Dzisiaj jest 23 lut 2025, 23:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 paź 2010, 21:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 mar 2010, 20:21
Posty: 106
Lokalizacja: Racibórz-Ślaskie
Pojazd:
witam wszystkich forumowiczów. Dziś chciał bym wam przedstawić plany oraz prosić o rady i opinie produktów ;) A mianowicie mam keeway'a f-acta 2008 rok. jak na razie z tuningiem jest u mnie licho , lecz zbliża się zima i mam nieco plany co do mojego skutera.
A oto i one:
wydech stage6 pro-651.32 zł
malossi fly-230zł
łożyska skf3-130 zł
sprężynki niebieskie hebo-22.66zł
zawór+króciec stage6-200 zł
gaźnik dellorto 19mm-295,45 zł
cylinder stage6 racing-639,77zł
pasek polini race-90.90zł
wał tec racing-269zł
==
2446.66 zł

jeżeli macie jakieś pomysły na inny zestaw bądź wątpliwości co do tego , bardzo was proszę o komentowanie.
Dziękuję


Ostatnio zmieniony 20 paź 2010, 22:23 przez kozi, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 paź 2010, 12:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
zrób swapa i dopiero tuninguj, bo na keewayowskich karterach i przełożeniach to 100 nie osiągniesz...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2010, 13:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2010, 23:26
Posty: 331
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
A głupoty pierdzielisz. Ja mam silnik keeway i na tunie sport juz miałem 90 km/h na dotarciu a go nie pałowałem ;)
Po 1 łożyska za 80zł c4 kupisz w hurtowni.

Po 2 po co króciec. Te 200zł daj na c16 Yasuni ;)

Po 3 ja bym poczekał dołożył i przeróbka na lc ;) Wystarczy chłodnica cylinder LC najlepiej z cpi Lc (Nie pamiętam modelu) pompa wody i węże ;)




_________________

Benelli 49x 70cc... Evo.
Malowanie, tuning, serwis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2010, 16:41 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
HeRsYs pisze:
Po 2 po co króciec.

daje naprawdę przy większym tuningu ;)

też jestem za swapem. w minarelli 50tkę wsadzisz wydech, wariator i 110 licznikowe poleci ;) jak nie to na sport ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2010, 16:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
HeRsYs, 90 miałeś ale licznikowe:) realne może być ale po zmianie przełożeń,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2010, 17:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2010, 23:26
Posty: 331
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
sebagbw pisze:
HeRsYs, 90 miałeś ale licznikowe:) realne może być ale po zmianie przełożeń,

GPS :)




_________________

Benelli 49x 70cc... Evo.
Malowanie, tuning, serwis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2010, 18:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2010, 16:23
Posty: 370
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
Swap swap i jeszcze raz swap...;]




_________________

Sprzedam wszyskie części do NRG P/G !!!!
"nie bądź taki prędki, uważaj na dętki :lol:"
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2010, 18:45 
***

Rejestracja: 12 lis 2009, 14:58
Posty: 689
Pojazd:
SWAP, SWAP, SWAP. Ciągle to samo..

Znajomy ma F-acta, a w nim: Top Racing NG, Stage6 Teflon, Romano Type S, Hebo Manston Replica, Dell'orto 21mm, Malossi E13, Polini Speed Control, Polini Race, Polini 2G Evo, Polini Speed Bell i gasbox Stage6. Osiągi? 112km/h na prostej do osiągnięcia, to po mojej regulacji. Po profesjonalnym zestrojeniu pewnie byłoby jeszcze więcej. Na podanym przez Ciebie setup'ie osiągi winny być zbliżone. Niektóre części, takie jak gaźnik, wydech czy sprzęgło możesz kupić używane, co da oszczędności, za które możesz kupić np. za wał Tec'a - Top Racinga.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2010, 22:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
Van Holden, no i tu masz 112km/h tyle że po zmianie przełożeń napewno, a w minarelli by było grubo ponad 130. Zrozumcie że do takiego silnika keewaya opłaca się wstawić maks cyl sport i tyle, Racing to już mija się z celem w tych silnikach.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2010, 22:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2010, 23:26
Posty: 331
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Nie wiem ale to jest jakieś dziwne. Niby mam ten sam silnik co kumpel w Matrixie a mi po założeniu Leo Zx dodał dużo a kumplowi prawie nic ;/ Może ma inne przełożenia??




_________________

Benelli 49x 70cc... Evo.
Malowanie, tuning, serwis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2010, 22:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
martixy maja bardzo krótkie przełożenia od 2007




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2010, 8:22 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
Van Holden pisze:
SWAP, SWAP, SWAP. Ciągle to samo..

Znajomy ma F-acta, a w nim: Top Racing NG, Stage6 Teflon, Romano Type S, Hebo Manston Replica, Dell'orto 21mm, Malossi E13, Polini Speed Control, Polini Race, Polini 2G Evo, Polini Speed Bell i gasbox Stage6. Osiągi? 112km/h na prostej do osiągnięcia, to po mojej regulacji. Po profesjonalnym zestrojeniu pewnie byłoby jeszcze więcej. Na podanym przez Ciebie setup'ie osiągi winny być zbliżone. Niektóre części, takie jak gaźnik, wydech czy sprzęgło możesz kupić używane, co da oszczędności, za które możesz kupić np. za wał Tec'a - Top Racinga.


a nie lepiej jeździć na silniku minarelli, do którego się ma przekonanie..że nie stanie po 3 tys km ? wiem, prawie nic tam nie zostaje. ale to wciąż keeway.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2010, 11:55 
***

Rejestracja: 12 lis 2009, 14:58
Posty: 689
Pojazd:
Tylko, że zmiana silnika to już dodatkowe koszty. Mając do dyspozycji 2500zł będzie ciężko zrobić mid-race na LC.

Przez przesady - awaryjność Minarelli-by-Keeway nie jest jakoś drastycznie duża. Jest całkiem wytrzymały.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2010, 19:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
Van Holden, zmiana silnika w keewayu na minarelli to maks. 200-250zł, ja za tyle przerobiłem swój. Wystarczy kupić sam karter z pokrywa i kołem no chyba że na LC to jeszcze przewody i chłodnice. Reszte i tak dokupisz tuningowe. Więc nie przesadzaj że tyle kosztuje.
No i ja bym tak zrobił skuter na mid race.
- kartery itd 250zł
- cyl manston replica do keewaya 400zł
- wał tec na sworzeń 12mm i od strony waria 16mm 260zł
- wariator hebo 250zł
- sprzęgło tec racing 150zł
- gaźnik używany 21mm maks 200zł
- wydech yasuni C16 używany 500zł
- pasek, rolki, sprężyny, dysze, filtr pow 280zł
- dzwon stage6 150zł
=2440zł.
A wał pasuje bo sam tak mam u siebie, do tego wał na 12mm to większa stabilność.
To wersja na AC i to racing. Bo LC to trudno byś miał zrobić na mid race:)


Ostatnio zmieniony 24 paź 2010, 20:04 przez sebagbw, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2010, 11:12 
***

Rejestracja: 02 paź 2008, 20:12
Posty: 564
Pojazd:
sebagbw pisze:
Van Holden, no i tu masz 112km/h tyle że po zmianie przełożeń napewno


Nie napewno tylko może , bo F-acty od 2008 mają długie przełożenie więc zależy który rocznik ma :) ja sam mam F-acta z 08r i można powiedzieć że po full sporcie jest nie licząc tego że mam seryjny gaźnik, wał i łożyska i targa 93-95 km/h realne na seryjnych przełożeniach. Więc zakładając że kolega kolegi Van Holden w tym keewayu ma seryjne przełożenie i mu leci 112 km/h to jak by zmienił przełożenie wtórne i pierwotne i przeprowadził lepszą regulacje to ten skuter by się bujał dużo szybciej :).

sebagbw pisze:
Racing to już mija się z celem w tych silnikach.


Zależy pod jakim względem dla Ciebie się mija racing w tym silniku bo jak dla mnie to ze względu na żywotność bo ogólnie we wszystkich AC Racingi są na krótką metę bo się grzeją strasznie i mają krótki żywot szczególnie że są z aluminium a alu jest mniej wytrzymały niż żeliwo.. ale jeśli chodzi o osiągi to wiadomo że racing jest mocniejszy niż sport więc coś za coś :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2010, 18:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
dlatego mija się z celem ponieważ jak wkłada się racinga to liczy się na osiągi pożądne, na odstawanie od innych itd. I skoro kupuje się cylki po 600-700zł to nie sądze aby nie można było uzbierać na ten silnik minarelli, bo wtedy nie kupujesz silnika w super stanie tylko zajechany silnik albo bez cyla, wału itd za grosze. A osiągi są o niebo lepsze na minarelli niż na silniku keeway/CPI. Osiągi racinga w karterach keewaya będą podobne do osiągów silnika minarelli na poziomie sport. A jak wiadomo sport ma dużo lepszą wytrzymałość. Sekret minarelli tkwi w przełożeniach, nie chodzi już nawet o długość(co oczywiście ma duże znaczenie) tylko o łożyskowanie itd. ogólnie o wykonanie. Keeway ma strasznie lipne przełożenia, to całe łożyskowanie wałka sprzęgłowego w pokrywie to jakaś porażka, seryjne silniki jeszcze wytrzymuje to łożysko ale do tuningu to porażka,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2010, 23:04 
***

Rejestracja: 02 paź 2008, 20:12
Posty: 564
Pojazd:
sebagbw pisze:
to całe łożyskowanie wałka sprzęgłowego w pokrywie to jakaś porażka, seryjne silniki jeszcze wytrzymuje to łożysko ale do tuningu to porażka,


No akurat z tym się zgodzę bo u mnie to łożysko całe wypada, i raz mi się skrzywił cały wałek sprzęgła, powinno być jak w Minarelli że zamiast łożyska w pokrywie powinno być w karterze ale cóż w końcu inny karter...


Ostatnio zmieniony 06 lis 2010, 8:50 przez Majkel92, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 17:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2010, 20:16
Posty: 141
Lokalizacja: Elbląg
Pojazd:
Powiem tak Keeway'e to dobra marka jak za taką cenę. Ja jeszcze nigdy nie miałem z nim problemów ! Polecam i nie uważam w cale że do racinga musi być koniecznie LC !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: ja ci doradzam
Post: 08 lis 2010, 16:09 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sie 2010, 17:00
Posty: 326
Lokalizacja: z domu
Pojazd:
kup łożyska stage6 c4 teflon wał ujdzie a po co ci racing za cyl kup se coś w stylu malossi sport 70cc poleci ci z 90km/h ale spalanie będzie niskie i do tego daj wydech jakiś lepszy yasuni r/c16 albo coś w stylu tecnigas rs2 i będzie git a wariator to PSC ci doradzam albo malossi




_________________

Tzr 125
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=252927

Keeway f-act swap od f12




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 lis 2010, 20:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
lewandowski25 pisze:
kup łożyska stage6 c4 teflon

nie kupuj łożysk stage6, są one takie same jak te na allegro za 70zł NTN czy SKF ważne żeby z luzem C4, choć C3 też mógłby być




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy