Dzisiaj jest 23 lip 2025, 18:56



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 lis 2010, 18:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 21:13
Posty: 758
Lokalizacja: Gdów / k. Krakowa
Pojazd: Yamaha Neo's, Seat Leon
Witam... muszę rozebrać cylinder w moim DiTechu i chciałbym prosić Was o pomoc...
Owszem ściągałem kilka razy cylinder ale w skuterze chłodzonym powietrzem. I teraz pierwszym pytaniem jest czy muszę spuścić płyn chłodniczy? Jeśli tak to jak to zrobić? Jak będę go zakładał spowrotem to mogę założyć stare uszczelki, czy muszą być nowe?




_________________

Moja była APRILIA SR:
- Malossi Sport 70cc
- Tecnigas TEK
- Dell'orto 17,5mm
- Top Racing STD
- SKF Teflon
- Hebo NG
- Tec Evo Racing
- Polini AirBox


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2010, 19:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2009, 23:17
Posty: 514
Lokalizacja: MMz
Pojazd:
vitek94, odczepiasz 2 przewody idące do cylindra,płyn wyleci i odkręcasz.Nic więcej robić nie musisz.Jak uszczelki są w dobrym stanie to załóż te same i najwyżej daj z deka sylikonu.




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=37615

Aprilia Area 70ccm!

POLEROWANIE LAKIERU I USUWANIE RYS Z PLASTIKÓW!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 810#912810




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2010, 15:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 21:13
Posty: 758
Lokalizacja: Gdów / k. Krakowa
Pojazd: Yamaha Neo's, Seat Leon
Spoko, a jeszcze jedno pytanie... Jak będę zakładał cylinder spowrotem, to obojętne to jest w którym miejscu na tłoku wypadną te przerwy w pierścionkach?




_________________

Moja była APRILIA SR:
- Malossi Sport 70cc
- Tecnigas TEK
- Dell'orto 17,5mm
- Top Racing STD
- SKF Teflon
- Hebo NG
- Tec Evo Racing
- Polini AirBox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2010, 15:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 20:44
Posty: 313
Pojazd:
vitek94, Masz na tłoku tam gdzie sie zakłada pierscienie takie zamki czyli jakby bolce i to na nim ma byc ta przerwa pierscienia... Jak rozbierzesz to bedziesz wiedzial o co chodzi, jesli pierscien ci najdzie na ten zamek to nie włozysz tłoka do cylindra, a jesli bedziesz na sile wciskal to pęknie Ci pierscien...




_________________

Moja apcia:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... c&start=20

Wbijac :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2010, 16:07 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Nie! Tylko nie zakladaj tych samych uszczelek 2 raz, tak jak ci to poradzil jakis szpec... Wylej wode poprostu i sciagaj cylek :) Spowrotem zakladasz tlok strzalka w kierunku okna wydechowego a pierscienie zakladasz na zamki i tyle :D




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2010, 16:23 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Nie zapomnij odpowietrzyć układu chłodzenia na sam koniec :)




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2010, 17:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2010, 18:23
Posty: 788
Lokalizacja: Ryglice
Pojazd:
zobacz gdzie masz strzałką na tłoku i potem załóż tak jak było (powinieneś mieć ją do wydechu)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2010, 19:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2009, 23:17
Posty: 514
Lokalizacja: MMz
Pojazd:
Given, ciekawe ciekawe...od kiedy to za każdym razem się zakłada nowe uszczelki "szpecu"?




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=37615

Aprilia Area 70ccm!

POLEROWANIE LAKIERU I USUWANIE RYS Z PLASTIKÓW!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 810#912810




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2010, 20:11 
*

Rejestracja: 30 maja 2010, 18:01
Posty: 78
Pojazd:
Jeśli są dobre to nie musisz zakładać nowych. Masz racje nymo,




_________________

SPRZEDAM Części cpi/keeway




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2010, 14:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 21:13
Posty: 758
Lokalizacja: Gdów / k. Krakowa
Pojazd: Yamaha Neo's, Seat Leon
Już po robocie...
Ze strzałką wiedziałem że do wydechu, a z pierścionkami sam się domyśliłem, bo nie wchodziłem rano na forum, a uszczelki dałem stare bo były w dobrym stanie, tylko objechałem jeszcze silikonem do wysokich temperatur :)
Dzięki za pomoc ;P

Ok, zamykam.
Fornal




_________________

Moja była APRILIA SR:
- Malossi Sport 70cc
- Tecnigas TEK
- Dell'orto 17,5mm
- Top Racing STD
- SKF Teflon
- Hebo NG
- Tec Evo Racing
- Polini AirBox


Ostatnio zmieniony 06 lis 2010, 22:23 przez vitek94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2010, 16:22 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
nymo pisze:
Given, ciekawe ciekawe...od kiedy to za każdym razem się zakłada nowe uszczelki "szpecu"?


Zawsze szpecu sie daje nowe uszczelki... :roll: Moze sie juz poprostu lepiej nie wypowiadaj?




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2010, 17:33 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Given, Taki właśnie urok tego forum.
Tutaj i tak każdy wie lepiej :wink:

Daje się nowe uszczelki!




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2010, 18:45 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
x2 złożyłem na starych powietrzaka tez niby wyglądały ok

nic bardziej mylnego

po 1 odpaleniu już mi zaczęło kapać spod cylindra i spod głowicy

nie ma co kombinować




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2010, 18:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2010, 16:48
Posty: 32
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
Nowe Uszczelki muszą być...
chyba że chcesz żeby ci moc uciekała bokami...




_________________

Poprostu! ROBIE TO CO KOCHAM.

MOTOCYKL JEST BOGIEM, PRĘDKOŚĆ NAŁOGIEM,NITRO ZABAWĄ,TUNING PODSTAWĄ:DD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2010, 19:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2009, 23:17
Posty: 514
Lokalizacja: MMz
Pojazd:
zawsze zakładałem stare uszczelki(oczywiście jak są w dobrym stanie) i jakoś nigdy mi nic nie kapie,ani nie zauważyłem ubytków kompresji.




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=37615

Aprilia Area 70ccm!

POLEROWANIE LAKIERU I USUWANIE RYS Z PLASTIKÓW!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 810#912810




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2010, 21:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2010, 16:48
Posty: 32
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
yhy... chyba że cylinder zmieniasz co 500km
to sie nie dziwie ;d
ale lepiej włożyć 20 złoty i mieć pewność, niż założyć stare i mieć osiągi o 10km/h słabsze;d




_________________

Poprostu! ROBIE TO CO KOCHAM.

MOTOCYKL JEST BOGIEM, PRĘDKOŚĆ NAŁOGIEM,NITRO ZABAWĄ,TUNING PODSTAWĄ:DD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2010, 21:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2009, 23:17
Posty: 514
Lokalizacja: MMz
Pojazd:
Lipa13, kolego,troszkę więcej siedzę w tym temacie..także nie pouczaj mnie :wink:
Może w Twoim ogarku się co tyle km zmienia.




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=37615

Aprilia Area 70ccm!

POLEROWANIE LAKIERU I USUWANIE RYS Z PLASTIKÓW!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 810#912810




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2010, 21:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2010, 16:48
Posty: 32
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
od kiedy my jesteśmy na ty?
Joke ;d
tylko mówie że powinno sie wymienić uszczelki bo one będą jak chude jak Srajtaśma




_________________

Poprostu! ROBIE TO CO KOCHAM.

MOTOCYKL JEST BOGIEM, PRĘDKOŚĆ NAŁOGIEM,NITRO ZABAWĄ,TUNING PODSTAWĄ:DD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2010, 22:13 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
uszczelki się zakłada nowe! i ****. :lol:
one działają na tej zasadzie, że są ściskane i wtedy uszczelniają. zobaczysz jak pojeździsz trochę, że będzie waliło korkiem albo wypluje spod głowicy płyn. :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2010, 22:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2009, 23:17
Posty: 514
Lokalizacja: MMz
Pojazd:
Lipa13, zgodzę się,dlatego używam do tego sylikonu :P
mass95, do lata jak jeździłem,to nic się nie stało...koledzy też zakładają stare+sylikon i nic nie kapie :P




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=37615

Aprilia Area 70ccm!

POLEROWANIE LAKIERU I USUWANIE RYS Z PLASTIKÓW!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 810#912810




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 20 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy