Dzisiaj jest 01 mar 2025, 12:07



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Jaki cylinder?
Post: 09 lis 2010, 8:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 paź 2010, 10:43
Posty: 77
Lokalizacja: Garwolin
Pojazd:
Mam silnik am6. Nie mam pojęcia jaki cylek kupić.. ;p Myślałem nad MK Hm 70 żeliwo sportem.. Potem nad mk SPII alu... W końcu myslałem nad polini race 80. Ma ktoś cylinder z wyżej wymienionych? Jak się sprawują? Cena nie jest aż tak ważna.. chodzi mi żeby był dobry do stuntu.. ale też do jazdy codziennej. (Wiem wiem.. że na serii bym latał na kole i sport jest wystarczający, ale ja pytam o opinie).

Proszę o szybkie odp. i Jakieś propozycje cylków ;]


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2010, 19:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2010, 21:19
Posty: 206
Lokalizacja: ze złomowiska
Pojazd:
Weź airsal tech racing 80 :wink: jechałem na podobnym tylko że sport i z dosyć niskich obrotów uwalnia moc więc 80 powinien byc ogień :twisted: a jak nie to weź 70cc no name z allegro (żart) :cool:




_________________

Cytuj:
Czasem coś strzeli z tłumika ale to nic


capekpl1 pisze:
to powiedz im że chcesz mieć rodzeństwo a jak nie to kupuje części


Rieju rest in peace...
Niech mu asfalt lekkim bedzie [*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2010, 20:04 
*

Rejestracja: 12 kwie 2010, 16:11
Posty: 113
Pojazd:
Airsal 80 ma szatańską moc :twisted: Osobiście jeździłem tzr z 2008 kolegi która posiada ten cylinder i mimo tego że nic poza cylindrem nie wymieniał (na seryjnym gaźniku chyba 17,5 albo 16) to był ogień. Na obrotach 4 tys + jechał tak samo jak moje derbi gpr 50 full seria od 7+. V-maxu nim nie sprawdzałem (wiadomo nie mój :P) Ale ponoć 120 realne na nim jechał (przypominam że poza cylkiem full seria. podziwiam go, że jeszcze nie rozwalił wału :D)




_________________

\




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2010, 20:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2010, 21:19
Posty: 206
Lokalizacja: ze złomowiska
Pojazd:
No to teraz sobie pomyśl jakby tam siedział racing wydech i większy gaźnik :twisted: ale wał przy takiej mocy to obowiązek wymienić :roll:




_________________

Cytuj:
Czasem coś strzeli z tłumika ale to nic


capekpl1 pisze:
to powiedz im że chcesz mieć rodzeństwo a jak nie to kupuje części


Rieju rest in peace...
Niech mu asfalt lekkim bedzie [*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2010, 20:18 
*

Rejestracja: 12 kwie 2010, 16:11
Posty: 113
Pojazd:
BenjoHurricane pisze:
ale wał przy takiej mocy to obowiązek wymienić :roll:
Mówiłem mu to, no ale jak na razie działa :P A jakby tam siedział większy gaźnik, wydech sportowy, króciec sportowy i membranki, jakiś gazbox i zapłon to jakbym ruszył tak jak ruszam moim derbi to bym na plecach wylądował :D

A tak do tematu to naprawdę warto wziąść ten cylek jeśli chodzi o osiągi, a jeśli chodzi o żywotność to z tego co wiem 7 tys już kolega ma na nim zrobione a docierał go 150km jakieś :)




_________________

\




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2010, 20:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 paź 2010, 10:43
Posty: 77
Lokalizacja: Garwolin
Pojazd:
No właśnie ja się "boje" wziąć airsala.. Bez obrazy ale jakos tej marce nie ufam.. Mój brat miał ten cylek i po dotarciu mu się zatarł.. nie wiadomo czego.. niby aluminium a zagrzał sie i rysa na 4 cm poleciała.. drugi to samo.. (Sport mi chodzi) O racingu to nie wiem.. mój kolega ma w becie cyl airsala 80 wał TR gaź 19 dyfa hebo perormance i latał mu 120-125.. pojeździł pół roku i teraz mu leci 80 :o.. Więc to tylko przypadek według was? Polecacie tą firmę?;p A coś innego prócz airsala?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2010, 22:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2010, 21:19
Posty: 206
Lokalizacja: ze złomowiska
Pojazd:
Żywotność nie zależy tylko od marki... liczy się przedewszystkim użytkowanie możesz mieć cylek no name i przejechać na nim 5000km bez awarii (jak mój kumpel) a możesz mieć też polini race i zatrzeć go wyjeżdżając z garażu :roll: jak dbasz tak masz, jak nie chcesz airsala to kup metrakita 70 żeliwo :|




_________________

Cytuj:
Czasem coś strzeli z tłumika ale to nic


capekpl1 pisze:
to powiedz im że chcesz mieć rodzeństwo a jak nie to kupuje części


Rieju rest in peace...
Niech mu asfalt lekkim bedzie [*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2010, 0:16 
*

Rejestracja: 12 kwie 2010, 16:11
Posty: 113
Pojazd:
Jak dobrze dotrzesz to Ci na pewno długo posłuży, a propo użytkowania to kolega go nie oszczędza za bardzo :< i szczerze to sie dziwie że mu ciągle jeździ :P No i osiągi mu nie spadają, jeszcze propo żywotności jak źle się cylek założy to ja się nie dziwię że 300km cylek przejeżdza :D Kolega w serwisie miał zakładany i 7 tys i ciągle jeździ :D




_________________

\




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2010, 1:13 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
No ale tu jest tak prosta budowa że się chyba nie da źle złożyć.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2010, 15:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 paź 2010, 10:43
Posty: 77
Lokalizacja: Garwolin
Pojazd:
Mi chodzi cyl pod stunt. Ja go nie będę oszczędzał xD Dlatego się pytam. Żeliwo w razie co wyszlifuje i kupie nadmiarowy tłok.. Alu do śmietnika poleci jak sie zatrze :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2010, 17:15 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
To jak zamierzasz go "nie oszczędzać" to lepszy nicasil w takim wypadku.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 10 lis 2010, 17:15 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2010, 20:56 
*

Rejestracja: 12 kwie 2010, 16:11
Posty: 113
Pojazd:
Jeżeli chcesz nim stuntować to jedyne wyjście do alu. Pytasz czemu? Chociażby ze względu na docieranie... Popatrz chociażby przez ile docierasz alu a przez ile żeliwo. Ok. załóżmy, że zatarłeś żeliwo, z czym to sie wiąże? Szlif + tłok a ile go docierasz 600km przy czym jest to poważna i długa przerwa w treningu, a jak go nie będziesz tak docierał to za długo Ci nie posłuży.




_________________

\




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2010, 21:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 paź 2010, 10:43
Posty: 77
Lokalizacja: Garwolin
Pojazd:
Czyli mam wziąć alu pod stunt? ;o




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2010, 22:05 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Pewnie, nicasil jest o wiele wytrzymalszy i nie dociera się go.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2010, 22:24 
*

Rejestracja: 12 kwie 2010, 16:11
Posty: 113
Pojazd:
Konrad324 pisze:
Pewnie, nicasil jest o wiele wytrzymalszy i nie dociera się go.


z tym nie docieraniem nie przesadzajmy, ale wiem, że alu airsal 80cmm w instrukcji ma napisane, że aby go w pełni dotrzeć wystarczy 1 motogodzina :) Czyli 1 góra 2 dni i masz motor dotarty. :)




_________________

\




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2010, 22:35 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Nicasil jest tak twardy że się nie dociera. Dociera się jedynie tłok z pierścieniami.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 9:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 paź 2010, 10:43
Posty: 77
Lokalizacja: Garwolin
Pojazd:
Dobra to podajcie mi propozycje cylków ;p
Mk Hand made 70?
Airsal?
Mk SP series II?
Polini race 80?
Czy Top performances Thropy 70 sport?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 10:37 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
ja bym sie zastanowił nad cylami
Airsal tech racing 80ccm
Polini race 80ccm
no i jeszcze Top performances Thropy 70 sport no ale to już jest nizsza klasa bo sport najbardziej zastanow sie nad Airsalem bo jest tani i do tego gaznik 19mm. Cylek u P.Mielocha kosztuje 717zł a Polini na allegro 750zł to nie jest duza róznica w kwocie teraz sam sie musisz zastanowic który chcesz wybrac radził bym napisac jeszcze do smugllera on moze bedzie miał te cylku w duzo nizszej cenie!!!




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 11:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 paź 2010, 10:43
Posty: 77
Lokalizacja: Garwolin
Pojazd:
Nie mam "dostępu do smuglera" ;p Zobacze tego airsala.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 15:10 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
napisz do niego na gg 3076937 ma czesci sporo taniej niektóre ;p prowadzi on sprzedaz wysyłkowa kiedys pytałem sie o cyl airsala 70ccm sport to powiedział ze ok 540zł no to masz ile taniej!!




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 20 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy