Dzisiaj jest 08 sie 2025, 3:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 lis 2010, 10:26 
*

Rejestracja: 23 sty 2010, 17:32
Posty: 86
Lokalizacja: Mazury ;d
Pojazd:
Siemka chciałem sie zopytać moze bedziecie wiedzieli to co za wał i czy to hpc he sory ze tak pytam ale jestem zielony;] foto do zdjecia niżej.

http://img151.imageshack.us/i/zdjcie0154h.jpg/
http://img221.imageshack.us/i/zdjcie0158x.jpg/


Ostatnio zmieniony 08 lis 2010, 16:52 przez szonek320, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 10:59 
**

Rejestracja: 02 sie 2009, 18:34
Posty: 482
Lokalizacja: Cz-wa
Pojazd:
co to za wał to ci nie powiemy bo wszystkie hpc są podobne,ewentualnie sprawdź czy na korbie coś pisze bo w większości wałów korba jest podpisana :wink: , co do wału to na pewno jest to hpc :)




_________________

był racing jest morini lc Full seria :) vmax licznikowy 90km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 11:29 
*

Rejestracja: 23 sty 2010, 17:32
Posty: 86
Lokalizacja: Mazury ;d
Pojazd:
To czyli wiem ze to juz jest HPC,na korbowodzie jest napisane jakieś 2ax cos podobnego nie pamiętam dobrze bo tera nie chce mi sie isc zobaczyc ;] Bo planuje założyć Cylinder Top Performance due plus modular na ten wał ale nie wiem czy wytrzyma he.Moze ktos jeszcze sie wypowie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 19:01 
*

Rejestracja: 25 kwie 2010, 12:21
Posty: 111
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
ja jak zdjolem seryjne sprzeglo z mojego roxa to tez pisalo 2ax
wiec nie wiem czy to nie seria
a




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 19:09 
**

Rejestracja: 02 sie 2009, 18:34
Posty: 482
Lokalizacja: Cz-wa
Pojazd:
nie, to nie jest seria, zmieniałem u siebie wał i wiem jak seria wygląda, a pozatym ten wał ze zdjęcia ma nacięcie na smarowanie na korbowodzie a seryjny nie ma nacięć :wink:
Widać jeszcze silikon na łączeniach :wink: , ktoś rozpoławiał kartery już w nim...
Ja bym założył cylinder na niego i się nie przejmował, due plus nie kręci jakichś bardzo wysokich obrotów :wink:




_________________

był racing jest morini lc Full seria :) vmax licznikowy 90km/h


Ostatnio zmieniony 07 lis 2010, 19:12 przez kamil969, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 19:12 
*

Rejestracja: 25 kwie 2010, 12:21
Posty: 111
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
mhm to nie wiem bo kurde u mnie na sprzeghle pisdze 2 ax




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 20:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 maja 2010, 14:16
Posty: 81
Lokalizacja: Sucha beskidzka
Pojazd:
Due plus z modularna głowica z gaźnikiem 19mm czy 21mm i racingowym wydechem kreci bardzo wysokie obroty ;xD Seryjny wał to to na pewno nie jest ale jaki to nie wiem ;P




_________________

-Cylinder 70 ccm Motoforce Racing 12mm
-Wał korbowy Motoforce Evolution 12mm
Gaźnik Kit Dell'orto 19mm - Metrakit
- Wydech IXIL GP1
- króciec +zawór membranowy Stage6
- Nowy lakierek
-Wario TNT racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 20:59 
***

Rejestracja: 02 gru 2009, 14:17
Posty: 547
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
wal seria to na 100% to nie jest, wiem bo widzialem, mysle moze ze to wal top racing moze evo, bo niedawno do siebie go wsadzalem..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 21:27 
**

Rejestracja: 02 sie 2009, 18:34
Posty: 482
Lokalizacja: Cz-wa
Pojazd:
michal12124 pisze:
Due plus z modularna głowica z gaźnikiem 19mm czy 21mm i racingowym wydechem kreci bardzo wysokie obroty ;xD

no wysokie to one są ale bez przesady :P , to nie jakieś evo ;) Miałem S6r z gaźnikiem 21mm wydechem racingowym (Tecnigas Non-E) i kompletnym napędem i seryjny wał przez cały sezon jazdy nie poszedł :wink: (łożyska były wymienione oczywiście :) ) Wymieniłem wał z obawy ale myślę że jeszcze długo by służył bo luzów żadnych nie miał :wink: Czyli tego wału też nie powinno ukręcić...




_________________

był racing jest morini lc Full seria :) vmax licznikowy 90km/h


Ostatnio zmieniony 07 lis 2010, 21:28 przez kamil969, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 22:20 
***

Rejestracja: 02 gru 2009, 14:17
Posty: 547
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
kamil969, w jakich granicach ci obr krrecił? jaki miales v max na tym cylu ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2010, 14:11 
Zbanowany

Rejestracja: 19 lis 2009, 22:36
Posty: 86
Pojazd:
Jak sie kupuje ten cylinder to producent pisze ze wału nie trzeba wymieniac tylko łozyska... Ale ciezko powiedziec...



Pozdro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2010, 16:51 
*

Rejestracja: 23 sty 2010, 17:32
Posty: 86
Lokalizacja: Mazury ;d
Pojazd:
Siemka mam jeszcze jedną fote tego wału he.

http://img530.imageshack.us/i/zdjcie0159a.jpg/

Wydaje mi sie że powinien wytrzymac,aha jak ktos ma na sprzedasz cylek nie koneicznie due+ to neich pisze (tylko racing).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2010, 21:16 
**

Rejestracja: 02 sie 2009, 18:34
Posty: 482
Lokalizacja: Cz-wa
Pojazd:
szonek320 pisze:
Jak sie kupuje ten cylinder to producent pisze ze wału nie trzeba wymieniac tylko łozyska... Ale ciezko powiedziec...

x2 :wink:
Cytuj:
kamil969, w jakich granicach ci obr krrecił? jaki miales v max na tym cylu ?

obroty były w granicach 13 tyś., vmax nie jest mi do końca znany bo miałem minimalnie za lekkie rolki ale i tak leciał 120-125km/h, oczywiście mówię o licznikowych :) Licznik w mojej maladze zawyżał o około 5km/h według GPS-u :wink:




_________________

był racing jest morini lc Full seria :) vmax licznikowy 90km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2010, 21:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 cze 2010, 19:03
Posty: 318
Lokalizacja: lubliniec
Pojazd:
kamil, to niezly wynik jak na taki cylek :)




_________________

Sprzedam duzo czesci do malaguti f12, cały skuter zar. w pl, pisać na GG 19951362.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2010, 21:34 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
org wał to to nie jest hpc pewnie też bo bardzo ma korby wielkie




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2010, 16:16 
*

Rejestracja: 23 sty 2010, 17:32
Posty: 86
Lokalizacja: Mazury ;d
Pojazd:
Ale ona ma wypełnienia i zmniejsza komore korbową ;d wiec jest to chyba hpc niech ktos napisz czy to hpc czy nie bo mi sie tez zdaje ze to hpc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2010, 14:53 
**

Rejestracja: 02 sie 2009, 18:34
Posty: 482
Lokalizacja: Cz-wa
Pojazd:
kich1994 pisze:
kamil, to niezly wynik jak na taki cylek :)

napęd był całkowicie kompletny i wydech był idealny do tego cylindra :)
Cytuj:
org wał to to nie jest hpc pewnie też bo bardzo ma korby wielkie

największy "znawca" się odezwał :roll: ... To jest HPC i nie wymyślaj że hpc mają korby wielkie bo mają takie same :roll: .




_________________

był racing jest morini lc Full seria :) vmax licznikowy 90km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy