Dzisiaj jest 23 paź 2025, 12:17



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 31 paź 2010, 11:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 14:25
Posty: 548
Lokalizacja: Nowa Huta
Pojazd:
elo mam problem z kranikiem ! :/ No wiec są 3 wężyki od baku potem drugi do gaźnika trzeci ciśnieniowy ! ten co idzie bezpośrednio do gaźnika co daje mu paliwo , nie wiem co jest ale nie chce się lecie paliwo z wężyka czasami poleci a czasem nie (nie jest zatkany !) jak mu się spodoba ! Nawet próbowałem pociągnąć z tego wężyka benzynę , trochę poleciał i koniec ! i mam takie morze głupie pytanie ale po co jest tez Kranik ? :roll: bo jak dałem bez pośredni wężyk z baku do gaźnika to normalnie mi chodził tak jak z Kranikiem ! ;d noj tez mam drugi problem :evil: jak się silnik rozgrzeje do swej właściwej temperatury ! to jak mu dam cały gaz zaczyna go dusić i nie mogę odkręcać full manetki , max prędkości to 40-50 km a powinien lecie 70-75km :mrgreen: co morze być powodem ? (Powtarzam tylko jak jest silnik dobrze rozgrzany !) :roll:

Pozdro i z góry dziękuje za Odp! :P


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2010, 12:18 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lip 2010, 21:03
Posty: 188
Lokalizacja: Biker boyz lubin
Pojazd:
Co do 1 pytania może źle masz podłączone przewody do kranika (spróbuj ten co idzie węzyk od ciśnienia nie dmuchać w niego a ciągnąć ) w najgorszym wypadku wyczyść kranik .Co do rozgrzanego silnika to możliwe że ci puchnie tłok a w najłagodniejszym wypadku regulacja gaźnika jeszcze może pomóc ,ale jak na zimny okej to raczej tłok :) .(Jak się myle to niech ktoś mnie poprawi)




_________________

Romet 777 SPORT
+cylinder- 72cm \ROLKI MALLOSI 5.2
+sprężynki- sprzęgła HEBO 1500+
+wał WM
+wałek - rozrządu
+sprężyna dociskowa +7 MALOSSI
+świeca irydowa
+opona AVINA
+Pasek ATHENA
+Polerka gaźnika +dysza 85
+pierścienie Wm
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=657071#657071




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2010, 15:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
Yhm.. dziwna sprawa podłącz poprawnie gaźnik to po pierwsze..
ty masz zdjęcie jak poprawnie ma być podłączony:
Obrazek

A jak tłok puchnie to rozpędza się aż wkońcu gaśnie i jest tak jakby zgrzyt metalu o metal,
później normalnie odpala :D (miałem to zjawisko w Yaroxie kiedy założyłem cyllek NO NAME z allegro 65cc :mrgreen: )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2010, 19:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 14:25
Posty: 548
Lokalizacja: Nowa Huta
Pojazd:
Tłok na 100% nie puchnie ! nie ma żadnych zgrzytów itp. Po prostu tak jak by go dusiło (Np: jadę 70km przez jakąś chwilę rozgrzej się i jak bym go dusiło jak bym czymau cały czas manetkę na full to zgaśnie ! a jak puszcze to nie mogę mu dać na full gazu ;/) ale co najlepsze to w tedy się robi gdy się dobrze rozgrzej , da się jechać leczy tylko 40-50 km ;/ wiec nie wiem , dziwna sprawa ;/ a co z tym kranikiem wszystko jest w porządku załączone ! ale we wtorek przeczyszczę cały gaźnik i kranik :mrgreen:

Dzięki za fotki i porady ! :P
Pozdro :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy