Dzisiaj jest 18 sie 2025, 18:45



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 lis 2010, 19:15 
**

Rejestracja: 29 kwie 2010, 5:46
Posty: 214
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Siemka, mam zamiar wziąć się za tun skutera z silnikiem Minarelli Horizontal LC na poziom EVO. Powiedzcie mi ile dany cylek wytrzyma i co ile tłok do wymiany. Zastanawiam się nad:
- Hebo Manston Revolution 70cc
- Polini Evolution III 70cc
- Polini Evolution IV 70cc
A może cylki BIG są mniej wyżyłowane i więcej wytrzymają? Np taki Big Bore 86cc albo Polini Big Evolution 94cc? Proszę o wypowiedzi doświadczonych użytkowników najlepiej posiadaczy takowego cylka.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2010, 20:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2010, 20:25
Posty: 839
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
ooo widze ze kolega z rybnika jak dobrze pamietam? A co do tematu to jezeli chcesz jezdzic tym roxem bardziej " na codzien" to mysle ze bardziej pasuje do tego cylek klasy evo ale jak chcesz czegos innego, mocniejszego co wymaga wiekszej troski to bigbore, 2fast itd:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2010, 20:07 
**

Rejestracja: 29 kwie 2010, 5:46
Posty: 214
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Tak z rybnika . No właśnie mam zamiar tak na co dzień i powiedz mi ile tak pojeżdżę? Styka mi tłok na 2k km przy normalnej jeździe w takim Polini Evo IV? Bo jeśli tak to bym brał go bo i tak bd musiał pokombinować z oświetleniem bo sportowy zapłon nie ma cewek na oświetlenie więc w dzień bd lampa diodowa z tyłu z normalnym światłem "STOP" i z przodu tak samo pasek diód. Jak się doczepią to bd też normalne oświetlenie z przodu także no problemo problem w tym że na aku bd też chodziła pompa wody. Muszę się porządnie zastanowić jak to dobrze zrobić bo jest to wykonalne ale jednak trzeba trochę pogłówkować.


Ostatnio zmieniony 02 lis 2010, 20:08 przez neonidras, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2010, 8:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2010, 20:25
Posty: 839
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Wszystko zalezy jak jezdzisz kolego:) Ale poznalem kiedys pewna osobe ktora jezdzi na manstonie na codzien i bez wymiany tłoka przejechal 2500km ale mysle ze profilaktycznie powinno sie wczesniej wymieniac tlok w cylku tej klasy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2010, 12:31 
***

Rejestracja: 17 sty 2010, 12:22
Posty: 1052
Lokalizacja: opole
Pojazd:
do jazdy na co dzień evo się nie nadaje chyba że chcesz jeździć od stacji do stacji,
złóż sobie racinga i lataj :P tlok w evo do wymiany co jakieś 1000km może troszkę więcej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2010, 13:13 
**

Rejestracja: 29 kwie 2010, 5:46
Posty: 214
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
A tam sie nie nadaje :P zależy jak kto ale tuningując na poziom EVO warto pomyśleć o większym baku xD a to nie problem. Na codzień mam też mojego potworka z S6 Sport Pro 70cc także nim do sql bd jeździł a ten EVO to zloty i tak sobie od czasu do czasu śmignąć i poszlaeć xD także te 1k km mi w zupełności styka bo u mnie bo to cały sezon. Martwię się tylko o oświetlenie bo muszę obliczyć ile bd musiał akumów podłączyć szeregowo żeby z pompą, światłami i instrumentami których nie zabraknie bd działał albo jeden z samochodu zamontuję gdzieś między nogami bo obudowe dopasować do plastików to nie problem. A co powiecie o Malossi Big Bore 86cc? Ma troszkę więcej KM od tych EVO 70cc więc wydaje mi się że bd mniej wyżyłowany i bd większa żywotność (około 1,5km przy średnim szaleństwie) xD




_________________

SCOOTER TUNING IS NOT A CRIME!!!
Obrazek


Ostatnio zmieniony 03 lis 2010, 13:14 przez neonidras, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2010, 17:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2010, 20:25
Posty: 839
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
BigBore 86cc to high endowa klasyka:) Jeżeli chcesz zrobic go tylko na zloty i "niedzielne" przejażdżki to nadaje sie dobrze ale wtedy bedziesz musial wszystkie podzespoly zrobic pod ten cylek. Jednak na Twoim miejscu poszedl bym w kierunku mocnego evo niz high endu:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2010, 18:03 
**

Rejestracja: 29 kwie 2010, 5:46
Posty: 214
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
No właśnie ale czy te EVO bd żywotniejsze niż ten Big Bore? Bo jak EVO to Polini Evolution IV bym brał.


@Edit:
A co powiecie o cylku Stagr6 R/T 70cc? W polsce jeszcze nie ma ale na scooter-attack można już dostać.




_________________

SCOOTER TUNING IS NOT A CRIME!!!
Obrazek


Ostatnio zmieniony 03 lis 2010, 18:41 przez neonidras, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2010, 18:49 
Zbanowany

Rejestracja: 10 lut 2010, 15:36
Posty: 30
Lokalizacja: jesteś?
Pojazd:
A kolego powiedz mi ile masz wgl kasy na tuning ,jakie części masz już w moto i jakie masz zamiar włożyć tzn wał jaki chcesz gaźnik itp?




_________________

Aerox Stunt :
-cylek 50 i tlok malossi :D
-Leovince ZX-sprzedam 190zł
-polini airbox mini
-dysza 90
-rolki 3,5g
-pasek dayco
-sprzęgło malossi fly

STUNT SUCZ!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2010, 18:56 
**

Rejestracja: 29 kwie 2010, 5:46
Posty: 214
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
O kasę się nie pytaj bo nie mam i ten tun mam zaplanowany na dłuższy okres czasu. Hmmm setup jaki mam teraz na myśli to:
Cylek Polini Evolution IV 70cc/ Hebo Manston Revolution 70cc
Wał Polini Evolution II
Wydech Polini Evolution 10/ Hebo Manston Racing V
Gaźnik PWK 26mm
Napęd Overrange Kit
Filtr powietrza Stage6 Double Layer
Przełozenia jeszcze nie wiem
Zapłon Malossi MHR/ Stage6 R/T




_________________

SCOOTER TUNING IS NOT A CRIME!!!
Obrazek


Ostatnio zmieniony 03 lis 2010, 18:56 przez neonidras, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2010, 22:39 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
wiesz plany mogą być ale kasa potrzebna aby je w zycie wpalić ..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2010, 6:36 
**

Rejestracja: 29 kwie 2010, 5:46
Posty: 214
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Wiem mówię tylko, że nie mam kasy teraz żeby wszystko kupić. Bd kupował po kolei aż bd miał wszystko a po za tym nie o mojej kasie jest temat :P




_________________

SCOOTER TUNING IS NOT A CRIME!!!
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2010, 10:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2008, 17:29
Posty: 155
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Ja bym polecił Polini Big Evolution 94cc duzo ludzi nie ma takich cylków w Polsce możliwe ze był byś jeden z kilku bo evo to dosyć dużo ludzi ma takie cylki. Co do tłoka no co 1k max 1,5k km byś musiał zmieniać ale kto ma kase na cylek i pod zespoły to ma też kase na tłoki :D:D to moja opinia tak samo mowie o tym ze jak ktos kupuje sobie jakieś auto które chla duzo wachy to ma kase na auto to i tez musi miec kase na wache




_________________

Gilera Stalker 2002rok

Motorforca 50
Kiera str8 + adapter str8
Wydech Leo Vince ZX
Polini Air Box
Wariator Polini Speed Control
Sprzęgło Metrakit d.107
Dzwon Malossi 107




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2010, 15:58 
**

Rejestracja: 29 kwie 2010, 5:46
Posty: 214
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Tłoki to nie problem chociaż bd to chlało nieźle :P




_________________

SCOOTER TUNING IS NOT A CRIME!!!
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2010, 19:29 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
jak chcesz robić big evolution , to wszystko już kupuj pod big evolution, to wyniesie średnio 10 tys więc nie wiem czy jest sens, ale jak masz kase to zakładaj będzie kosiaraaaaa ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy