Dzisiaj jest 18 lip 2025, 12:55



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 lis 2010, 19:54 
**

Rejestracja: 04 kwie 2010, 13:22
Posty: 344
Lokalizacja: Lbn
Pojazd:
Chcę pomódz włascicielomchinskich 4t.
fiecio93 napisał o teori tuninguhttp://www.forum.mieloch.pl/view ... 8842#98842
a ja napisze o doborze częsci.
Napisze czesci i ceny na full tuning.
NARAKU Gaźnik RACING [tuning CVK] 24 mm 4T czena to około 400zł. Stosuje się tez gazniki dellorto, ale mozemy nie uzyskac pełnego efektu.
Do tego FILTR STOZKOWY GABKA NIEBIESKI 38mm,36mm,35mm 50zł.

CYLINDER 90 cc SILNIK 4T 139QMB/QMA GY6 cena to około 200zł. niezbyt wygurowana jak na 90cc.
Do uzyskania pełnego efektu Głowica 90 cc SILNIK 4T 139QMB/QMA GY6 cena to 270zł
I do tego NARAKU Wałek rozrządu Racing V.2- 2009 > 85ccm odziwo dodaje 32% mocy do seryjnego, i około 2 km przy cylindrze 90cc. cena to aż 330zł, ale moim zdaniem warto.
Teraz przejdziemy do przekładni.

NARAKU Sportowa tarcza wariatora [HS-CNC] v.2 cena to 150zł.
MALOSSI MULTIVAR WARIATOR + docisk 4T GY6, 139QMB cena to 285zł.
4RACE SPRZĘGŁO 107MM RACING PRO + SPRĘŻYNKI cena to 150zł
NARAKU Dzwon sprzęgła [R-Vent] - 107mm cena to 180zł
KOREKTOR MOMENTU OBROTOWEGO SILNIK 4T #MW cena to 70zł
NARAKU Sportowe przełożenia wtórne [+10%] - GY6 139QMB/A cena to 250zł

I teraz elektryka:
NARAKU Cewka zapłonu High End wersja 2 pinowa cena to 130zł
NARAKU Moduł CDI odblokowany Boatian [typ 1 wtyczkowy lub 2 wtyczkowy] cena to 130zł

Cena takiego tuningu to około 2500zł.

Jestem skory do pomocy wszystkim uzytkownikom 4t, moge podac najlepsze rozwiązania czesci dla kwot. Zadawajcie pytania!
Pozdrawiam!


Ostatnio zmieniony 08 lis 2010, 19:57 przez przemo1110pl9, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2010, 20:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2009, 19:47
Posty: 811
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
No dobra fajnie wszystko ok, ale jaki jest sens tuningowania chińskiej 4t? Masz taki setup? Dlaczego twierdzisz że gaźnik naraku jest lepszy od dellorto? wszystko co tu podałeś to tylko części Naraku więc wypisałeś wszystko to co najdroższe i niby najlepsze, wielkiej pracy w to nie włożyłeś. Gdzie podane są jakie osiągi? jakiś wykres z hamowni potwierdzający to że Ci ten wałek daje aż 2 konie na kole? :mrgreen:




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2010, 21:02 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 18:03
Posty: 1716
Lokalizacja: Dubaj
Pojazd: Peugeot 308
podobno części Naraku najlepiej się spisują w 4T




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2010, 21:45 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
4T nie znaczy gorsze :P Maja plusy i minusy.
Np.
-4T są mniej awaryjne niż 2T
-Wał w 4T wytrzymuje duże obciążenia (w 2T trzeba wymieniać na wzmocniony)
-Nie trzeba dolewać co troche oleju.

itp.

No a największym minusem jest moc.Najlepszy setup 4T nie dorównuje najlepszemu setupowi w 2T.Między innymi chodzi o prędkość i przyspieszenie.4T głównie traci na mocy przez to że ma zawory,łańcuszek rozrządu itp.2T tego nie posiada.No i oczywiście o regułę...4T -4 suwy na obrót wału,2T -2 suwy ....czyli podsumowując 4T musi 2 razy robić tą samą robotę za co 2 suwowi wystarczą tylko 2 takty przez co ma spory zapas mocy.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2010, 21:51 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Chodzta sprobojemy przerobic 4T na 2T ? ;d zobaczymy co wyjdzie silnik 2T z głowica i zaworami ha ;p musiały by być tylko inne fazy rozżadu ssanie i wydech w tym samym momencie otwarte smarowanie odrazu z wału ;d aż jak dorwer silnik od kumpla za 40zl sprawny w maire to sproboje go przerobic tylko jak tutaj wałek przekuć na inne fazy i zapłon też




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2010, 21:53 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
totalover,
Sporo roboty :/ i nie wiem czy by głowica podeszła od 2T do 4T wątpie...




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2010, 22:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lut 2009, 22:49
Posty: 543
Lokalizacja: Lubraniec
Pojazd:
Nie da się przerobić silnika 4t na 2t :roll: Pomyślcie trochę... Sam karter nie będzie pasował bo w 4t masz olej na dole do smarowanie a w 2t olej podawany jest z benzyną do "komory wałowej" (wyleciało mi z głowy jak się to nazywa precyzujnie xd) Jak stworzył byś taką komorę na wał w karterze od 4t ? Jak ty chcesz wałek rozrządu w 2t zrobić ? Sprint50, wał w 4t wcale nie jest mocniejszy :) Ps. Jeśli się mylę niech mnie ktoś poprawi. :D




_________________

ZOBACZ!

Sprzedam wydech tecnigas next r w chromie stan idealny ! P/G




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2010, 22:17 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
wicherq94,
Moim zdaniem jesli chodzi o smarowanie tłoka ,po co Ci jakieś wynalazki?Wystarczyło by dolewać do benzyny do baku oleju a on trafia do cylindra i go smaruje,a olej by był normalnie bo jak dobrze zrozumiałem to totalover, mówił aby zrobić z 4T 2T czyli tylko zabrać łańcuszek rozrządu a głowicę z zaworami zastapić głowicą bez zaworów z 2T :)




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2010, 22:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lut 2009, 22:49
Posty: 543
Lokalizacja: Lubraniec
Pojazd:
A gdzie będzie wał smarowany ? jak np wejście na króciec ssący zrobisz ? w 4t masz wejście na głowicy i benzyna wstrzykiwana jest pod tłok w 2t masz króciec na karterze :) Posiadam tylko ogólne pojęcie i do mechanika mi daleko ale wasz pomysł nie wypali :roll: Ps. Jeśli nawet zrobiłbyś ten otwór na króciec w karterze to mieszanka nie dostała by się pod tłok a rozprysnęła się na wysokości wału i tyle by z tego było.




_________________

ZOBACZ!

Sprzedam wydech tecnigas next r w chromie stan idealny ! P/G




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2010, 22:54 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
wicherq94,
Rzeczywiście nie pomyślałem,w 4T mieszanka idzie przez głowicę a w 2 T jest inaczej :cry:




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2010, 6:58 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
ale licząc że gdyby zrobił przez głowice to by mogło działać




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2010, 8:09 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Cytuj:
-4T są mniej awaryjne niż 2T


Chińskie 4T ? No nie wiem ;)

przemo1110pl9, masz te części u Ciebie? Ten setup który podałeś to moim zdaniem kompletna lipa. Chiński cylinder z Allegro, bez komentarza. Jak już to brać Airsala 80cc + porting głowicy.




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2010, 9:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 cze 2009, 18:35
Posty: 63
Lokalizacja: rbn
Pojazd:
Sprint50 pisze:
wicherq94,
Moim zdaniem jesli chodzi o smarowanie tłoka ,po co Ci jakieś wynalazki?Wystarczyło by dolewać do benzyny do baku oleju a on trafia do cylindra i go smaruje,a olej by był normalnie bo jak dobrze zrozumiałem to totalover, mówił aby zrobić z 4T 2T czyli tylko zabrać łańcuszek rozrządu a głowicę z zaworami zastapić głowicą bez zaworów z 2T :)


Zacznijmy od tego,że cylinder w 4T nie ma kanału wydechowego ani ssącego,więc po zamontowaniu głowicy od 2T w jaki sposób chcielibyście go zasilić i ewentualnie odprowadzić spaliny? W 4T "wszystko" dzieje się przez głowicę i zawory. Chłopaki nie porywać się z motyką na księżyc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2010, 15:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lut 2009, 22:49
Posty: 543
Lokalizacja: Lubraniec
Pojazd:
Jacek987, o tym nie wspomniałem :D dzięki za uzupełnienie :)




_________________

ZOBACZ!

Sprzedam wydech tecnigas next r w chromie stan idealny ! P/G




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2010, 15:57 
**

Rejestracja: 04 kwie 2010, 13:22
Posty: 344
Lokalizacja: Lbn
Pojazd:
Zrobilem ten artykul po to aby na nim skorzystali włąsciciele chińczyków, którym np. rodzice nie pozwolą kupicd czegos szybszego, Dlaczego twierdzicie ze airsal bedzie o wiele lepszy od tego tańszego ? To nie 2t, ze liczy się karzdy detal. chodzi mi o kanały itp. Jak ktos jest zainteresowany tanim tuningiem tanszymi czesciami moge polecic jakies inne. tansze. A co do gaznika to nie zawsze działa doskonale. Sprawdzalem.


Edit; Ja mam całkiem dobre zdanie o 4t. Chińczyki nie są bardzo awaryje, bardzo małe spalanie, a jak mowicie ze sie czesto psuje nieprawda. wokół kumple mają same 4 t i jak rocznie wsadzą 200 w czesci to tyle. A moje piaggio 2 razy tyle pali co ich china, w czesci trzeba wsadzic duzo kasy. Mysle ze na forum nie ma goscia który zrobiłby full tuning naraku i wtedy zobaczylibyscie co by to potrafiło.


Ostatnio zmieniony 10 lis 2010, 16:04 przez przemo1110pl9, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy