Dzisiaj jest 16 lis 2024, 14:00



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 lis 2010, 14:51 
*

Rejestracja: 20 wrz 2010, 14:17
Posty: 25
Pojazd:
Witam.
Mam następujący problem. Gdy odpale skuter i jest zimny, włącza się ssanie.
Ladnie wszystko chodzi i na gumie da się pojeździć, ale jak ssanie się wyłączy to juz nie ma tyle mocy, a żeby stanąć w pionie muszę się pożądnie wybić. I to moje pytanie:
Dlaczego się tak dzieje? Może to być wina niewyrelugowanego gaźnika i za małej dyszy?
Mam włożoną dyszę 65 i "odblokowany" filtr powietrza, odblokowane kolanko, oraz ściągniętą tulejkę z wariatora.
Skuter to Keeway Hurricane ...


Ostatnio zmieniony 10 lis 2010, 21:03 przez rolnik_dg, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2010, 15:30 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
jak wyjąłeś te zawleczki, zwężki z filtra , to gdzieś oscyluj przy dyszy 75, jak nie lepiej, to tak jak byś włożył stożek. chociaż dokładnie nie wiem jak tam w keewayach z tymi zwężkami, albo włóż ją po prostu jak była i będzie ok.

a na początek spróbuj dać iglicę wyżej i większą dawkę paliwa ustawić jeśli to coś zmieni , warto spróbować




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2010, 16:09 
*

Rejestracja: 20 wrz 2010, 14:17
Posty: 25
Pojazd:
Ok. Będę próbował najpierw wsadzić większą dyszę. A może lepiej nie męczyć się tylko od razu oddac do serwisu z dyszami 65,70,75 i zaplacić kilka zł? Przynajmniej będę wiedział, że niczego nie spi*rdole. Ile może kosztować regulacja gaźnika razem z dyszami?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2010, 16:27 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
wezmą za wymianę dysz minimum 20 zł a po co Ci to, lepiej 4 litry benzyny kupić ;) jak nie więcej wezmą
masz już te dysze ? jak chcesz dopiero kupić to kup 75,80 , jak Ci się 80 nie przyda teraz, to może kiedyś jeszcze się przyda, a 70 to jakoś mi się nie widzi, skoro na 65 jest tak tragicznie jak piszesz .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2010, 16:42 
*

Rejestracja: 20 wrz 2010, 14:17
Posty: 25
Pojazd:
Dysze już kupiłem. Są to rozmiary 65, 70, 75 i seryjna 60. A może jest tak tragicznie bo nie umiem wyregulować?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2010, 16:57 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
włóż 75 i sprawdź, jak dalej będzie podobnie to weź poreguluj śrubką , uboższa/bogatsza mieszanka, powinieneś wyczuć czego potrzebuje, a jak nie to pojeździj trochę na tej 75 tak zrób z 5 km i odkręć świecę będziesz widział jaka jest i regulował. jak nie da rady śrubką wyregulować to może iglicą o jeden ząbek wyżej.
jeśli dysza okaże się być za duża, w co wątpię no ale jeśli tak to daj 70, ona jest taka optymalna ;) i na niej reguluj, tylko pamiętaj usiądź przy tym i reguluj aż do tej pory aż skończysz, może nawet cały bak wypalisz przejażdżkami czy dobrze jest ale reguluj, gdzieś były tematy jak regulować,
bo jak tak będziesz regulował jak ja że o już niby dobrze to ok będę jeździł ale skuter się bardziej zagrzał i było źle i co 2 dni regulowałem , aż rozkręciłem gaźnik pewnego dnia w drobny mak wyczyściłem , wyregulowałem i śmigam już z miesiąc bez regulacji i nie mam zamiaru tam już nic robić, tyle wachy na to poszło ;d .. .z nów się rozpisałem .. ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2010, 17:05 
*

Rejestracja: 20 wrz 2010, 14:17
Posty: 25
Pojazd:
Dzięki wielkie. Zabiore się za to jutro i jak zrobie to napisze co i jak.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2010, 21:09 
*

Rejestracja: 20 wrz 2010, 14:17
Posty: 25
Pojazd:
Niestety wsadzenie dyszy 75 nie spowodowało znacznej poprawy. Po wsadzeniu dyszy odpaliłem skuter. Obroty skoczyły w górę i koło zaczęło się kręcić. Próbowałem zmniejszyć obroty, ale to nic nie dało. Dopiero po wyłączeniu ssania obroty się zmniejszyły. Próbowałem wyregulować gaźnik kręcąc śrubkę od mieszanki co 1/4 obrotu od całkowicie zakręconej. Było lepiej, ale nie aż tak jak z dyszą 65 przy włączonym ssaniu. Co mam teraz zrobić? Majstrować przy iglicy czy pie**olnąć to i oddac do wyregulowania z dyszami?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 15:10 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
rolnik_dg, a wiesz o tym że gaźnik reguluje się na ciepłym silniku ? oO
obroty wskoczyły bo jeśli jest lepsza mieszanka to obroty wskakują, skoro go nie zalewało to mi się wydaje że ta dysza będzie ok (mowa o 75) jak nie za mała jeszcze,
włóż tą 75 rozgrzej porządnie skuter i zacznij regulacje,
ale myślę że chyba nie dasz rady z tym, poszukaj były tematy jak wyregulować gaźnik ..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 20:03 
*

Rejestracja: 20 wrz 2010, 14:17
Posty: 25
Pojazd:
Wiem o tym :P Zanim zacząłem regulować to go troche rozgrzałem +- 5 min., bo próbowałem na gumie jeździć. Z tego co wyczytałem w pewnym dłuugim poradniku o skuterach to jeżeli po włączeniu ssania i podniesieniu mocy skutera mieszanka jest za uboga. Jutro zobaczę jeszcze raz i dłużej go rozgrzeję. Będę pisał też co z tego wynikło.


Ostatnio zmieniony 11 lis 2010, 20:06 przez rolnik_dg, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 12:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lis 2010, 11:42
Posty: 235
Lokalizacja: Iława
Pojazd:
A ja mam takie pytani coto moze byc gdy u mnie ssanie chodza to jak dam gazu to strsznei tak przerywa do 30km/h (mam pusty tłumik) coto moze byc?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 12:10 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Lalamidosek, Ty piszesz o tym że na zimnym silniku na ssaniu przerywa tak ? o to Ci chodzi bo nie mogę zrozumieć z tego co napisałeś.
jeśli o to to tak musi być,
a jak ssanie wyłączy się (rozumiem że masz automat ssanie ?)to już jest ok czy też przerywa ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 12:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lip 2010, 17:34
Posty: 1095
Lokalizacja: pdk
Pojazd: Keeway Flash '07 | Corolla E12
Na ssaniu to mi też przerywa, to normalne.




_________________

Motoforce 50cc, Tecnigas Next, Malossi Multivar (hebo niebieskie +1500rpm, hebo +60, pasek Polini Speed)
v-max 70km/h GPS | 3,5l/100km
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 12:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lis 2010, 11:42
Posty: 235
Lokalizacja: Iława
Pojazd:
jak sie ssanie sie wyloncza to tez przerywa ogolnie przerywa jak jest zimny. jak dam gazu to takie DRRR DRRR ujade 100 metrow juz mniejsze drrr a po 1 km juz nie ma drr :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 12:53 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
ssanie nie wyłącza się po 100 metrach ;D
jak jest zimno to one trochę chodzi bo cylinder się nie grzeje tak szybo, dlatego po 1km jest wszystko ok, lub nawet nie bo kilometr to nie wiele ;d
jeśli naprawdę jest tragedia to gaźniczek do regulacji i będzie dobrze, ale mi się wydaje że wszystko w porządku jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 13:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lis 2010, 11:42
Posty: 235
Lokalizacja: Iława
Pojazd:
aha :P to git tylko teraz musze jeszcze gdzies dysze kupic do gaznika bo keidys mi wyleciały i smigam bez nie wiecie gdziem ozan zakupic ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 13:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lip 2010, 17:34
Posty: 1095
Lokalizacja: pdk
Pojazd: Keeway Flash '07 | Corolla E12
Jak możesz bez dysz jeździć :lol:
Ale odp. na pytanie to możesz kupić np. na allegro, na mielochu, racing-planet i innych sklepach motoryzacyjnych niekoniecznie internetowych.
Jak do keewaya to rozmiar ok. 60 gwint M6




_________________

Motoforce 50cc, Tecnigas Next, Malossi Multivar (hebo niebieskie +1500rpm, hebo +60, pasek Polini Speed)
v-max 70km/h GPS | 3,5l/100km
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 13:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lis 2010, 11:42
Posty: 235
Lokalizacja: Iława
Pojazd:
no normalnie palic pali jezdzic jezdzi tylko v/max spadl o jakies 10 km :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 13:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lis 2010, 11:42
Posty: 235
Lokalizacja: Iława
Pojazd:
http://allegro.pl/dysza-glowna-gaznika- ... 78845.html <---- tylko mi nie chodzi i takei tylko o ta dłuzsza i ze sprezynka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 13:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lip 2010, 17:34
Posty: 1095
Lokalizacja: pdk
Pojazd: Keeway Flash '07 | Corolla E12
28794034 Pisz do tego gościa na gg, może ci załatwi tanio taką śrubke tylko opisz dokładnie mu do czego ma być. A jak nie to szukaj po zestawach naprawczych gaźnika, albo szukaj używek gaźników.




_________________

Motoforce 50cc, Tecnigas Next, Malossi Multivar (hebo niebieskie +1500rpm, hebo +60, pasek Polini Speed)
v-max 70km/h GPS | 3,5l/100km
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy