Dzisiaj jest 04 mar 2025, 18:00



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 paź 2010, 17:03 
**

Rejestracja: 13 wrz 2010, 19:58
Posty: 394
Lokalizacja: Zawieprzyce
Pojazd:
Witam . Piszę do was aby się poradzić czy kupno nowego tłoka przywróci mojej derbi trochę mocy ? Mam już sporo przejechane 19000km i i tak jestem dumny z tego wyniku na serii bez Żadnej wymiany cylindra itd. Mam zamiar kupić sam tłok bo na cylinder narazie mnie nie stać . Czy nowy tłok coś poradzi ? i jeszcze jedno pytanie - jakie macie ładowanie w swoich sendach . chodzi mi oto ile macie volt na ładowaniu . Nie bezpośrednio od prądnicy tylko przy kablach do aku ?


Ostatnio zmieniony 29 paź 2010, 17:09 przez michal15qaz, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2010, 17:59 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
tak wymina tłoka nie zabradzo cos da lepiej kupic tłok na 1szlif i zrobic szlif orginalnego cylindra koszt ok 40zł i masz wszystko jak nówke




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2010, 18:15 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Potwierdzam. cylek już ma za duże rysy i progi aby zmienić sam tłok




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2010, 19:51 
*

Rejestracja: 20 lis 2009, 14:48
Posty: 119
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Chwila ale dla derbi sendy po 2005/06 roku silniki robiło piaggio i te silniki mają alu cylki z nicasilową powłoką i tam się nie robi szlifów tylko wkłada się tłok o selekcję większy np. jak miałeś serię (A) to musisz włożyć selekcję B. Więc napisz czy masz sendę z nowszym silnikiem czy starszym bo to dużo zmienia. (Jak masz na nicasilu to najlepiej tłoki vertex-a kup na allegro są.)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2010, 21:13 
Zbanowany

Rejestracja: 11 cze 2010, 13:32
Posty: 279
Lokalizacja: wielkopolska
Pojazd:
simon.b, w temacie pisze że ma sende z 2003 a nie po 2006




_________________

Kamill1910 pisze:
chcę już ruszać dodaję gazu a tu nie pobiera mocy tylko gaśnie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2010, 8:55 
*

Rejestracja: 20 lis 2009, 14:48
Posty: 119
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Sorki nie doczytałem tematu tylko jego posta. Jeśli masz na żeliwie to dobrze ci radzą zrób szlif nowy tłoczek i znowu będzie śmigał jak ma.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2010, 9:16 
**

Rejestracja: 13 wrz 2010, 19:58
Posty: 394
Lokalizacja: Zawieprzyce
Pojazd:
dzięki za odpowiedz. A ładowanie mogli byście sprawdzić w swoich ? I może podajcie jakąś aukcje z tłokiem w miarę dobrym na 1 szlif.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2010, 10:47 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
najlepszym wyborem tłoka to VERTEX jest troche drogi ale warto nie radził bym firmy meteor bo pare osób sie juz przejechało na nich :<




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2010, 11:01 
*

Rejestracja: 20 lis 2009, 14:48
Posty: 119
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Ale do sendy jak oglądałem tłoki to vertexy były tylko na selekcje a tam co 0.01mm się zmienia rozmiar a nikt ci takiego małego szlifu chyba nie zrobi. Szukaj vertexa albo asso bo to są wiodące firmy produkujące tłoki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2010, 11:24 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Co do ładowania to około 14.4V ma być.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2010, 16:34 
**

Rejestracja: 13 wrz 2010, 19:58
Posty: 394
Lokalizacja: Zawieprzyce
Pojazd:
żeby ten tłok nie był za drogi bo nie mam tyle funduszu . A co do ładowania do miernik pokazuje 14.4v z podpiętym aku czy bez?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2010, 17:42 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Bez aku.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2010, 17:45 
**

Rejestracja: 13 wrz 2010, 19:58
Posty: 394
Lokalizacja: Zawieprzyce
Pojazd:
ja mam właśnie z tym problem . u mnie pokazuje góra 3v . co może być przyczyna ?




_________________

Obrazek


WWW.SENDA.PL




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2010, 20:19 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
A masz problemy typu padający aku itp ?




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2010, 23:00 
Zbanowany

Rejestracja: 11 cze 2010, 13:32
Posty: 279
Lokalizacja: wielkopolska
Pojazd:
to jest też zależne od obrotów na małych możesz mieć dużo mniej niż na full menetce to norma jest




_________________

Kamill1910 pisze:
chcę już ruszać dodaję gazu a tu nie pobiera mocy tylko gaśnie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2010, 8:46 
**

Rejestracja: 13 wrz 2010, 19:58
Posty: 394
Lokalizacja: Zawieprzyce
Pojazd:
właśnie pada mi aku jak jeżdżę na światłach . A nawet na full manecie pokazuje góra 4v .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2010, 14:06 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
No to coś nie tak będziesz miał. Bo 4V to za mało.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2010, 17:42 
**

Rejestracja: 13 wrz 2010, 19:58
Posty: 394
Lokalizacja: Zawieprzyce
Pojazd:
wiecie może czego takie małe to ładownie ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2010, 20:23 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
alternator kaput ?




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2010, 20:25 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
totalover pisze:
alternator kaput ?


Od kiedy to w Sendzie jest alternator ??

Jeżeli światłą ci działają jak trzeba to będzie to wina regulatora.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy