Dzisiaj jest 02 lut 2025, 6:03



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 paź 2008, 16:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2008, 5:48
Posty: 971
Lokalizacja: -=Kamionna/Bochnia=-
Pojazd:
Mam pytanie. Czy cylinder LC będzie pasował do silnika AC?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2008, 17:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lip 2008, 20:11
Posty: 20
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
pewnie będzie pasował ale nie będzie miał wtedy chłodzenia chyba że przerobisz chłodzenie z AC na LC




_________________

Kocham moją gilerke runner :*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2008, 17:17 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 cze 2008, 10:52
Posty: 450
Lokalizacja: Pleszew
Pojazd:
Nie będzie pasował.... Widziałeś kiedyś może na fotkach jak one wyglądają? AC a LC to jest jak niebo a ziemia.... I liczysz na to ,że będzie pasował ? Poza tym LC są o wiele droższe.




_________________

Obrazek

http://wolnekonopie.pl/


Ostatnio zmieniony 02 paź 2008, 17:33 przez Wolus, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2008, 17:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2008, 15:18
Posty: 252
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Pojazd:
Po pierwsze zacznijmy do jakigo silnika chcesz to wpakować ....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2008, 17:50 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2008, 20:40
Posty: 275
Pojazd:
Minarelli będzie pasował i funkcjonował dobrze po założeniu pompy w P/G niestety nie będzie miał chłodzenia.




_________________

Piaggio Typhoon X 2004 LC
WSK M06B3 125 1971
_____________________________________________________________________________________________

Malossi MHR Team 50ccm/70ccm
Malossi MHR Reed Valve
Malossi MHR RHQ Crankshaft
Malossi MHR OverRange
Malossi MHR Delta Clutch
Malossi GasBox
Polini For Race 3
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2008, 17:53 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2008, 23:20
Posty: 1644
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
Wolus, co ty gadasz!!! Bez problemu pasuje! Bynajmniej w Minarelli (Neos)... Znam kolesia z innego forum - Levy, przerobił Neosa z AC na LC, założył cylinder, chłodnice, pompę, przewody i jazda!!!

Wolus pisze:
? Poza tym LC są o wiele droższe.
100-150zł...
Cytuj:
Po pierwsze zacznijmy do jakigo silnika chcesz to wpakować ....
On ma neosa więc minarelli horizontal.
wojtq125, kup to co pisałem i masz Neosa LC ;] Pozdro




_________________

VW Golf II by jasiu226

Obrazek

Obrazek

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2008, 18:09 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 cze 2008, 10:52
Posty: 450
Lokalizacja: Pleszew
Pojazd:
Ale liczcie na to ,że musiał by kupić cały zestaw razem z chłodnicą żeby go przerobić... A to się chyba nie opłaca co nie Jasiu? Widziałem tego Neosa Levyego. Ma fajne nadkole ^^ Wg mnie się nie opłaca... No bo trzeba kupować niektóre części do LC ;/ A są droższe ;/ Ale o tym ,że można wsadzić AC do LC to nawet nie widziałem... To przyznam :)




_________________

Obrazek

http://wolnekonopie.pl/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2008, 19:29 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2008, 23:20
Posty: 1644
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
Cylek - 550zł Sport
Chłodnica, przewody, zbiorniczek wyrównawczy, pompa - 200zł max z jakiegoś roxa na allegro...

I jedzie...

Opłaca się... Dla chłodzenia to tak.
Wolus pisze:
No bo trzeba kupować niektóre części do LC ;/ A są droższe ;/
Tylko cylinder i układ chłodzenia, który wymieniłem u góry. Pozdro




_________________

VW Golf II by jasiu226

Obrazek

Obrazek

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2008, 20:37 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 wrz 2007, 20:36
Posty: 1746
Pojazd: AR 159
jasiu226 pisze:
Levy, przerobił Neosa z AC na LC

Mnie się wydaje, że przełożył silnik od Roxa.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2008, 20:58 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2008, 20:11
Posty: 229
Lokalizacja: Inowrocław
Pojazd:
Każdy skuter można przerobić na LC. Kilka osób z tego forum keeway już to zrobiło : http://skuterykeeway.info/ . Oczywiście że się opłaca, porównaj moc np. stage 6 sport AC I LC.




_________________

http://r9.fodey.com/2112/f8f4e1e8619e44 ... 66a2.0.gif




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2008, 22:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 mar 2008, 8:06
Posty: 79
Lokalizacja: Góra
Pojazd:
w ogóle zacznijmy od tego ze kartery LC i AC się minimalnie różnią, w LC mieszanka ma lepszy przepływ x) Po za tym wszystko jest dokładnie kropka w kropke x)




_________________

Peugeot TKR:

->Airsal Sport 50 ccm
->Dzwon RMS
->Łożyska i simmeringi Top Racing HQ Eco
->Sprzęgło standard bo RMS to syf x)
->Wario Top Racing
->Zawór Tec Racing
->Świeca Beru
---> Yasuni R

V-max 80 z górki -|> Tłumik od TGB xD

Pozdro ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2008, 8:21 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2008, 20:40
Posty: 275
Pojazd:
W minarelli obieg wody jest tylko w cylindrze czyli chłodzenie będzie nawet jak cylinder będziemy mieli w ręku. W P/G układ chłodzący wchodzi także w kartery stąd potrzeba zmiany karterów. Ogólnie przy LC zawsze lepiej ale nie ma raczej sensu tego robić chyba że od racing wzwyż. Dla przykładu we Włoszech jeżdżą na dużo lepszych setupach niż my w Polsce i mają AC temp powietrza dużo wyższa i nic się nie dzieje.




_________________

Piaggio Typhoon X 2004 LC
WSK M06B3 125 1971
_____________________________________________________________________________________________

Malossi MHR Team 50ccm/70ccm
Malossi MHR Reed Valve
Malossi MHR RHQ Crankshaft
Malossi MHR OverRange
Malossi MHR Delta Clutch
Malossi GasBox
Polini For Race 3
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2008, 17:22 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2008, 23:20
Posty: 1644
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
kakol pisze:
Mnie się wydaje, że przełożył silnik od Roxa.

W takim razie mi powiedz czym się różni silnik od roxa i neosa? Niczym, tylko cylkiem... Do karterów AC wchodzi na lajcie cylek LC, bo to po prostu to samo ;] Pozdro




_________________

VW Golf II by jasiu226

Obrazek

Obrazek

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy