Dzisiaj jest 26 kwie 2025, 14:33



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 lis 2010, 17:31 
*

Rejestracja: 31 paź 2010, 9:29
Posty: 33
Pojazd:
Witam !
Jak w temacie...myślę nad SWAPem silnika Aerox'a do ramy CPI Oliver'a 2006r...nie wiem tylko czy wybrać silnik od 50ccm czy od 100ccm ? Która jednostka jest wytrzymalsza, mocniejsza itp. Z tuningu chciał bym zmienić w nich tylko wariator oraz tłumik, także niewiele zmian...
Ogólnie -> bardziej polecacie przeszczepić 50ccm czy 100ccm ?
Pozdrawiam !


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2010, 19:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 21:01
Posty: 905
Pojazd:
Bierz 100 jest dużo mocniejsza i lepsza.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2010, 19:20 
*

Rejestracja: 31 paź 2010, 9:29
Posty: 33
Pojazd:
sony551, jaki jest v-max serii Aeroxa 100ccm ?
I jeszcze jedno pytanko...jak było by z instalację elektryczną ? musiał bym wymienić moją od CPI ? A może dało by radę wsadzić iskrownik z CPI do Roxa 100ccm ? xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2010, 19:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2010, 17:23
Posty: 243
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
sony551 pisze:
Bierz 100 jest dużo mocniejsza i lepsza.


Ja wiem czy dużo ? To ma moc podobną do mocnego sporta , więc ... :)




_________________

Cytuj:
.a siedze w branży juz pare ładnych latek .


Cytuj:
Cytat:
Wiek: 16

:cool: :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2010, 21:39 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Weź również pod uwage trwałość :) 100cc będzie dużo żywotniejsze".




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2010, 21:41 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Ja bym wybrał 50cc + tuning.
O tych 100cc mało słyszałem, co do żywotności, to racja, żywotność będzie dużo większa :)




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2010, 22:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 maja 2010, 0:23
Posty: 165
Lokalizacja: Szamotuły(WLKP)
Pojazd:
Miałem okazję jezdzic tym i tym i 50 jest duzo zwinniejsza i żwawsza od 100cm tylko ze v-max lepszy ale 50 po tunie zamiata 100 jak chce. I pozatym dla mnie 100 ma muła .. ale to jest tylko moje zdanie . Pozdrawiam




_________________

Zapraszam do mojego Neosa!!!!

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=126989

A także teraz Keeway -a Swana ;D

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=211159




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2010, 23:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2009, 18:24
Posty: 434
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Seryjny silnik 100cc ma chyba 8KM więc szału nie robi a nic praktycznie do niego nie kupisz.
Jeśli taka moc Ci wystarczy to bierz bo jest na pewno oszczędniejszy i żywotniejszy niż porównywalny sport 70cc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2010, 23:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
To już lepiej zainwestowaćw silnik np Aprili Leonardo 125ccm ale nie wiem czy ma podobną ramę jak ta z 50ccm co ma Minarelli.




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 8:35 
*

Rejestracja: 31 paź 2010, 9:29
Posty: 33
Pojazd:
czarekcw, takie rozwiązanie też brałem pod uwagę...nie wiem jak było by tylko z mocowaniem, ale to problem by nie był xD
A może polecacie jeszcze jakiś inny silnik o pojemności ok. 125ccm ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 9:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2010, 17:23
Posty: 243
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Najlepszy silnik to 125 2T od Runnera :) Dorzucisz jakiś wydeszek, wariator i będziesz zamiatał. Zresztą w serii, też zamiata ładnie :)




_________________

Cytuj:
.a siedze w branży juz pare ładnych latek .


Cytuj:
Cytat:
Wiek: 16

:cool: :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 11:18 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Albo od Yamahy Maxter :)




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 16:58 
*

Rejestracja: 31 paź 2010, 9:29
Posty: 33
Pojazd:
A jaki silnik miał by górne mocowanie do ramy ? Aprilia SR ma górne, czy dolne ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 18:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 21:01
Posty: 905
Pojazd:
Szału nie robi ale jak bym miał kupywać teraz skuter to żadnej 50.70 i tylko właśnie roxa 100.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 19:45 
*

Rejestracja: 31 paź 2010, 9:29
Posty: 33
Pojazd:
Dobra Panowie...po dzisiejszych długich niedzielnych przemyśleniach doszedłem do dwóch opcji:
-> pierwsza opcja: (aktualnie mam silnik od CPI z wymienionym cylindrem od Minarelli 50ccm, wariatorem Malossi Multivar, sprężynkami sprzęgła Hebo, stożkiem Polini oraz wydechem Yasuni R) i czy do tego setu dodać cylinder 70ccm Stage6 (Racing ? Sport Pro ?) + wał Stage6 HPC ?
czy:
-> druga opcja: SWAP z jakiegoś 125ccm lub 150ccm, tylko, że po SWAPie nie miał bym żadnych funduszy na tuning, więc musiała by to być 100% seria.
Dodam jeszcze, że za 5 miesięcy skończę 18 lat i prawdopodobnie przesiądę się do samochodu...
Proszę o szczere odpowiedzi xD
Pozdrawiam !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 19:47 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Zostaw tak jak masz, skoro za nie całe pół roku masz 18 :)
Albo ja bym zrobił swapa na 125cc, 150cc, bądź na 180cc :)




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 19:48 
*

Rejestracja: 31 paź 2010, 9:29
Posty: 33
Pojazd:
seku145, za bardzo mi nie pomogłeś xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 19:51 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Ale co Ty chcesz usłyszeć ?
Powiedziałem Ci, ja bym nic nie robił zostawił tak jak jest, dołożył tą kase na samochód :)
Chyba że masz już odłożone, to rób swapa na większą pojemność. Żywotność będzie większa niż na 70cc po tuningu :)




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 19:58 
*

Rejestracja: 31 paź 2010, 9:29
Posty: 33
Pojazd:
Heh, ok, teraz Twoja wypowiedź jest bardziej zrozumiała xD
Heh, na samochód nie mam jeszcze odłożone, a na Prawo Jazdy dostanę od rodziców ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 20:03 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Także zastanów się czy jest sens :)
Sprzedaj na wiosne skuter, dorzuć kase co miałeś na tuning, i kup auto :)
Chyba że bardzo chcesz mieć skuter :D
To już musisz sam zadecydować.
Za 5 miesięcy masz 18, a teraz idzie zima, skuterem i tak nie będziesz jeździł ;)




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy