Dzisiaj jest 18 lip 2025, 9:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Jak to jest ?
Post: 03 lis 2010, 18:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2010, 20:16
Posty: 141
Lokalizacja: Elbląg
Pojazd:
Więc jak to jest ?

Proszę o odpowiedzi :)

WARTO ZAKŁADAĆ FILTRY STOŻKOWE CZY NIE ?

LEPSZE PASKI KEVLAROWE CZY ZWYKŁE WZMACNIANE ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2010, 18:26 
Zbanowany

Rejestracja: 15 sie 2010, 17:56
Posty: 113
Pojazd:
Stożek da maks 5 dźwięk i większe spalanie może dostawać za dużo powietrza i nie wyregulujesz daj zwykły wzmacniany kevlar obrabia wario coś tam.. więc lipa..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2010, 19:03 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
W moim przypadku, filtr stożkowy przydał mi się do regulacji ogólnej skutera.
Gdy założyłem gaźnik 17,5 i wydech LeoVince zx, na seryjnym filtrze słabiej się zbierał, gdy dałem stożek, zaczął chodzić zupełnie inaczej. (cylek 50cc)
Ogólnie do seri się nie opłaca, jeśli coś zmienisz, bądź masz zmienione, spróbuj założyć stożek i zobaczysz jak będzie lepiej chodził, na seryjnym czy na stożkowym :)




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2010, 22:38 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
Będzie to temat sporny.
Mianowicie u siebie założyłem stożka do full serii tylko z Yasuni R.
Skuter lepiej się na obroty wkręcał, co przyczyniło się do delikatnego wzrostu przyspieszenia(odczuwalnego). Później założyłem gaźnik 17.5. Seryjny filtr za mocno się nie nadawał i założyłem stożka - dzień do nocy.
Jeździłem tak cały czas, jednak spalanie sporo wzrasta, a osiągi bardzo mocno nie powalają.
Teraz mam zamiar wracać do serii.

Co do pasków to nie mam pojęcia, ale kevlary niekoniecznie niszczą wariatory. To już raczej kwestia zastosowania sprężyn centralnych i rolek(tak żeby pasek się nie ślizgał po wariatorze). Bo raczej one są przyczynami robienia się rowków w wariatorach i przeciwtalerzach.
Taka jest moja teoria i niekoniecznie musi być prawdziwa, ale cosw tym jest po głębszej analizie:P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2010, 15:47 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Paski kevlarowe przy wariatora sportowych niszczą wariator lecz z drugiej strony są one bardziej wytrzymałe - kto co woli, ja wybieram wzmacniany.

Filtr stożkowy, miałem doczynienia z tym cudem już parę razy i powiem tyle - Seria + filtr stożkowy + większa dysza + dobra regulacja =

- minimalny wzrost przyśpieszania i polepszona reakcja na gaz
- większe zużycie paliwa
- mniejsza bez obsługowość spowodowana częstszymi czyszczeniami filtra oraz gaźnika, zaniedbanie może prowadzić do zatarcia cylindra.

Ja bym się nie bawił w to, większe spalanie minimalnym efektem, lepiej już wyjąć akumulator i spuścić z baku do rezerwy - wzrost osiągów podobny.




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......


Ostatnio zmieniony 05 lis 2010, 15:49 przez Kamek46, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2010, 21:31 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2008, 11:10
Posty: 906
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
Również jestem przeciwnikiem stożków. DUŻO łatwiej wyregulować gaźnik przy oryginalnym filtrze, tym bardziej mniej doświadczonym. A perfekcyjna regulacja kluczem maksymalnych osiągów :wink:




_________________

http://www.bikepics.com/members/fornal/
"Słuchajcie no, trzeba uspokoić dziadostwo..."
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 05 lis 2010, 21:33 przez FoRnaL, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2010, 20:38 
*

Rejestracja: 06 lis 2010, 19:50
Posty: 46
Pojazd:
do serii się nie opłaca. a jeśli masz już tam drobny tuning i mocno chcesz ten storzek to nie jedź po szutrach bo będziesz go musiał codziennie czyścić




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2010, 21:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2010, 20:16
Posty: 141
Lokalizacja: Elbląg
Pojazd:
A te gaźniki gąbkowe to trzeba jakoś naolejiwiać czy coś ? Bo czytałem to kiedyś ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2010, 21:43 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Lisekel pisze:
gaźniki gąbkowe


Nie ma czegoś takiego :D

Filtry powietrza, powinno się czymś smarować, ja np. daje trochę oleju silnikowego :)




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2010, 21:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2010, 20:16
Posty: 141
Lokalizacja: Elbląg
Pojazd:
Sorki ;p chodziło mi o filtry ale taki gąbkowy Hebo S rozmiar jakiś wiekszy to by się przydało po każdej jeżdzie czyści prawda ? Bo szkoda że one nie mają jakiejś osłonki ?

Ale mam łowne pytanie da on cośczy kompletne 0 ?

DO SETAPU JAK NA DOLE JEST ROZPISKA !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2010, 21:52 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Może chodzić lepiej, a może chodzić gorzej, tego nikt Ci nie powie. Kup, załóż, wyreguluj, zobacz. Jak będzie źle to wracasz na poprzednie ustawienie, a stożek sprzedajesz..

Nie po każdej jeździe trzeba czyścić.. Jak napotka Cię deszcz, to warto go przeczyścić, ale tak to nie :)




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2010, 21:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2010, 20:16
Posty: 141
Lokalizacja: Elbląg
Pojazd:
Dobra chłopaki będe z kumplem zakładać w czwartek zestawik s6 streetrace gazio 19mm dellorto stage6 i filtr i napisze jak chodzi.

A tak po za tym to bd post od mnie w temacie "wasze maszyny" z tuning sotry mojim POLECAM !


Ostatnio zmieniony 06 lis 2010, 21:59 przez Lisekel, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2010, 22:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2010, 20:16
Posty: 141
Lokalizacja: Elbląg
Pojazd:
A tak po za tematem to mam pytanie warto zakładać wał korbowy np. top racing i zawór membranowy stage6 ? Bo zastanawiam się i mam podejrzenia że bym miał za słaby wydech do takiego kompleciku czy też by sobie poradził ? A i czy tą wymiane by w ogóle odczuł w jeżdzie do stałby wiecej mocy ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 59 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy