Dzisiaj jest 21 lip 2025, 11:19



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 lis 2010, 12:20 
*

Rejestracja: 24 sty 2010, 16:24
Posty: 71
Pojazd:
hebo manston revolution czy matrakit pro race II czy malossi MHR ??prosze o uzasadnione wypowiedzi :)


Ostatnio zmieniony 05 lis 2010, 12:21 przez booster17, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2010, 15:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2010, 23:43
Posty: 204
Lokalizacja: warszawa
Pojazd:
do jakiego skutera?.. do jakiego setupu?




_________________

Malossi Multivar
Tecnigas Rs2
Gaznik Dellorto 17,5
Plytki Membranowe malossi
Sprzeglo Hebo N
Dzwon Stage6
Filtr Polini AirBox
Pasek Polini Kevlar
Centralka żółta
Sprezynki czerwone
project ,,Stunt"
Efekty- Z gazu na kolo:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2010, 15:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2010, 12:20
Posty: 315
Lokalizacja: grudziądz
Pojazd:
malossi MHR ,najlepszy moim zdaniem.
chyba do boostera ,bo nik to booster17




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 10:43 
*

Rejestracja: 24 sty 2010, 16:24
Posty: 71
Pojazd:
ogólnie chodzi mi o moc i o wytrzymałosc wiem że wytrzymałosc niejest duza ale mniej więcej skuter to booster ale silnik jest od aeroxa horizontal lc wal mhr
gaznik 24mm
kruciec stage6 r/ t
wydech yasuni c21
kit malossi overrange
sprzęgło polini 2g
dzwon polini evo
pompa stage6 +40%




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 10:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2009, 12:08
Posty: 677
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
U mnie w miescie kolega miał roxa ( full evo ) z cylindrem hebo monstona revolution i moc byla piekielna.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 11:11 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
phantom pisze:
U mnie w miescie kolega miał roxa ( full evo ) z cylindrem hebo monstona revolution i moc byla piekielna.


Tylko on miał Pata Negre, to latało :) A tu kolega chce Revolutiona zwykłego.




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3


Ostatnio zmieniony 07 lis 2010, 11:12 przez seku145, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 12:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2009, 12:08
Posty: 677
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
ale i tak revolution jest najmocniejszy z tych 3 cylkow ktore kolega podal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 21:25 
*

Rejestracja: 24 sty 2010, 16:24
Posty: 71
Pojazd:
prosze jeszcze o opinie :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 22:34 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Ja też jestem za Revolutionem :)




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy