Dzisiaj jest 06 cze 2025, 2:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 lis 2010, 0:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 paź 2010, 12:43
Posty: 92
Lokalizacja: Pyskowice
Pojazd:
Witam, chciałbym zapytać jak najłatwiej by było odpalić taki silnik w moim Zipp'ie.
Wystarczy przełożyć cały zapłon z mojego zippa, do tego silnika z malagi (jeżeli w ogóle tak to zaskoczy) ? Czy też trzeba zapłon z malagi zostawić i zacząć się bawić :/ ( jak tak, to co dokładnie trzeba zrobić ) . Z góry dziękuję za pomoc... :wink:


Ostatnio zmieniony 10 lis 2010, 0:37 przez Rysiu24, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2010, 6:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 mar 2010, 19:35
Posty: 170
Pojazd:
Ja myślę że potrzebowałbyś cały zapłon też z malagi , regulator napięcia ,cewke z fajką i powinien zagadać ;) ^^




_________________

Peugeot Vivacity Custom ^6

<<Cylek Airsal Tech Racing 70 cc>>
<<Gaźnik Stage6 19 mm>>
<<Króciec od Speedfighta 100cc>>
<<Wariator Polini Speed Control>>
<<Wał wał Stage6 HPC>>
<<Wydech Hebo New Performer Racing ;d >>
<<Sprzęgło ?? seria >>




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2010, 12:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2009, 23:01
Posty: 388
Lokalizacja: Pilica
Pojazd:
Nie potrzebujesz zapłonu ani żadnych regulatorów itp

Przekładasz tylko silnik bo wejścia z elektryki są takie same i odpalasz
i cieszysz się że masz włoski silnik Motori Minarelli

Quantum ma jak wszystkie chińczyki 2t silnik z zapłonem identycznym jak w mina
to jest podróba więc niema żadnych problemów z przełożeniem silnika

Tyle odemnie :D




_________________

Wpadnij obejrzeć mojego Roxa !!!

Aerox Monster Energy !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2010, 12:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 paź 2010, 12:43
Posty: 92
Lokalizacja: Pyskowice
Pojazd:
Rico95 pisze:
Nie potrzebujesz zapłonu ani żadnych regulatorów itp

Przekładasz tylko silnik bo wejścia z elektryki są takie same i odpalasz
i cieszysz się że masz włoski silnik Motori Minarelli

Quantum ma jak wszystkie chińczyki 2t silnik z zapłonem identycznym jak w mina
to jest podróba więc niema żadnych problemów z przełożeniem silnika

Tyle odemnie :D


Że to podróba to się zgadzam :D , ale dla przykładu w moim silniku z malagi jest kabli 7 , a w instalacji z zippa 5 (albo na odwrót) i próbowaliśmy pod każdy możliwy sposób podłączać i żadna kombinacja nie dała iskry... :| . Dlatego mamy zamiar dać cały zapłon z zippa do silnika z malagi i wtedy... . Tak w ogóle to w tym silniku z Malagi F12 jest zapłon Ducati i dlatego się to różni :/ Więc jeżeli wejścia z elektryki byłyby takie same, nie było by problemu i tematu na forum :cry:


Ostatnio zmieniony 10 lis 2010, 12:53 przez Rysiu24, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2010, 13:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2009, 23:01
Posty: 388
Lokalizacja: Pilica
Pojazd:
No włąsnie tu jest problem bo mamy do czynienia z zapłonem Ducati energia trzeba było tak od razu bo jakby był zapłon yamahy to byś nic nie musiał robić bo zapłon Yamahy ma 5 kabli a ducati 7 i moduł jest inny

Jak przełożysz zapłon z zippka do silnika od malagi będzie ok pod warunkiem że tym mieszaniem kabli nie spaliłeś modułu




_________________

Wpadnij obejrzeć mojego Roxa !!!

Aerox Monster Energy !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2010, 14:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2009, 23:41
Posty: 179
Pojazd:
Nie ma żadnego problemu... Swap miny z zapłonem Ducati będzie jeszcze łatwiejsze.
Potrzebujesz tylko Cewko-Moduł.
Masz wiązke z silnika:
3+1 do Cewko-Modułu
1 - do Stacyjki
2 - prąd

Bierzesz schemat Zipp'a, podłączasz Cewko-Modul, 1 kabel do stacyjki - silnik pali.
Potem tylko po schemacie patrzysz te 2 kable od prądu :wink:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2010, 21:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 paź 2010, 12:43
Posty: 92
Lokalizacja: Pyskowice
Pojazd:
No to już chyba mam rozwiązanie... . Dzisiaj daliśmy zapłon zippa do silnika malagi, iskra jest bardzo ładna, wszytko ok ale... , nie chce zapalić za sk.......a . I w dodatku, jak po wczorajszym majstrowaniu kablami na zapłonie Ducati, mimo nie uzyskania iskry moduł się świecił ostro jak zawsze, tak teraz jest iskra itp., nie chce odpalić, a moduł świeci tak choćby wcale... . Laliśmy nawet powolutku paliwo bezpośrednio do gaźnika, króćca i też nie ma bata. Były nawet momenty że na bardzo małą chwilę wydawało się że zapali bo już było blisko, ale to na tyle. Także nie wiem jak wam, ale mi się wydaje, że tak jak powiedział Rico95 przez majstrowanie kablami na zapłonie z ducati, zjarał się moduł. :?


Ostatnio zmieniony 10 lis 2010, 21:48 przez Rysiu24, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 9:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2009, 11:17
Posty: 352
Lokalizacja: Racibórz :)
Pojazd: 636 `02,
daj mu wahe pod swiece to napewno zagada,,




_________________

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może ona służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 13:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2009, 12:08
Posty: 677
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
tak jak kolega wyzej napisał. Kup cewko-modul na allegro za 100 zl rms jest z tego co pamietam i problem z glowy. Zostawiasz zaplon ducati i podpinasz cewko-modul tylko.Bo teraz nawet jezeli ci sie uda go zapalic to modul nie pozwoli mu sie wkrecic na obroty. Ale proboj moze cos wymodzisz ;) Powodzenia :)


Ostatnio zmieniony 11 lis 2010, 13:29 przez phantom, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 19:53 
**

Rejestracja: 23 lip 2010, 12:26
Posty: 331
Lokalizacja: Ostróda
Pojazd:
pisz do mnie ;P ja już 3 silnik minarelli wsadziłem do chińczyka ;P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 22:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 mar 2010, 19:35
Posty: 170
Pojazd:
Rysiu24, Jak by Ci się zjarał moduł to byś nie miał w ogóle iskry




_________________

Peugeot Vivacity Custom ^6

<<Cylek Airsal Tech Racing 70 cc>>
<<Gaźnik Stage6 19 mm>>
<<Króciec od Speedfighta 100cc>>
<<Wariator Polini Speed Control>>
<<Wał wał Stage6 HPC>>
<<Wydech Hebo New Performer Racing ;d >>
<<Sprzęgło ?? seria >>




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy