Dzisiaj jest 18 sie 2025, 12:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 paź 2010, 22:07 
Zbanowany

Rejestracja: 22 paź 2010, 19:45
Posty: 42
Pojazd:
Witam kupilem 2 tyg. temu keewaya nowego i oto moje pytania?
Po ilu km. zdjac blokady?
Czy opalca sie kupic same kolanko czy caly wydech Leovince ZX?
Ile pojedzie po odblokowaniu?
Czy na module jest blokada?
Ile mozna wycisnac z 50cc?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 paź 2010, 22:28 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Matis16 pisze:
Po ilu km. zdjac blokady?

Blokady zdejmij najlepiej jak dotrzesz

Matis16 pisze:
Czy opalca sie kupic same kolanko czy caly wydech Leovince ZX?

Bardziej opłaca się zakladać cały wydech Leo Vince

Matis16 pisze:
Ile pojedzie po odblokowaniu?

~70km/h

Matis16 pisze:
Czy na module jest blokada?

Nie

Matis16 pisze:
Ile mozna wycisnac z 50cc?

Zależy o co pytasz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 paź 2010, 22:37 
Zbanowany

Rejestracja: 22 paź 2010, 19:45
Posty: 42
Pojazd:
Pytam o tego keewaya f-act ile mozna z niego wycignac..
bo nie chce zmieniac cylka ale jakies inne porzadne czesci doradzcie co zeby z niego wyciagnac dosc troche:D?
A modul sportowy cos da?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2010, 9:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 14:32
Posty: 237
Lokalizacja: z POGO!!
Pojazd:
nie ma blokady na module? nie byłbym taki pewien. jak miałem hurricane to na dotarcie wstawiłem tylko zablokowany moduł(reszty blokad na 100% nie było) i tylko 45 jechał.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2010, 11:58 
Zbanowany

Rejestracja: 22 paź 2010, 19:45
Posty: 42
Pojazd:
Moim keewaya zrobile 300km jechalem na przeglad..
A jaki polecacie tuning?
Nie chce zmieniac cylindra chce zostawic orginalny ale no moge zmienic? dla polepszenia v-max jaki tlumik,wariator itd?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2010, 12:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lip 2010, 17:34
Posty: 1095
Lokalizacja: pdk
Pojazd: Keeway Flash '07 | Corolla E12
To jak zrobiłeś dopiero 300km to poczekaj jeszcze do ~1000, bo teraz jeszcze jest nie do końca dotarty. Wydech oczywiście zauważalnie poprawia osiągi, jak tylko masz kase to zmieniaj na jakiegoś Tecnigasa czy LeoVince. Seryjny wariator jest lipny i warto go zmienić na jakiś sportowy, polecam Multivara. Po założeniu tych częsci możesz liczyć na przynajmniej 70km/h (jak bedziesz miał szczęście to 80 lub więcej).




_________________

Motoforce 50cc, Tecnigas Next, Malossi Multivar (hebo niebieskie +1500rpm, hebo +60, pasek Polini Speed)
v-max 70km/h GPS | 3,5l/100km
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2010, 13:20 
Zbanowany

Rejestracja: 22 paź 2010, 19:45
Posty: 42
Pojazd:
A jaki konkretnie model Leovince ZX czy TT ? ktory lepszy?
I wariator?
A co moge jeszcze zmienic dla poprawienia osiagow?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2010, 13:58 
***

Rejestracja: 12 sie 2009, 10:54
Posty: 1045
Lokalizacja: Malibu
Pojazd:
zx lepszy
wariator wziąłbym multivara




_________________

Honda Civic VI lift by mattiz1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2010, 14:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lip 2010, 17:34
Posty: 1095
Lokalizacja: pdk
Pojazd: Keeway Flash '07 | Corolla E12
Wydech Leo ZX jest lepszy od TT. Wariator polecam Multivara, bo Leo jest wydechem który nie potrzebuje wysokich obrotów, żeby "ciągnął" a malossi multivar pracuje w niższych obrotach niż hebo ng. Dla jeszcze lepszych osiągów wymienisz sobie jeszcze dysze jak masz zablokowaną. Dalej to już gaźnik, cylinder z łożyskami, sprzęgło itd.




_________________

Motoforce 50cc, Tecnigas Next, Malossi Multivar (hebo niebieskie +1500rpm, hebo +60, pasek Polini Speed)
v-max 70km/h GPS | 3,5l/100km
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2010, 18:18 
Zbanowany

Rejestracja: 22 paź 2010, 19:45
Posty: 42
Pojazd:
A co jeszcze moge zmienic i ile z niego wycisne?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2010, 15:40 
*

Rejestracja: 05 cze 2010, 19:18
Posty: 142
Pojazd:
możesz dokupić odblokowane przełożenia da ci to ok 10 kmh
http://skuterdoktor.pl/advanced_search_ ... 69&x=0&y=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2010, 17:13 
Zbanowany

Rejestracja: 22 paź 2010, 19:45
Posty: 42
Pojazd:
Jki plecacie jeszcze tuning bez zmainy cylka..?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2010, 19:02 
*

Rejestracja: 05 cze 2010, 19:18
Posty: 142
Pojazd:
zmieniasz wszystko prócz cylka proste chyba co :

1. leo zx lub s6 pro replica
2 wario malossi lub hebo ng
3 sprzęgło s6 true control
4 dzwon s6 wing cooler
5 regulacja rolkami i sprężynami
6 przełożenia
7 gaźnik 19mm
8 stożek i dysza główna większa
9 chyba wszystko




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2010, 19:06 
Zbanowany

Rejestracja: 22 paź 2010, 19:45
Posty: 42
Pojazd:
Ile na tych czesciach pojedzie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2010, 19:10 
*

Rejestracja: 05 cze 2010, 19:18
Posty: 142
Pojazd:
jakies 85/90 z super przyśpieszeniem jak miałbym kase na te części to cylek za 400 w te czy we wte to nie problem !


Ostatnio zmieniony 26 paź 2010, 19:12 przez 3li4n0, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2010, 19:29 
Zbanowany

Rejestracja: 22 paź 2010, 19:45
Posty: 42
Pojazd:
noo to niezle a ile za te wszystkie czesci by wyszlo?
Mam narazie przejechane 400km wiec kiedy moge zaczac tuning?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2010, 19:40 
*

Rejestracja: 05 cze 2010, 19:18
Posty: 142
Pojazd:
tuning ok 800/1000 km

1. leo zx- nowy jest drogi coś kolo 650 zł lub s6 pro replica -nowa 506zł
2 wario malossi lub hebo ng -ok 250 zł
3 sprzęgło s6 true control -316
4 dzwon s6 wing cooler-180
5 regulacja rolkami i sprężynami -100
6 przełożenia - 300
7 gaźnik 19mm -250
8 stożek i dysza główna większa -100
9 chyba wszystko

wszystko ok 2100 zł

Wydaje mi się że byłby to pierwszy kiłej z takim tunem a co do tego jeszcze cylek 70cc to już w ogóle ja do tej pory osobiście takiego nie widziałem !


Ostatnio zmieniony 26 paź 2010, 19:44 przez 3li4n0, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2010, 19:46 
Zbanowany

Rejestracja: 22 paź 2010, 19:45
Posty: 42
Pojazd:
A co na poczatek najlepiej wsadzic? jaka czesc zamontowac?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2010, 19:59 
***

Rejestracja: 12 sie 2009, 10:54
Posty: 1045
Lokalizacja: Malibu
Pojazd:
ja bym zakładał w takiej kolejności:
wydech - wario - sprzęgło + dzwon - cyl + gaźnik + łożyska - przełożenia

Żeby zakładać sportowe przełożenia, trzeba mieć moc, przy serii nie ma sensu




_________________

Honda Civic VI lift by mattiz1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2010, 20:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2009, 18:30
Posty: 385
Pojazd:
Może kupić używane części i to się bardziej opłaca... Np. wydech wyrwiesz już za 250-400 zl ;]
Stożek też można taniej kupić, bo vicma, czyli kopia poliniego airboxa jest za ok. 50 zl chyba, moze nawet taniej, wario mozna ogarnac gdzies w granicach 150-200 zl, z malym przebiegiem.




_________________

Peugeot JetForce R-Cup




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy