Dzisiaj jest 04 mar 2025, 14:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 paź 2010, 21:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2010, 21:19
Posty: 206
Lokalizacja: ze złomowiska
Pojazd:
Witam, dzisiaj rozbierałem moje rieju, przyjrzałem się cylindrowi i pod cylindrem nie było uszczelki tylko taki sylikon aż wystawał :shock: , taki sam jak do jakichś okien czy kibli, kupiłem moto 2 miesiące temu i dzisiaj 1 raz go rozbierałem, moje pytanie jest następujące czy przez taką fuszere jak odwalił poprzedni właściciel mogło sie coś uszkodzić? Dodam że rieju sprowadzone z Anglii, gładź cylindra jest bdb lecz nie wiem czy inne podzespoły mogły sie uszkodzić :/




_________________

Cytuj:
Czasem coś strzeli z tłumika ale to nic


capekpl1 pisze:
to powiedz im że chcesz mieć rodzeństwo a jak nie to kupuje części


Rieju rest in peace...
Niech mu asfalt lekkim bedzie [*]


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2010, 21:19 
*

Rejestracja: 24 lut 2009, 20:18
Posty: 83
Lokalizacja: Budzyń
Pojazd:
Może tłok nie dochodził do końca tuleji to złożył bez uszczelki. Jeśli sylikonu nie wydmucha ( mało wątpliwe ) to nic się nie stanie :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2010, 22:47 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Nic się przez to nie stało że było na silikonie ale jak już masz rozebrane to uszczelki do AM6 są prawie za darmo jak chodzi o ceny uszczelek więc pozostaje kupić i poskładać na uszczelkach.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2010, 10:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2010, 21:19
Posty: 206
Lokalizacja: ze złomowiska
Pojazd:
Dobra a teraz żeby 100 tematów nie zakładać, to lepiej jest wymienić same pierścienie i śmigać na tym cylku czy wymienić cały cylek, poskładać dziada i jeździć dodam że z kasą u mnie jest teraz krucho...ale chce żeby rieju chodziło jak szwajcarski zegarek :lol:




_________________

Cytuj:
Czasem coś strzeli z tłumika ale to nic


capekpl1 pisze:
to powiedz im że chcesz mieć rodzeństwo a jak nie to kupuje części


Rieju rest in peace...
Niech mu asfalt lekkim bedzie [*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2010, 10:11 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
jak cylek jest w idealnym stanie i tłok tez w bdb stanie to same pierscienie i ogien nie ma sensu wymieniac cylka no chyba ze na 70ccm :mrgreen: ale jak chcesz mozesz kupic tłoczek np vertex lub asso robi super tłoki i zrobic szlif cyla wtedy masz cały cyl nowy i jesli bedziesz chciałtroche wiecej mocy to zrobisz np u PoliniSpeed porting cyla i wszystko bedzie jak nówka




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2010, 10:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2010, 21:19
Posty: 206
Lokalizacja: ze złomowiska
Pojazd:
no tłok i cylek jest w stanie bdb, nie ma się do czego przyczepić... ale czy porting przy 50ccm coś da? bo słyszałem że przy 50 porting nic nie daje :roll:




_________________

Cytuj:
Czasem coś strzeli z tłumika ale to nic


capekpl1 pisze:
to powiedz im że chcesz mieć rodzeństwo a jak nie to kupuje części


Rieju rest in peace...
Niech mu asfalt lekkim bedzie [*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2010, 11:44 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
kto ci takich głopot powiedział!!! porting daje i to duzo popytaj na forum




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2010, 14:04 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Poco zmieniać tłoka czy pierścienie jak całość jest bdb ?? Załóż tą uszczelkę i jeździj.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2010, 22:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2010, 21:19
Posty: 206
Lokalizacja: ze złomowiska
Pojazd:
wiśnia1995 nie unoś się... zgodze się porting daje dużo ale przy wyższej pojemności niż 50ccm. Było nawet w jakimś temacie na forum o portingu 50ccm i wiele osób pisało że przy takiej pojemności prawie nic porting nie daje, Nie jestem na 100% pewien bo nigdy portingu nie robiłem na 50ccm :|
konrad324 Pierścionki musze wymienić bo są już bardzo zużyte i cienkie, miał już kompreche słabą :roll:




_________________

Cytuj:
Czasem coś strzeli z tłumika ale to nic


capekpl1 pisze:
to powiedz im że chcesz mieć rodzeństwo a jak nie to kupuje części


Rieju rest in peace...
Niech mu asfalt lekkim bedzie [*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2010, 23:46 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Według mnie zmiana samych pierścieni w 2t to głupota ale zrobisz jak uważasz.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2010, 0:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2010, 21:19
Posty: 206
Lokalizacja: ze złomowiska
Pojazd:
To twoim zdaniem lepiej jest zmienić cały cylinder, tłok itp? doradź coś...




_________________

Cytuj:
Czasem coś strzeli z tłumika ale to nic


capekpl1 pisze:
to powiedz im że chcesz mieć rodzeństwo a jak nie to kupuje części


Rieju rest in peace...
Niech mu asfalt lekkim bedzie [*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2010, 0:18 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Tłok + szlif. Cylinder wyciera się w owal a tłok na całej swojej powierzchni i jak się zużyły pierścienie to i reszta też. Tłok około 150 + 50zł szlif i za 200 zł z groszem masz na kilka tyś kilometrów spokój.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 01 lis 2010, 0:21 przez Konrad324, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2010, 12:34 
*

Rejestracja: 20 lis 2009, 14:48
Posty: 119
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Piszą że porting w 50cc nic nie daje, bo nigdy tego nie robili (ja też nie), ale myślę że da i to sporo jak byś dał większy gaźnik i przelotowy wydech. Bo przecież niby skąd wzięły by się racingowe 50? no właśnie z tego że ktoś kiedyś zrobił porting w 50cc.
(Według mnie)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2010, 14:25 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
do tego tłoczek z 1 pierscieniem i wyzsze kanały to wtedy był by racing :wink: sam mam 50ccm w Racingu to wiem




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2010, 15:22 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Nawet jak by to dało te 20% mocy to za 2 dni ci się znudzi.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2010, 16:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, 14:38
Posty: 510
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
tak dla informacji....

dobrze polozony silikon jest lepszy niz uszczelka.. :mrgreen:




_________________

Aero pisze:
KEWIN WYMIATSZ

:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2010, 17:12 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Tam nie tylko chodzi o uszczelnienie ale także o grubość bo potem tłok może za nisko albo za wysoko wychodzić.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2010, 17:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2010, 21:19
Posty: 206
Lokalizacja: ze złomowiska
Pojazd:
Heh... no to mam problem bo nigdzie w mojej okolicy nie robią szlifów.... :/




_________________

Cytuj:
Czasem coś strzeli z tłumika ale to nic


capekpl1 pisze:
to powiedz im że chcesz mieć rodzeństwo a jak nie to kupuje części


Rieju rest in peace...
Niech mu asfalt lekkim bedzie [*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2010, 17:32 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
To pozostaje ci wysłać gdzieś gdzie robią do motortechu na przykład.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2010, 19:24 
*

Rejestracja: 20 lis 2009, 14:48
Posty: 119
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
20% więcej mocy to przyspieszasz też 20% szybciej więc coś to da a dobre racingi w 50cc mają moc jak mocne sporty 70 i kręcą czsami nawet ponad 14rpm.
Mi by się za 2 dni nie znudziło :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy