Dzisiaj jest 08 lut 2025, 16:18



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 31 paź 2010, 11:57 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
siema, tak myślę czy by nie kupić tego cyla, ale mam parę pytań. Co ile km średnio zmieniać tłok z pierścieniem, ile km na cylku mogę zrobić? da radę pod nim 17,5 + seria wał z łożyskami skf teflon i igiełkowe hebo? i jakiś wydech pokroju yasuni r. Trzeba robić jakiś porting albo coo żeby go założyć? :wink:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2010, 15:16 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
up




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2010, 17:55 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lut 2009, 22:14
Posty: 286
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd:
No to tak .To jest mocny racing więc R to raczej odpada do niego jak chcesz go wykorzystać w pełni .17.5 stanowczo zamało .Delikatny cylek według mnie . Ma bardzo duży kanał wydechowy 3 oknowy . Porting pod niego raczej by sie przydał bo połowe sie zakryje prawie bez portingu :P Wał seria nie wytrzyma go raczej długo a nawet krótko .




_________________

Obrazek
http://bikepics.com/members/szwedo22/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy