za 400 zl cyl się kupi ale nie racinga noi + 200 tłok za to się kupi ale jak nasz sytuację jak klikszen w husce to lepiej zrobić tulejowanie co sam cyl 1000 nawet ponad :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 paź 2010, 21:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2009, 18:24
Posty: 434
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Jak się zrobi samemu to nie jest tak źle.
Za materiał na tuleje płacisz - ok 40zł (Mahle Polska, o ile kupisz ich więcej i sam odbierzesz).
Wytoczenie tulei - 50zł
Kupa własnej pracy - bezcenne
Szlif - ok 40-100zł

Osiągi - odprowadzanie ciepła przez żeliwo jest o ok 5% gorsze od nicasilu, tarcie też minimalnie większe.
Satysfakcja - bezcenna!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 paź 2010, 11:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2006, 10:15
Posty: 676
Lokalizacja: myszków
Pojazd:
stem pisze:
Jak się zrobi samemu to nie jest tak źle.
Za materiał na tuleje płacisz - ok 40zł (Mahle Polska, o ile kupisz ich więcej i sam odbierzesz).
Wytoczenie tulei - 50zł
Kupa własnej pracy - bezcenne
Szlif - ok 40-100zł

Osiągi - odprowadzanie ciepła przez żeliwo jest o ok 5% gorsze od nicasilu, tarcie też minimalnie większe.
Satysfakcja - bezcenna!



to nawet źle nie wychodzi koło 200zł + tłok 130 ale mamy Żeliwnego racinga tylko sam tego nie wprasuje okien też nie powycinam hmmm...




_________________

Airsal t6 Racing,TECNIGAS RS II,Rms racing pro ,Dellorto 17,5,wał rms racing HPC
,malossi multivar, TOP racing 22%,gas-box...

https://www.kurjerzy.pl/pp/gbbdb12




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 paź 2010, 11:48 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Jaka ma być różnica w średnicy wprasowywanej tulei a wytoczonym ożebrowaniu?
I czy zwykła tokarka jest w stanie zrobić to z należytą dokładnością?




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 paź 2010, 16:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2009, 18:24
Posty: 434
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Tuleja powinna być większa o ok 0,08mm od cylindra.

Nie wiem czy zwykła tokarka da rade wyfrezować wnętrze tulei.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 paź 2010, 13:19 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
stem, Aż tak ciasno? Nie pęknie, gdy się nagrzeje?
W takim razie czym, frezarką?




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 paź 2010, 14:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2009, 18:24
Posty: 434
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Nie spotkałem się z taką sytuacją. Sam cylinder też się rozszerza.

Frezarką powinno dać radę. Ja to robię u Garsteckiego w Poznaniu, ale nigdy nie pytałem czym dokładnie to robi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 paź 2010, 14:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2006, 10:15
Posty: 676
Lokalizacja: myszków
Pojazd:
stem pisze:
Nie spotkałem się z taką sytuacją. Sam cylinder też się rozszerza.

Frezarką powinno dać radę. Ja to robię u Garsteckiego w Poznaniu, ale nigdy nie pytałem czym dokładnie to robi.



jak to jest na początku się wycina okna w tuleji i potem ją wprasowuje?




_________________

Airsal t6 Racing,TECNIGAS RS II,Rms racing pro ,Dellorto 17,5,wał rms racing HPC
,malossi multivar, TOP racing 22%,gas-box...

https://www.kurjerzy.pl/pp/gbbdb12




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 paź 2010, 18:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2009, 18:24
Posty: 434
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Tak. Najpierw wycinasz okna, potem wciskasz tuleję.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy