Dzisiaj jest 23 lut 2025, 23:45



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 lis 2010, 14:35 
*

Rejestracja: 07 gru 2008, 15:14
Posty: 8
Pojazd:
Witam. Przymierzam się do zakupu cylindra 70. Z powodu że moc 50 już mi nie wystarcza a szkoda mi pieniędzy na 125 ;) A więc mam zamontowane w skuterze następujące części:
- wariator HEBO NG
- sprzęgło S6 Sport Pro

a poniżej podaję części jakie chcę zamontować:

-Cylinder Stage6 Streetrace 70cc
-Wał korbowy Tec Racing LINK
-większa dysza
- i jakiś nie za drogi wydeszek może być używany

Czy taki setup dawałby rade i byłby dobry do codziennej eksploracji? Jego wytrzymałość ile mniej więcej KM by przejechał bez awarii i jakie by było mniej więcej spalanie ;)

z góry dziękuje za odpowiedzi ;)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 16:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2009, 15:03
Posty: 277
Lokalizacja: Wągrowiec
Pojazd:
Lepiej daj większy gaźnik i króciec np 17,5 lub 21 to da ci więcej mocy, wydech jakiś używke to się w 1000 zł zmieścisz.

A oczywiści awaryjność tego sprzętu i ile ci koni da to nie można powiedzieć, zależy od regulacji.

Jeśli dobrze dotrzesz cylek to troche to pojeździ, ja na cylku evo Hebo Manstonie Xps'em zrobiłem ok 5 tyś km zanim kompreche stracił, ale niewiem ile zrobił na nim poprzedni właściciel.

Przez 3 lata nic mi sie nie popsuło w silniku, tylko wymieniałem łożyska bo jak wiadomo troche silnik dostaje od tuningu ;)




_________________

Xps > Senda > PGO > TKR > Aerox >2x Bws > Aerox


http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=181343




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 17:24 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Jeśli nie masz dużego przebiegu, i masz w dobrym stanie wał, to nie zmieniaj, a pieniądze przeznacz na gaźnik 19 albo ostatecznie 17,5.
Seryjny 12 gaźnik nie wchodzi w gre przy 70cc. Przy 50cc zaleca sie wymiane gaźnika na większy a co dopiero w 70cc :p




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 18:11 
*

Rejestracja: 07 gru 2008, 15:14
Posty: 8
Pojazd:
Niby na blacie mam nabite 37tyś z czego 15 przejechałem sam. ostatnio pod koniec wakacji robiłem szlif cylindra i luzów na wale czy coś w tym stylu nie odczułem. Także nie wiem co z tym wałem ;p a wydeszek jaki proponujecie z używek ? ;)




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/Aerox_50/62961




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 21:24 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
R'ke albo c16 :)
Ale ostatecznie zx tez da rade :) Będzie ładnie ciagnal od dołu :)




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 22:06 
*

Rejestracja: 07 gru 2008, 15:14
Posty: 8
Pojazd:
Hmmm może RS II bo c16 to chyba drogie są ? a z tym wałem jak robić zmienić ? czy tylko łożyska ?;)




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/Aerox_50/62961


Ostatnio zmieniony 07 lis 2010, 22:08 przez aeroxstunt, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 22:36 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
RS II również może być :)




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy