Dzisiaj jest 11 mar 2025, 4:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Piaggio ZIP c25
Post: 25 paź 2010, 19:26 
*

Rejestracja: 25 paź 2010, 19:14
Posty: 7
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd:
mam ten motor co w temacie.
jest on 4T
jeździ mi 42 km/h
co mam wstawic zeby szedł chociaz
z 70 ?

co to jest ssl25 ?
i gdzie znajuduje się króciec, W którym miejscu ?
Powiedzcie :D




_________________

Emiloski


Ostatnio zmieniony 01 lis 2010, 15:21 przez Emiloski, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2010, 10:47 
**

Rejestracja: 09 lip 2009, 21:14
Posty: 249
Lokalizacja: sztetke
Pojazd:
Silnik 2T.




_________________

fizyki nie oszukasz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 paź 2010, 10:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2006, 10:15
Posty: 676
Lokalizacja: myszków
Pojazd:
Emiloski pisze:
mam ten motor co w temacie.
jest on 4T
jeździ mi 42 km/h
co mam wstawic zeby szedł chociaz
z 70 ?



zdejm blokady z wariatora dysze większą może katalizator masz to wywal
wymień wariator na jakis tuningowy np polini
potem cylinder na większy i 80 bedzie..




_________________

Airsal t6 Racing,TECNIGAS RS II,Rms racing pro ,Dellorto 17,5,wał rms racing HPC
,malossi multivar, TOP racing 22%,gas-box...

https://www.kurjerzy.pl/pp/gbbdb12


Ostatnio zmieniony 26 paź 2010, 10:53 przez raper, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2010, 10:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 paź 2010, 14:05
Posty: 13
Pojazd:
1 zdejmij blokady potem pogadamy jak zdejmiesz blokady bendzie szet co najmniej 65km/h
:cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2010, 19:13 
*

Rejestracja: 18 kwie 2010, 21:12
Posty: 45
Lokalizacja: GŁOGÓW
Pojazd:
Kolego a nie ssl25?? Bo możliwe że masz mofe:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 paź 2010, 14:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 11:04
Posty: 350
Lokalizacja: ŚLĄSK
Pojazd:
No właśnie nie jest to przpadkiem ssl25? Bo jeśli tak to możesz mieć blokowane przełożenia. Sprawdź jeszcze czy nie masz tych blokad (ja je miałem): króciec ssący, zawirowywacz spalin (taka rurka dospawana do tłumika), podkładka na wariatorze, dysza w gaźniku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 paź 2010, 19:33 
*

Rejestracja: 18 kwie 2010, 21:12
Posty: 45
Lokalizacja: GŁOGÓW
Pojazd:
Jak to ssl25 to nie ciekawie bo tam cylek zablokowany




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy