Dzisiaj jest 02 lis 2024, 19:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 paź 2010, 9:38 
*

Rejestracja: 23 paź 2010, 9:34
Posty: 3
Pojazd:
Witam, mam problem z moim mrt'kiem, gdyż nie osiąga należytego v-max'u. Zębatki 12/52, gaźnik 16mm Dell'Orto.. Zostały ściągnięte blokady - z wydechu i większa dysza. Czego to jest wina? Źle wyregulowanego gaźnika? Moto leci max 70 km/h. Dodam, że ma bogatą mieszankę (po wciśnięciu ssania na zimnym silniku, zalewa świece i gaśnie)




_________________

Rieju MRT SM


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2010, 10:02 
Zbanowany

Rejestracja: 17 wrz 2010, 22:27
Posty: 40
Lokalizacja: Głogów
Pojazd:
Co ty chcesz się spodziewać ze będziesz miał leprze osiągi na podróbce AM6 kolega ma Cpi Sm odblokowane leci mu 70km a drugi dt odblokowaną i leci mu 95.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2010, 10:29 
*

Rejestracja: 12 kwie 2010, 16:11
Posty: 113
Pojazd:
boboson pisze:
Co ty chcesz się spodziewać ze będziesz miał leprze osiągi na podróbce AM6 kolega ma Cpi Sm odblokowane leci mu 70km a drugi dt odblokowaną i leci mu 95.



Boziu kolejny idiota na forum (tego innym słowem nie da się opisać). :/ Rieju to firma hiszpańska i tam ich motory są składane. Wsadzają oni oryginalne silniki am6. Wiem, że możesz być na chińszczyźnie wychowany to możesz tego nie wiedzieć więc ci tłumacze. Teoretycznie powinien on więcej pojechać niż tzr bo ten sam silnik tylko że rieju dużo lżejsze :).


A teraz do tego czemu tak moze jechać to z dyszami pokąbinuj.




_________________

\




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2010, 10:58 
Zbanowany

Rejestracja: 17 wrz 2010, 22:27
Posty: 40
Lokalizacja: Głogów
Pojazd:
z tego co słyszałem to jest kopia o mocy 6.5km a oryginał am6 8km




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2010, 11:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 wrz 2010, 18:27
Posty: 54
Pojazd:
pewnie katowałeś... na początku od razu gazowałeś może zamiast nagrzać


Ostatnio zmieniony 23 paź 2010, 11:06 przez dilwo, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2010, 11:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2010, 21:26
Posty: 389
Lokalizacja: Ząbkowice Ślaskie
Pojazd:
to źle słyszałeś rieju ma montowane silniki am6 a nie jakieś podróbki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2010, 16:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2010, 21:19
Posty: 206
Lokalizacja: ze złomowiska
Pojazd:
Po primo to am6 ma moc 9,5 km... a niektórzy tutaj to chyba rieju na oczy nie widzieli a sie wypowiadają :roll: sorry za OT... a teraz do autora tematu może masz za małą zembatke na 12 to raczej przy serii wiecej nie pociśniesz :) zmień na 14-15 będzie git a i z tym zalewaniem to z iglica pokombinuj i podreguluj gaźnik




_________________

Cytuj:
Czasem coś strzeli z tłumika ale to nic


capekpl1 pisze:
to powiedz im że chcesz mieć rodzeństwo a jak nie to kupuje części


Rieju rest in peace...
Niech mu asfalt lekkim bedzie [*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2010, 16:26 
*

Rejestracja: 23 paź 2010, 9:34
Posty: 3
Pojazd:
Bobson Koledze już dziękuję za swoje, jak bardzo, przemyślane odpowiedzi a pozostałym dziękuję za rady. Wydaje mi się, że to wina gaźnika iż rieju rrx kolegi na zębatkach 13/52 leci ok 90. W każdym razie mocy ma dostatek, przed chwilą troszkę mieliłem na piachu i jestem bardzo pozytywnie zaskoczony :D




_________________

Rieju MRT SM




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2010, 18:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 paź 2010, 18:22
Posty: 335
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
Rieju ma ORGINALNE silniki am6.... Wiem bo dużo czytałem na ten temat :cool:
I mi moja "podróbka" am6 po zdjęciu blokad bez tuningu 78-80km\h wyciąga (sam się nie spodziewałem że aż tyle) Kwestia dotarcia




_________________

Nie ma Lipy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2010, 18:56 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
szakuls pisze:
Bobson Koledze już dziękuję za swoje, jak bardzo, przemyślane odpowiedzi a pozostałym dziękuję za rady. Wydaje mi się, że to wina gaźnika iż rieju rrx kolegi na zębatkach 13/52 leci ok 90. W każdym razie mocy ma dostatek, przed chwilą troszkę mieliłem na piachu i jestem bardzo pozytywnie zaskoczony :D

wątpie czy to ma sens skoro ja mam identyczne przełożenia i mi leci 90 ...
szakuls, a silnik Ci kręci max obroty na każdym biegu ?




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359


Ostatnio zmieniony 23 paź 2010, 19:00 przez Furian50, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2010, 21:11 
*

Rejestracja: 23 paź 2010, 9:34
Posty: 3
Pojazd:
Tak, kręci do końca jednak porównując moto z obrotami w innym am6 widać różnicę. Doszedłem do wniosku iż jest to wina wydechu. Jest on z niższej półki. Dodam, że MRT kosztuje prawie o połowę mniej od dt50r :D A więc zmiana wydechu jest obowiązkowa.




_________________

Rieju MRT SM




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy