Dzisiaj jest 06 lis 2024, 6:59



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 paź 2010, 10:16 
*

Rejestracja: 15 paź 2010, 13:15
Posty: 162
Lokalizacja: Augustów
Pojazd:
Witam,
Derbi Senda czy Yamaha DT? Jakie są różnice pomiędzy tymi dwoma motorami? Jaka dostępność części? Który z wyżej wymienionych modeli byście kupili? Jak z awaryjnością?
Pozdrawiam,


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2010, 11:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2010, 15:33
Posty: 463
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Wiec DT ma silnik Minarelli AM6, a derbi silnik Derbi. Silniki derbi są mocniejsze ( mialem GPR, cyl alu ) ale podobno bardziej awaryjne i mniej jest do nich części. Co do am6 to jest do tego wiecej czesci ( teraz mam AM6 ) ale mocy mniej. Senda podobno lepsze, chodź ja wiem. Mam MBk x limit ( czyli to samo co dt ) i sobie chwale poza jednym, że korek wlewu jest wkrecany, nie ma zamknięcia ;/




_________________

WWW.TKKJ.NET

Cytuj:
,, mixol to nie olej... to płynna technologia"

xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2010, 11:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 wrz 2010, 18:27
Posty: 54
Pojazd:
2 różne silniki... mówią, że derbi jest mocniejsze, ale to tylko teoria i nie jest to potwierdzone ... posiadam dt z 2008roku i mogę polecić. Jak każde am6 ma 2 luzy w biegach, ale za to jest bezawaryjne.




_________________

sprzedam NOWE łożyska top racing do dt50 LX/MX
i inne:
-logitech g35
-nokia n82
-MTB prodigy 9.81 + pike 409
-creative gigaworks T40




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2010, 11:11 
*

Rejestracja: 15 paź 2010, 13:15
Posty: 162
Lokalizacja: Augustów
Pojazd:
a jak silniki 125??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2010, 11:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 wrz 2010, 18:27
Posty: 54
Pojazd:
dt125x ma kopa... jak jechałem to z 3 na koło samym gazem... spalanie duże... wysilony silnik... :D


Ostatnio zmieniony 23 paź 2010, 11:18 przez dilwo, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2010, 11:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2009, 7:59
Posty: 268
Lokalizacja: Staszów
Pojazd:
streetfighter, na 3 z samego gazu dtx'em?? nie sądze..




_________________

"Normalni unikają ryzyka, a nienormalni stale go poszukują..!"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2010, 12:49 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2008, 17:23
Posty: 899
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Piaggio NRG MC2 Evo / Zip SP 2
Mi nawet DT 200 z trójki samym gazem nawet na koło nie idzie, poza tym ten temat to chyba do "motorowery" powinien trafić, chyba że chodzi Ci o Sendę 125ccm i DT 125ccm. Nazywaj sensownie tematy albo w treści posta pisz takie informacje...




_________________

Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

NIE POMAGAM NA GG ! OD TEGO JEST FORUM !

Użytkowniku! Pamiętaj, że słowami jakich używasz i stylem jakim piszesz tworzysz wizytówkę swojej osoby.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2010, 15:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 wrz 2008, 10:07
Posty: 164
Lokalizacja: Dsw
Pojazd:
Dt z 3 za gazu na gume? :roll: Musze ci powiedzieć że mnie zaskoczyłeś, jeżdżę od roku i takie coś mi się nie przytrafiło. Z 1 to się zgodzę.




_________________

Zdjęcia z dobrych rajdów!
Ene due rike Fake!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2010, 0:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 wrz 2010, 18:27
Posty: 54
Pojazd:
miałem okazje przejechać się dt125x tylko jeden raz... była po małym tuningu w tym zmienione zębatki na start.... bałem się stawać bo to w serwisie, ale i tak wyrwała :)




_________________

sprzedam NOWE łożyska top racing do dt50 LX/MX
i inne:
-logitech g35
-nokia n82
-MTB prodigy 9.81 + pike 409
-creative gigaworks T40




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2010, 15:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 15:18
Posty: 796
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
Wracając do tematu to : Senda, Senda i jeszcze raz Senda, AM6 jest bardzo zamulone zero dołu, wgl. jest jakieś nijakie i tylko rozsławione niepotrzebnie. Według mnie Senda wygrywa te starcie.




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/717/94345




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2010, 15:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2010, 15:33
Posty: 463
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Powiem ze w tym sezonie mialem derbi gpr ( silnik derbi ) i mam teraz mbk ( silnik AM6 ) i powiem ci pumba ze *** W derbi mialem seryjny cyl 50 aluminum, a to wlasnie w nim zabawa zaczyłana sie od góry ( ok, 8 tys obr jak nie wyżej ), a doł to było dosłownie dno. Co wieksza górka to musiała iśc redukcja, a w mbk ( cyl zeliwo ) zabawa zaczyna sie od niższych obrotow, doł jest o wiele lepszy, najlepiej ciagnie mniej wiecej w środku w zwyż.
Pumba miales wgl kiedykolwiek jakiś motorek z jednym z tych silników? Ze jesteś taki madry?


Autor postu dostał ostrzeżenie!




_________________

WWW.TKKJ.NET

Cytuj:
,, mixol to nie olej... to płynna technologia"

xD


Ostatnio zmieniony 24 paź 2010, 18:30 przez EnzO_CK, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2010, 16:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 15:18
Posty: 796
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
Nie miałem, ale chłopak który śmiga na kole, miał Sende i TZR, teraz śmiga F4i (nie wiem czy wiesz co to jest, ale nie mam zamiaru Ci tłumaczyć ) i jego odpowiedz była prosta, TZR na seri nie jedzie, senda też, ale lepiej niż TZR, a jeżeli chciał byś wiedzieć dół w śmiganiu na kole jest ważniejszy. Może miałeś już tak zajechanego Derbiaka na ALUMINIOWYM cylindrze, że po prostu mbk na ŻELIWIE jechało lepiej ... Tak samo jak Peugeot XR6 czy XS, ten co przypomina ścigacza, tak samo nie jedzie z dołu, ale Ty wiesz lepiej, przecież ja cytuje "w dupie byłem i gówno widziałem".




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/717/94345




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2010, 20:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2010, 15:33
Posty: 463
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Bo taka prawda ;) A derbi nie bylo zajechane bo sam remont silnika robiłem =D Wiec nie ma opcji zeby cos bylo zajechane, tak samo MBK, tez po remoncie. Wiesz jak ja bym wieżył wszytsko w to co słysze to lepiej nie myśleć co by sie ze mną działo.
Cytuj:
Peugeot XR6 czy XS, ten co przypomina ścigacza, tak samo nie jedzie z dołu, ale Ty wiesz lepiej,
Bo wiem lepiej. Porownaj sobie jakie masz przełożenia mimo silnika w ścigu a SM. Proboje ci uświadomić na jakim silniku ciagneło lepiej, ale idz dalej w zaparte. Argumentuje to tym ze miałem te dwa motory w niedługim odstępie czasu wiec wiem o nich troche




_________________

WWW.TKKJ.NET

Cytuj:
,, mixol to nie olej... to płynna technologia"

xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2010, 10:24 
*

Rejestracja: 31 maja 2009, 11:25
Posty: 70
Lokalizacja: Bytów
Pojazd:
EnzO_CK, Mam Gpr na cylku Hebo manston, powiem wam że jade 6 biegiem od 2-3 tys obrotów, uwazam ze jak na cos "takiego" ma swietny dół, mimo podniesionego kanalu wydechowego. Tzr, jechala dopiero od 8, mozna bylo bawic sie w "wyprzedzanie" Seryjne derbi, wciaga seryjne Am6, ma wiekszy moment obrotowy, seryjnie wiekszy gaznik. Ogolnie jest znacznie bardziej dopracowane. Polecam Sende.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2010, 14:10 
*

Rejestracja: 13 wrz 2010, 16:14
Posty: 4
Lokalizacja: Dębica
Pojazd:
EnzO_CK mam sende, a jeździłem na am6 dt i tzr, wszystkie zaczynają ciągnąc od 5-6 k obrotów. A senda ze sprzęgła( które nie jest wyregulowane..;/) na kole śmigam, full seria. A wydech mam nieodblokowany...




_________________

Spiesz się powoli .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2010, 14:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 15:18
Posty: 796
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
EnzO_CK, jakie Ty mi fakty przedstawiłeś, od razu zaczełeś od swoich wywodów czego Ty nie wiesz, więc chłopczyku ogarnij się, bo może nie miałem tych motorków, ale 2 kolegów je ma i przedstawia Ci dowody na to, że Derbi dysponuje lepszym dołem. Wracając do tego remontu, może nie umiałeś go przeprowadzić i był taki efekt nie inny.




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/717/94345




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2010, 14:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2010, 15:33
Posty: 463
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
pawelbytow, gaźnik jaki siedzi seryjnie w GPR to Dellorto PHVA 14, a w AM6 PHBN 16, co do literek moge sie mylic.
Ja mowie co bylo na takim silniku w takim motorze. Co do tego jak przeprowadziłem remont powiem ci ze poprzedni własciciel przejechał sie po remoncie i powiedział ze teraz jest dopiero jazda. Wiec chyba remont umiem zrobic. Silnik Derbi sa ogołem mocniejsze, za to czesci do nich jest troche mniej. Am6 jest po prostu trwalsze. Mam kolege co by sie teraz zamienił za DTtke, a ma sende z podwojnymi tarczami z przodu i wydechem. Ja wam jeszcze raz powiem ze nie wszytsko zależy od silnika. Oczywiście stan samego cyla jest wazny ale liczy sie przede wszytskim wydeh i przełożenia.
Pumba chłopczyku ;) Masz tyle samo lat co ja. Nie wywyższaj sie.




_________________

WWW.TKKJ.NET

Cytuj:
,, mixol to nie olej... to płynna technologia"

xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2010, 15:02 
*

Rejestracja: 13 wrz 2010, 16:14
Posty: 4
Lokalizacja: Dębica
Pojazd:
Przełozenie, gaznik, wydech, moim zdaniem najważniejsze. Oczywiście ważne też w jakim stanie są inne części nie tylko cyl z tłokiem. A więc panowie, ja bym sendy nie zamienił na żadne am6, a inni żadnej am6 na sende, więc morał te bajki jest krótki i wszystkim znany: kurde nie znalazłem rymu;d weź to co Ci się bardziej podoba po prostu: ) Przejedź się na tym i na tym jak masz taką możliwość i zdecydujesz. Pozdro i szerokości!: )




_________________

Spiesz się powoli .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2010, 15:29 
**

Rejestracja: 27 mar 2010, 22:07
Posty: 202
Lokalizacja: Raszyn
Pojazd:
w sendzie i gpr seryjnie siedzi gaźnik 17,5... jeszcze zależy od wersji. w oryginalnej hiszpańskiej instrukcji(posiadam) silnik odblokowany osiąga 8,5 km przy 8000 obr .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2010, 15:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 15:18
Posty: 796
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
EnzO_CK, i kto to mówi, ja się wywyższam ? To Ty zaczełeś mnie umoralniać jakie ja głupoty gadam i że Ty i tylko Ty masz racje. Każdy 2 takt ma mizerny duł, ale AM6 boje wszystkich na głowę. Kogo bym nie widział na seryjnym Am6 to kręci go żeby chociaż troszkę jechał, ale każdy chwali swoje. Tylko proszę nie bij mnie, bo widzę, że agresywny jesteś, wolał bym Cie ominąć szerokim łukiem na chodniku.




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/717/94345




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy