Dzisiaj jest 05 maja 2025, 15:13



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 17:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 mar 2010, 22:25
Posty: 32
Lokalizacja: Koło
Pojazd:
Totalover mam ten sam setup co mathius w simie i lece 95 a brata rieju na v-max wyprzedza mnie o długość rieju. Mój sim kosztował 200zł+tuning 1300zł razem 1500zł a twoje AM6 używki chodzą po 5000zł. A i tak mój simson do 80km/h bierze rieju na przyśpiechę, nie wspominając już o starcie spod świateł bo to rieju startuje jak słoń i musisz zmieniać biegi co 2 sekundy. To na tyle.

Mathius: nie mówiłem nic o tym żeby założył większą zębate na przód, moim zdaniem 60 na serii chodzi najlepiej, bo na 16 już truche przymula.




_________________

http://www.bikepics.com/members/mlodysimson http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=736390#736390


Obrazek


Ostatnio zmieniony 07 lis 2010, 17:16 przez matheo, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 17:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2010, 21:19
Posty: 206
Lokalizacja: ze złomowiska
Pojazd:
matheo zważ na to że moje rieju miało 30k przebiegu i już powoli się sypało :lol: ale przyznaje że twój simek z takim setupem o jakim tutaj jest mowa, to naprawde coś pięknego :twisted: co do porównania simsonowskiego silnika i am6 czy nawet silnika z derbi to musze powiedzieć tak: silnik derbi na serii ma lepsze rezo niż am6 i ma lepszą kulturke pracy, seryjne am6 jest o WIELE lepsze od serii silnika simsona :| ale... po tuningu simsona żadne am6 nie ma szans, wiem bo jeździłem na tuningowanych simkach i takie simsonki z tuningiem to naprawde żeden silnik 50cc nie ma z tym szans nawet derbi czy am6 po prostu malinka :wink: a no i jeszcze jedna sprawa moje rieju się ani razu nie zepsuło a simki po tuningu sypią się jak oszalałe :P




_________________

Cytuj:
Czasem coś strzeli z tłumika ale to nic


capekpl1 pisze:
to powiedz im że chcesz mieć rodzeństwo a jak nie to kupuje części


Rieju rest in peace...
Niech mu asfalt lekkim bedzie [*]


Ostatnio zmieniony 07 lis 2010, 17:30 przez BenjoHurricane, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 17:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 mar 2010, 22:25
Posty: 32
Lokalizacja: Koło
Pojazd:
No ta po za tym że benjo odpalasz na popych to się nic nie psuje. A ja od momentu włożenia do simka zapłonu Ducati nic nie grzebie w simsonie, te psucia związane były z simsonowskim zapłonem, który już miał swoje lata i na dzisiejszą "technologie nie wytrzymał"




_________________

http://www.bikepics.com/members/mlodysimson http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=736390#736390


Obrazek


Ostatnio zmieniony 07 lis 2010, 17:49 przez matheo, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 17:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2010, 21:19
Posty: 206
Lokalizacja: ze złomowiska
Pojazd:
a tam głupoty gadasz... wymieniłem świece i palił normalnie a teraz to już sam nie wiem co jest :mrgreen:




_________________

Cytuj:
Czasem coś strzeli z tłumika ale to nic


capekpl1 pisze:
to powiedz im że chcesz mieć rodzeństwo a jak nie to kupuje części


Rieju rest in peace...
Niech mu asfalt lekkim bedzie [*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 21:57 
Zbanowany

Rejestracja: 11 cze 2010, 13:32
Posty: 279
Lokalizacja: wielkopolska
Pojazd:
Mathius, nie przesadzaj z tymi opowieściamio simsonie bo też mam simka i jak na tamte lata to super maszyna i do dzisiaj śmiga ale sprawa sie ma tak że simson faktycznie ma mało wysilony silnik w porównaniu do nowych konstrukcji nowe są na maksa wysiolone i dlatego mają lepsze osiągi ale na simsonie jechać ponad 80 km/h to strach a jak jade sendą 90km/h to nic wielkiego rama w simku nie nadaje sie do dużych prędkości zresztą zawiasy i hamulce też nie




_________________

Kamill1910 pisze:
chcę już ruszać dodaję gazu a tu nie pobiera mocy tylko gaśnie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 23:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 mar 2010, 22:25
Posty: 32
Lokalizacja: Koło
Pojazd:
No tak, popieram cię funekp bo sam w simku przy tym stupie mam tarcze z przodu, wzmocnienia ramy enduro, amory od MZ i ta kierownica Hebo daje to że się jakoś pewniej czuje. Więc moim zdaniem jak już chcesz mieć simka full sport trzeba zadbać o hamulce itp.(na tylnich szczękach mam zrobione wcięcia i z przodu ta tarcza dużo daje.




_________________

http://www.bikepics.com/members/mlodysimson http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=736390#736390


Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2010, 7:05 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Przedni hamulec absorbuje (o ile sie nie myle) 70% siły hamowania a tylni tylko 30%




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2010, 15:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 mar 2010, 22:25
Posty: 32
Lokalizacja: Koło
Pojazd:
Mi tylni służy do hamowania na piachu i wytracania prędkości tylko :P




_________________

http://www.bikepics.com/members/mlodysimson http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=736390#736390


Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2010, 15:32 
Zbanowany

Rejestracja: 11 cze 2010, 13:32
Posty: 279
Lokalizacja: wielkopolska
Pojazd:
simkiem to hamuje tylni i przedni bo przód mam słaby a sendą tylko przedni jest bardzo mocny i tylni w ogóle nie jest potrzebny




_________________

Kamill1910 pisze:
chcę już ruszać dodaję gazu a tu nie pobiera mocy tylko gaśnie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2010, 15:53 
*

Rejestracja: 24 cze 2010, 16:18
Posty: 66
Lokalizacja: Zakliczyn
Pojazd:
Funek, ja nie pisałem o ramie Sima tylko o silniku... Chyba normalne, że jak się podkręca silnik to pasowałby pomysleć o lepszych hamplach, czy wzmocnieniu ramy... U mnie w SR50 przy predkości +80km/h w zakrętach rama "tańczyła", wydawało się, że wahacz się gnie itp... Już nie wspomnę o wynoszeniu z winkli i o mega miękkim zawieszeniu Sima, przy którym nie daj Boże trafiłeś na wyboje podczas zakrętu to lecisz prosto... Oryginalnymi hamplami również z prędkości 100km.h hamowałeś kilkadziesiąt (set?) metrów...

To między innymi z tego powodu zmieniłem mojego Sima na RS, bo Vmax i przyspieszenie to nie wszystko...


Ostatnio zmieniony 08 lis 2010, 15:55 przez Mathius, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2010, 16:00 
Zbanowany

Rejestracja: 11 cze 2010, 13:32
Posty: 279
Lokalizacja: wielkopolska
Pojazd:
tak tylko piszesz o tunie simka na 70/4/3 a weź daj do swojej rs chociaż airsala sporta 70ccm to sim 70ccm nie ma polotów do tego z kominem sport
a nie wspomne już już o mocniejszych cylkach tylko one są mocno wyżylowane i dużo km sie na nich nie zrobi




_________________

Kamill1910 pisze:
chcę już ruszać dodaję gazu a tu nie pobiera mocy tylko gaśnie


Ostatnio zmieniony 08 lis 2010, 16:06 przez funekp, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2010, 17:50 
*

Rejestracja: 24 cze 2010, 16:18
Posty: 66
Lokalizacja: Zakliczyn
Pojazd:
Funek, ja pisałem tylko o moim, tam było dokładnie 56ccm i żadna am6 mu nie dawała rady ( no ale tez porównajmy wagi Sima a takiej RS)... Na końcu napisałem, że takie 70/4 czy 80/4 w Simie to konkret lata...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2010, 6:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2010, 15:34
Posty: 425
Lokalizacja: Sarbinowo
Pojazd:
A jak zrobić coś takiego w Simie
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Rom ... 62,777202')

Chodzi mi o te diody




_________________

~ Sprężyna Centralna: Naraku +2000rpm V.2
~ Sprężynki Sprzęgła: Hebo Czerwone
~ Pas napędowy: Wilmat Belt Kewlar

Sprzedam Wariator Naraku HS V.2 + Rolki 5.3g.
Przebieg to niecale 100km! 120zł za calość! Pisac na PW




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2010, 23:17 
*

Rejestracja: 16 paź 2007, 19:38
Posty: 81
Pojazd:
co do tuningu simsona to proponuje tak: cylinder 60ccm, wydech leovince, gaźnik 21, zapłon ze zmiennymi mapami zapłonu lub w ostateczności z piły łańcuchowej ale wtedy musiałbyś podpiąć światła pod akumulator. Zapłon ducati nie jest dobrym rozwiązaniem gdyż posiada on ciężkie koło magnesowe i simek nie będzie się tak szybko wkręcał na obroty. Proponuje jeszcze dorobienie kanałów płuczących i powiększenie okna wydechowego, polerka kanałów i założenie zaworu membranowego. Całość powinna ci dać przy idealnym ustawieniu około 12KM i prędkość ponad 100km/ przy bardzo dobrym przyśpieszeniu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2010, 23:25 
*

Rejestracja: 16 paź 2007, 19:38
Posty: 81
Pojazd:
możesz się także pokusić o cylinder firmy DDR tuningowy o pojemności 90ccm lecz wtedy musiałbyś założyć inny zestaw części. Koszt takiego dobrego tuningu wacha się w granicach od 1000-2000zł czyli koszt drugiego simsona. Oczywiście należałoby jeszcze zmienić wał na wzmacniany i całe sprzęgło. Uważam ze jest to nie opłacalne gdyż przyjmijmy ze twój simson wart jest 2,500zł + koszt tuningu 2000zł = 4,500zł a za taka kwotę możesz kupić sobie ścigacza lub jakieś enduro no chyba ze jesteś zwolennikiem motocrossu to za taka kwotę na pewno wyrwałbyś jakąś Yamahe YZ 125 z 2000roku. Jeżeli masz dużo kasy i nie masz co z nią zrobić to możesz zrobić tuning taki jak ci napisałem lub sprzedać simka i kupić lepsza maszynę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 8:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Ty miałeś w simku 56 i rieju nie dawało rady tak . No to kosztem 0 zł Takie rieju Ci tego simka zje. po 1. Odblokowac na maxa , wsadzić większe dysze i zrobić porting cylindra. groszowe sprawy a simek 60ccm nie da rady . Ja w Derbi senda (cylek 49ccm + porting) Wydech leoVince v6 gaznik dellorto 19mm , stożek .- brałem simka z gaznikiem 18mm i cylindrem 69ccm . (w simku cylinder był tylko ruszany i gaznik ) Simek ma silnik starej konstrukcji tam nie masz układu membran ... ale można zrobić ja bym od tego zaczynał




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 16:42 
*

Rejestracja: 24 cze 2010, 16:18
Posty: 66
Lokalizacja: Zakliczyn
Pojazd:
Peugeot hehe leze i kwicze po Twojej wypowiedzi.

Cylinder DDR to ORYGINALNE cylindry z byłej DDR (czyt. NRD, wpisz sobie w Wikipedii DDR to się dowiesz co to jest), to nie nazwa firmy tylko nazwa podziału Niemiec :P Takie cyle było seryjnie montowane do Simsonów, występowały tylko w pojemności 50ccm, chyba, ze ktoś sobie zrobił szlif na 60cc i 70ccm ale to rarytas.

Ducati ma ciężkie koło zamachowe... No stary tym mnie rozwaliłeś, nie pamiętam dokładnie ale magneto z Ducati (bez zębatki na rozrusznik oczywiście) waży chyba 700g a seryjne magneto Sima 1,2-1,3 KG, jest różnica, nie ? Nie ma porównania wkręcania się na obroty sima z Ducati a Sima na seryjnym zapłonie.

Wał wzmacniany... Sam jesteś wzmacniany, jeżeli zmieniasz pojemność na 70ccm to wtedy zmieniasz wał lub wyważasz na nowo stary, aby było dobre wyważenie z tłokiem...

W sprzęgle zmieniasz tylko docisk na grubszy ( w Simsonie jest tzw. słoneczko, tak jak w większości samochodów, nie na sprężyny jak w Minarelli czy Derbi)


Ostatnio zmieniony 13 lis 2010, 15:40 przez Mathius, łącznie zmieniany 4 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 18:22 
*

Rejestracja: 16 paź 2007, 19:38
Posty: 81
Pojazd:
widać ze się nie znasz to się nie wypowiadaj. Podałem koledze propozycje tuningu z jakiego będzie zadowolony w 100% a twoja teoria nie prowadzi do niczego.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 19:02 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Cytuj:
W sprzęgle zmieniasz tylko docisk na grubszy ( w Simsonie jest tzw. słoneczko, tak jak w większości samochodów, nie na sprężyny jak w Minarelli czy Derbi)


tyś ty widzial kiedys silnik am6 rozerany?




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 20:29 
*

Rejestracja: 24 cze 2010, 16:18
Posty: 66
Lokalizacja: Zakliczyn
Pojazd:
Totalover, owszem widziałem wielokrotnie, zajmuję się remontami i Tuningiem tego typu silników, masz coś jeszcze do powiedzenia ?? Wiesz co to w ogóle słoneczko ??

Peugeot no poprzyj swoją teorię czymś, bo ja nad Tuningiem silnika Sima spędziłem rok i z 50ccm uzyskałem ponad 100km/h przy genialnym przyspieszeniu a więc nie mów mi o Twojej racji bo w temacie nad którym spędziłem masę czasu przy testach poprawkach i jeszcze raz testach nie będziesz mnie uczył co jest lepsze...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy