Dzisiaj jest 01 lis 2024, 1:13



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Yamaha
Post: 07 lis 2010, 13:44 
*

Rejestracja: 11 kwie 2010, 14:59
Posty: 101
Pojazd:
Witam!
Powiedzcie mi co sadzicie o tej Yamaszce http://motoallegro.pl/yamaha-dt-125-sup ... 622.html???


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 14:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 wrz 2008, 10:07
Posty: 164
Lokalizacja: Dsw
Pojazd:
No katowany był na pewno. Na początek od razu bym wymienił Tłok, meteor :roll:
A tak to na oko nie można ocenić, jeśli jest wymienione to wypisuje to chyba warto.




_________________

Zdjęcia z dobrych rajdów!
Ene due rike Fake!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 15:59 
*

Rejestracja: 11 kwie 2010, 14:59
Posty: 101
Pojazd:
http://motoallegro.pl/yamaha-dt-125-i1298922354.html a ta??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 16:08 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
http://motoallegro.pl/kawasaki-kmx-125-i1305724738.html W tych samych pieniądzach masz KMX'a w o wiele lepszym stanie. A jak chodzi o te YAMAHY to jedna i druga to złom według mnie.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 07 lis 2010, 16:09 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 16:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 wrz 2008, 10:07
Posty: 164
Lokalizacja: Dsw
Pojazd:
Za te pieniądze nie można się spodziewać nówek z Salonu.
Jeśli nie zależy ci aby to było 125, to można się też rozglądać za większymi sprzętami, choć zależy jeszcze na czym wczniesniej jezdziles. Np. http://moto.allegro.pl/xt-600-yamaha-en ... 78495.html
Można też znaleźć dobry sprzęt za małą cenę, lecz bez papierów.
http://moto.allegro.pl/yamaha-dt-125-20 ... 56436.html




_________________

Zdjęcia z dobrych rajdów!
Ene due rike Fake!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 17:10 
*

Rejestracja: 11 kwie 2010, 14:59
Posty: 101
Pojazd:
A co byście powiedzieli o jakims KTM np 125 exc??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 18:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sty 2010, 17:05
Posty: 469
Lokalizacja: Jasło
Pojazd: Mz Rt 125/Beta ARK
Wpisz MZ 125 SM . Co do tej DT z pierwszego linku to mam znajomego który też ma taką tylko ,e wydech giannelli co dało jakies 7KM więcej i powiem Ci , że co sezon robi remont hehe . W Dt sa za bardzo wysilone silniki , ale coś za coś ;) On robi w sezonie średnio 8 tys.




_________________

Moja Beta ARK

Wbijać :D .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 18:19 
*

Rejestracja: 11 kwie 2010, 14:59
Posty: 101
Pojazd:
No ale ta MZ to jest 4-suw no a co za tym idzie mniej mocy.
Wiem ze ciagnie od dołu ale tak mi sie wydaje ze i tak za słabe. :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 18:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 wrz 2008, 10:07
Posty: 164
Lokalizacja: Dsw
Pojazd:
W Dt co rok remont? :roll:
Z kolegą w ciągu sezonu zrobiliśmy około 10tyś km i jakoś nie widzę potrzeby remontu.
Zależy jeszcze na jakich częściach robisz remont, jeśli za 500zł robisz generalny to się nie dziw.




_________________

Zdjęcia z dobrych rajdów!
Ene due rike Fake!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 18:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sty 2010, 17:05
Posty: 469
Lokalizacja: Jasło
Pojazd: Mz Rt 125/Beta ARK
Nie ja robiłem ten remont , więc nie wiem , ale w zeszłym sezonie robił i w tym poszły pierścienie :D .
Ta MZ nawet ładnie ciągnie do 100 a potem trochę łapie muła , do lasu w sam raz i tak :P , obczajcie na YT . A do tego minimalna awaryjność ponieważ części są bardzo masywnie wykonane .




_________________

Moja Beta ARK

Wbijać :D .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 19:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 wrz 2008, 10:07
Posty: 164
Lokalizacja: Dsw
Pojazd:
No jeśli poszły pierścienie to musiał być ten remont źle wykonany.
Moim zdaniem w teren, jeśli 125 to tylko 2t.




_________________

Zdjęcia z dobrych rajdów!
Ene due rike Fake!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 19:29 
*

Rejestracja: 11 kwie 2010, 14:59
Posty: 101
Pojazd:
No własnie i o taką mi chodzi (125 w 2t) a co sadzicie o tym ktm http://motoallegro.pl/ktm-exc-125-okazj ... 03566.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 21:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 wrz 2008, 10:07
Posty: 164
Lokalizacja: Dsw
Pojazd:
Aukcja skończy się przy około 5-6tyś zł.
Najlepszym wyborem na początki z terenem jest Dt czy Kmx.




_________________

Zdjęcia z dobrych rajdów!
Ene due rike Fake!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 21:51 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
EXC jest to jest to samo co SX czyli cross z tym że z minimalnie słabszą górą ale za to mocniejszym dołem i ze światłami. Remonty troszkę rzadziej niż w SX ale i tak przynajmniej 1 tłok na sezon. Spalanie takie samo ogólnie do jazdy po mieście nie polecam bo można nie wyrobić na utrzymanie.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 07 lis 2010, 21:52 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 21:52 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2008, 17:23
Posty: 899
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Piaggio NRG MC2 Evo / Zip SP 2
Jeśli to ma być motor "na początek" to stanowczo odradzam tego Kata.
Po 1 - to wyczyn = remonty co sezon
po 2 - jeśli nie masz pracy to gwarantuję Ci że nie wyrobisz ani na paliwo (z 5l to Ci zje w godzinę) ani na materiały eksploatacyjne, takie jak olej do silnika, olej do mieszanki (zapomnij o jeżdżeniu na oleju "Orlen" za 12zł) no i tak dalej,
po 3 - jako pierwszy poważny motor by Cię ostro sponiewierał.




_________________

Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

NIE POMAGAM NA GG ! OD TEGO JEST FORUM !

Użytkowniku! Pamiętaj, że słowami jakich używasz i stylem jakim piszesz tworzysz wizytówkę swojej osoby.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 21:55 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
EXC na jedynce staje na koło po gwałtownym dodaniu gazu z wolnych obrotów przed otwarciem zaworu więc jako pierwsze moto tak jak Sadi, powiedział stanowczo za mocne. Co do spalania to 5l na jakieś 4 godziny spokojnej jazdy po lesie wystarcza.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 22:18 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2008, 17:23
Posty: 899
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Piaggio NRG MC2 Evo / Zip SP 2
Konrad324 pisze:
5l na jakieś 4 godziny spokojnej jazdy po lesie

No tak, tylko teraz po co komu taki motor do spokojnego jeżdżenia po lesie? To jest motor bardziej z przeznaczeniem na tor, po to żeby prawie cały czas go trzymać na max otwartej manetce, tak naprawdę to nie dla nas, zwykłych ubogich śmiertelników :wink: Kupić taki motor to oczywiście nie jest żaden problem ale używać go zgodnie z jego przeznaczeniem i do tego robić to dobrze, to dopiero wyzwanie. Z resztą Konrad324, sam szczerze powiedz, jak się jeździ "spokojnie" takim motorem to co to za jazda? :wink:




_________________

Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

NIE POMAGAM NA GG ! OD TEGO JEST FORUM !

Użytkowniku! Pamiętaj, że słowami jakich używasz i stylem jakim piszesz tworzysz wizytówkę swojej osoby.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 22:24 
*

Rejestracja: 11 kwie 2010, 14:59
Posty: 101
Pojazd:
http://motoallegro.pl/suzuki-ts-125r-po ... 23713.html
NO a to??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 22:31 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2008, 17:23
Posty: 899
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Piaggio NRG MC2 Evo / Zip SP 2
No moto może i trochę by jeszcze pojeździło jeśli nie ma żadnego "fejka", tylko z częściami trudniej niż np do DT. Ogólnie jest raczej w lepszym stanie niż te dwie DT co podałeś razem wzięte (przynajmniej tak wygląda, bo co czai się w silniku to wie tylko właściciel).




_________________

Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

NIE POMAGAM NA GG ! OD TEGO JEST FORUM !

Użytkowniku! Pamiętaj, że słowami jakich używasz i stylem jakim piszesz tworzysz wizytówkę swojej osoby.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 22:51 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
EXC bardzo płynnie oddaje moc jak na 2t ale po wkręceniu nie ma jej aż tyle co przykładowo Honda CR 125 czy Husqvarna CR 125 które bez wkręcenia pod żadną górkę nie dadzą rady.
Powiem ci że odkręcać 125 w 2t nie da się tak byle gdzie przynajmniej takie jest moje zdanie na razie.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy