Dzisiaj jest 08 lis 2024, 13:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 paź 2010, 15:46 
*

Rejestracja: 14 sie 2010, 12:28
Posty: 102
Pojazd:
Problem następujący, jeździ na oko z 20 km/h może 30 w polotach wkręca się do pewnych obrotów po czym zupełnie już nie ciągnie słychać charakterystyczny dźwięk jakby blokady sporo wtedy kopci.

Wymienione części:

cylinder tłok (chiński z jednym pierścieniem 80 kolor bordo na aukcjach w cenie ok 200 zł chyba dobrze wszystkim znany)

zawór mębranowy (poprzedni nie zamykał była szczelina ok 1 mm)

dysza 80 albo 85 nie jestem pewien w tej chwili

dodatkowo czyszczony był gaźnik

dodam że celowo mieszanka zrobiona jest większa ze względu na nowy cylinder i tłok ok 1:35 (ale to chyba nie powinno go aż tak zgasić)

tutaj krótki filmik z dźwiękiem jaki wydaje ta niesamowita maszyna

http://www.youtube.com/watch?v=qv8VwiGJ1ek

może ktoś by coś podpowiedział bo juz ręce opadają...


Ostatnio zmieniony 29 paź 2010, 15:47 przez kataklysm, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2010, 15:54 
*

Rejestracja: 11 sty 2010, 16:00
Posty: 38
Lokalizacja: Trójmiasto
Pojazd:
Może to moduł zapłonu, bo też miałem podobny przypadek, że wcale silnik nie wkręcał się na obroty ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2010, 18:20 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Może simering na wale bo kopci jak fabryka




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2010, 19:17 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
A dobrze dotarłes :?:




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2010, 19:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2010, 11:16
Posty: 105
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
miałem tak samo jak, dostawał za mało powietrza, zrzuć puchę od filtra i wtedy zobacz ;)




_________________

http://www.youtube.com/user/Zimny1233?feature=mhee

ZAPRASZAM!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2010, 20:57 
*

Rejestracja: 14 sie 2010, 12:28
Posty: 102
Pojazd:
-zapłon chyba nie bo na luzie kręci się jak szalony naprawdę bardzo ładnie...
-simering chyba też nie bo by kopcił na czarno ... a to dym bo to zaduża mieszanka bo docieram :P
-filtr powietrza jest pusty ma tylko na wlocie owinięte szmatką żeby syf nie leciał ale sprubuje ..
-docieram go naprawdę delikatnie w całym zakresie obrotów

Jakieś propozycje może zamała dysza ??? jak mu się wkręci śrubkę od mieszanki bardziej to lepiej śmiga ... sam już nie wiem ?????




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2010, 9:14 
*

Rejestracja: 14 sie 2010, 12:28
Posty: 102
Pojazd:
up↑ ma ktoś jakieś pomysły ???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2010, 9:51 
*

Rejestracja: 10 sie 2010, 0:46
Posty: 41
Pojazd:
Zmiana Swiecy lub same zmniejszenie przerwy powinno pomóc




_________________

AM6 expert w razie porad Pisać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2010, 10:15 
*

Rejestracja: 14 sie 2010, 12:28
Posty: 102
Pojazd:
świeca ma przejechane może z 15 km ale jest całą czarna ... wszystko zaczęło się od wymiany zaworu membranowego wcześniej się nie domykał i zalewał nawet na dyszy 65 a teraz tak dziwnie przerywa .. fakt że świeca mi upadła może mieć coś wspólnego ???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2010, 16:03 
*

Rejestracja: 10 sie 2010, 0:46
Posty: 41
Pojazd:
no jak upadła mogła się zmienic przerwa.. a jaki masz gaźnik tam SHA 1412? Jeśli tak to wkręc zpowtrotem tą dysze 65 i zobacz, bo te gaźniki były jakies fabrycznie ustawione a tak to po prostu Ci go zalewa bo za duza dysza




_________________

AM6 expert w razie porad Pisać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2010, 18:03 
*

Rejestracja: 14 sie 2010, 12:28
Posty: 102
Pojazd:
No mam taki gaźnik on jest jakiś szalony bo on nie ma iglicy :roll: tylko taki bloczek :< ale bez jaj pocket bike miał większą dysze niż 65 ... tylko żę na luzie kręci super obroty i sie nie zalewa.. jutro wkręcę większą i mniejszą dysze to napisze jak jest :ups: Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 30 paź 2010, 18:05 przez kataklysm, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2010, 19:19 
*

Rejestracja: 10 sie 2010, 0:46
Posty: 41
Pojazd:
Tak wiem co to za gaźnik on nie posiada zadnej regulacji ii w nim nie powinno się wymieniać dysz bo po prostu sie zalewa moto, załóż dysze 65 i zobaczysz ze na bank będzie dobrze ;)




_________________

AM6 expert w razie porad Pisać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy