Dzisiaj jest 11 mar 2025, 4:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 paź 2010, 15:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 11:04
Posty: 350
Lokalizacja: ŚLĄSK
Pojazd:
Witam. Posiadam piaggio zip 97r. z laserem x pro i skuter maksymalnie rozpędza się do 65km/h. Długo go regulowałem napęd i gaźnik (dysza 75) i nic ponad te 65km/h. I moje pytanie brzmi czy może to być spowodowane niską kompresją? Bo jak przejade około 15km to skuter nie najlepiej odpala.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 24 paź 2010, 15:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2006, 10:15
Posty: 676
Lokalizacja: myszków
Pojazd:
tomcioxxx pisze:
Witam. Posiadam piaggio zip 97r. z laserem x pro i skuter maksymalnie rozpędza się do 65km/h. Długo go regulowałem napęd i gaźnik (dysza 75) i nic ponad te 65km/h. I moje pytanie brzmi czy może to być spowodowane niską kompresją? Bo jak przejade około 15km to skuter nie najlepiej odpala.



jaki przebieg? masz manometr jak nie to pożycz od jakiegoś mechanika i zbadaj kompresję




_________________

Airsal t6 Racing,TECNIGAS RS II,Rms racing pro ,Dellorto 17,5,wał rms racing HPC
,malossi multivar, TOP racing 22%,gas-box...

https://www.kurjerzy.pl/pp/gbbdb12




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2010, 15:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 11:04
Posty: 350
Lokalizacja: ŚLĄSK
Pojazd:
No przebieg to 20 tyś.km (jakieś 19800km). No włanie nie mam manometru, więc musiałbym skoczyć w poniedziałek do mechanika mam nadzieje że będzie miał.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2010, 15:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 mar 2010, 20:52
Posty: 468
Lokalizacja: Pisz
Pojazd:
to jest wina kompresji bo jak sie motor nagrzeje to potem słabo pali a jak zimny to na dotyk




_________________

setup:
polini sport70
dellorto21
stozek metrakit
kruciec prosty stage6
laser x-pro
wario stage6
centralka hebo
sprezynki hebo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2010, 15:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 11:04
Posty: 350
Lokalizacja: ŚLĄSK
Pojazd:
No też mi się tak właśnie wydaje, więc będe musiał to jeszcze sprawdzić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2010, 16:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2006, 10:15
Posty: 676
Lokalizacja: myszków
Pojazd:
tomcioxxx pisze:
No też mi się tak właśnie wydaje, więc będe musiał to jeszcze sprawdzić.


20 tyś km to już raczej na 100% cylinder do szlifu i nowy tłok METEOR i jazda następne 20 tyś...




_________________

Airsal t6 Racing,TECNIGAS RS II,Rms racing pro ,Dellorto 17,5,wał rms racing HPC
,malossi multivar, TOP racing 22%,gas-box...

https://www.kurjerzy.pl/pp/gbbdb12




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2010, 16:16 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
wymiana pierscieni powinna pomoc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2010, 17:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2006, 10:15
Posty: 676
Lokalizacja: myszków
Pojazd:
maciek805 pisze:
wymiana pierscieni powinna pomoc



tymczasowo przerabiałem temat góra 1-2tyś dało się przejechać zależy jaki próg ma cylinder jak wyczuwalny mocno palcem to szlif pozostaje




_________________

Airsal t6 Racing,TECNIGAS RS II,Rms racing pro ,Dellorto 17,5,wał rms racing HPC
,malossi multivar, TOP racing 22%,gas-box...

https://www.kurjerzy.pl/pp/gbbdb12




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2010, 18:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 11:04
Posty: 350
Lokalizacja: ŚLĄSK
Pojazd:
No mi też się wydaje że same pierścienie nie załatwią sprawy (przynajmniej na dłuższą metę). No jak będzie czas to wpadne jeszcze do mechanik to zmierzy mi to mannometrem to będe wiedział czy się tego chwytać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2010, 19:28 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
a ja bym zdjal cylek i sprawdzil stan tloka, pierscieni i cyla i w tedy bedzie wszystko jasne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2010, 19:37 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
raper pisze:
nowy tłok METEOR

vertex jak coś.

no może być coś takiego, że tłok już puchnie ;)
problem niedawno się pokazał? wcześniej było lepiej?
zrób jak napisał maciek805 . nie wiadomo tak naprawdę co się stało . :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2010, 20:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 11:04
Posty: 350
Lokalizacja: ŚLĄSK
Pojazd:
Oczywiście że jak by coś to vertex. Nie bardzo wiem po czym poznać czy do wymiany same pierścienie czy razem z tłokiem (no i nie mam teraz za bardzo czasu żeby to rozbierać szkoła niestety). Zauważyłem to jak wymieniłem ten tłumik że po dłuższych regulacjach i tak nie ma lepszych osiągów, a mechanik powiedział mi już w zeszłym roku, że słaba kompresja już jest, więc tak się tym zainteresowałem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy