Dzisiaj jest 12 sie 2025, 6:30



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 lis 2010, 15:36 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Siema,pany mam problem.Caly dzisiejszy dzien próbowałem wyregulować napęd.Dotychczas tgb chodził na rolka 5.6 oraz niebieskich hebo.Vmax niezależnie czy rolki 5.6 czy 7.7 i tak wynosil tylko 60-62 km/h.Oczywiscie na wariatorze Polini Speed Control który został przerobiony do tgb gdyz byl kupiony pod zwykle morini.
Drugi problem to taka podkladka która znajduje się przed zbierakiem rozrusznika,a za wariatorem.Z tą podkladką skuter ma muła do 10 km/h ale potem ładnie idzie do 60.Bez tej podkladki nie ma tego muła lecz vmax wynosi tylko 40-50km/h.Na rolkach 4.0 g oraz bez podkladki stawal na koło praktycznie z gazu,lecz potem więcej wył niż jechał 40 km/h max.Na 5.5 podobnie/na 7.7 muł a na seryjnym wariatorze na rolkach 8g rowniez lecz troche mniejszy.

Czym to moze byc spowodowane?Zamieszczam fotki tej podkladki i przeciwtalerza:
Obrazek
Obrazek
Obrazek




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 17:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2010, 13:02
Posty: 275
Lokalizacja: Debe wielkie
Pojazd:
wydaje mi sie ze tej podkładki w ogóle nie powinno być tam w orginale




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 17:43 
*

Rejestracja: 22 sie 2010, 21:45
Posty: 191
Pojazd:
ta podkładka robi za dystans od koła zębatego rozrusznika i nie ma nic wspólnego z prędkością . Zobacz czy przeciw talerz i wariator mają rany. Możesz np. stoczyć tulejkę wariatora o 1mm lub 1,5mm ale stracisz na przyspieszeniu .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 18:01 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Łukasz45, Jestem pewny,ze wpływa ona na przyspieszenie,zrywnośc oraz Vmax,gdyż po zdjeciu jej z lekka pomoca stawal na kolo a z ta podkladka ledwo co sie toczy a od 10 dostaje kopa :/




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!


Ostatnio zmieniony 11 lis 2010, 18:02 przez krzysiek39, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 18:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2008, 10:33
Posty: 839
Lokalizacja: Koronowo
Pojazd:
krzysiek39, A jak staczałeś tulejkę to miałeś wymiar jaka powina być w tgb czy na oko. Załoz twardsze sprężynki sprzęgła żeby usunąć muł na początku.




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=203709
damiankozba pisze:
Witam. KUPIE KARTE MOTOROWEROWĄ Prosze o kONTAKT GG 7139932 DOBRZE PŁace


Sprzedam Przełozenia sportowe wtórne Polini 61/20 do morini GG 7063101




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 18:28 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
szymonkopa, Sprężynki twardsze nic tutaj nie pomogą.W sumie to nie wiem czy tulejka była staczana,wiem, że różni się diametralnie od seryjnej.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 22:38 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Wpadło mi jeszcze do głowy,że olej przekładniowy dawno nie był wymieniany i możliwe, że to powoduje taką małą prędkość? Dodam, że przełożenia niestety blokowane 15/5 lecz 70 km/h to nie powinien być problem :/




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 16:25 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
No nikt nie pomoże??? :( Sorka za PPP ale jest to bardzo ważne.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 16:46 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
może wario i talerze sprzęgła nie masz w linii prostej?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 16:53 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
mass95, Wydaje mi się, że jednak są w lini prostej, bo nawet jak założe seryjny wariator z seryjnymi rolkami to również tylko 50 km/h jedzie lecz nie ma tego muła na starcie.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lis 2010, 20:46 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Dodam,że na seryjnym wariatorze również tak jest,że albo muli i vmax 50 km/h albo wyje i vmax 40 km/h.Myślałem,że odrobine pomoże nowy olej przekładniowy,lecz wymieniłem i jest to samo.Wypisze co udalo mi przychodzi na myśl w punktach.
1:Pasek powinien miec 16.5 a ma 16,1 więc w miare dobry.
2:Przeciwtalerz jak nawet dokręcę nakrętkę na full i tak ma luzy na wszystkie strony.Z tą podkladką dokręca się i nie ma luzów.
3:Sprężynki sprzęgła za twarde (hebo niebieskie)
4:Cylinder 65cc China Powah http://allegro.pl/cylinder-tuning-65cm- ... 59324.html




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2010, 21:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2009, 11:17
Posty: 352
Lokalizacja: Racibórz :)
Pojazd: 636 `02,
krzysiek39 pisze:

juz masz odpowiedz.




_________________

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może ona służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2010, 22:23 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
krzysiek39,
16.1 ? może i ok, ale ja miałem 16.47(5) pasek szerokość ale był chyba wyciągnięty bo miałem to samo , myślałem że to wina sprzęgła(S6 sport pro) bo raz było dobrze raz źle, ale to był jednak pasek, kupiłem na skutercentrum pasek DAYCO za 60 zł i jest o wiele lepiej ;d
teraz buja się ładnie
wcześniej V-max do 75 ( było z jazdy na jazdę gorzej, jak pogrzebałem w przekładni to niby chwilę było ok ,ale tylko chwilę) a teraz V-max to jakieś 75-83 :D zależy od wiatru, ale jest mega i nie mam żadnych problemów nic :D tylko martwi mnie to że jak się pasek ułoży to podobno V-max spadnie, czyli jakieś 75 tylko będzie , tak jak seria TGB powinna iść, to prawda ?

co do podkładki, w serii jej nie ma. może masz wariator nie dedykowany i ktoś kombinował coś, chyba że ty kupiłeś i zakładałeś to nie wiem.
a z tulejką ok jest ? bo mi się zdaje że to jej wina najprawdopodobniej .


Ostatnio zmieniony 17 lis 2010, 22:43 przez Scratch, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2010, 13:27 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Scratch, Hmmm tulejka jest chyba troszke zakrótka z powodu, że nawet jak dokręce śrubę mocującą przeciwtalerz on i tak ma luzy we wszystkie strony.Gdy jest ta podkładka to nie ma luzów.Sprawdzałem na seryjnym wariatorze to nie ma mula lecz tez vmax tylko 50 albo 40 zależne od rolek. :/




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2010, 13:38 
Zbanowany

Rejestracja: 14 wrz 2010, 20:00
Posty: 523
Lokalizacja: Krzemienica
Pojazd:
Scratch, jak się pasek ułoży to więcej idzie na v-max.
Ale nawet na chińskim 65 powinien iść podobnie jak seria , ale to ten wariator chyba ,albo masz wydech zapchany.




_________________

http://wygrajgry.pl/ref/129300
klikajcie!
JESTEM GIMBUSEM!
Obrazek
Obrazek


Ostatnio zmieniony 18 lis 2010, 13:39 przez kubaaY, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2010, 14:52 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
czyli możliwe że ten cylinder już tak ma, nie ma siły i koniec nic nie wyciśniesz z tego, ale piszesz że przy pewnej regulacji sam skuter na koło praktycznie wchodził, więc to raczej wyklucza cylinder.
ja bym obstawiał pasek.
z tego co piszesz masz za krótką tulejkę, dopasuj jakąś bo nawet jak dasz podkładkę tam to i tak się tyle wariator nie wysunie z powodu tej tulejki krótkiej, a przyśpieszenie na pewno masz zacne czyż nie ?
rolki przy seryjnym wariatorze i leo zx to jakieś 6 gram , więc jeśli masz cięższe to masz efekt taki ponieważ blokowane przełożenia swoje robią, a w połączeniu z za ciężkimi rolkami to już wgl...
także jeśli chcesz śmigać na tym wariu to albo kup nową tulej jeśli się da. albo stocz tą seryjną na wymiar taki jaki powinna mieć dedykowana pod TGB, innej opcji nie ma.
a jesli nie masz takiej opcji to włóż seryjne wario, rolkami się pobaw jakieś 5.5 -6 gram i powinno to jeździć te 70 .

EDIT:
co do paska , na prawdę V-max może się jeszcze podnieść ? bo ktoś mi pisał że spadnie jeszcze ;dd, mi nawet odpowiada tak jak jest, aby nie było gorzej 75 leciutko wchodzi a bywa więcej, do 83 ;) wszystko seria oprócz sprzęgła i dzwonu .


Ostatnio zmieniony 18 lis 2010, 14:54 przez Scratch, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2010, 15:44 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Scratch, No masz racje,przyspieszenie na tym psc z podkladka jest bardzo dobre tylko dostaje strzala mocy okolo 10 km/h przez tego muła.Bez podkładki to całkiem co innego.Ma ktoś może z was wymiary tulejki dedykowanej do tgb? oraz dodam,że mam założony seryjne ''bierznie'' rolek(ten metal który podtrzymuje rolki.Oraz nawet jak z górki jade to i tak 60-65 może ale juz odpuszczam bo slychać ze zaraz ''silnik wyskoczy z ramy'', a wiadomo cylindrów Made in China nie nalezy zbytnio przeciążać.Możliwe,że mam pasek rozciągnięty :/




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2010, 15:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2009, 23:17
Posty: 514
Lokalizacja: MMz
Pojazd:
jaka sprężyna? Najpierw to kolego proponowałbym przejrzeć wszystko,a nie teraz wychodzi,że 3/4 w tym skuterze jest nie tak.




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=37615

Aprilia Area 70ccm!

POLEROWANIE LAKIERU I USUWANIE RYS Z PLASTIKÓW!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 810#912810




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2010, 16:42 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
nymo, Sprężyna seria.Sprężynki jedynie Hebo Niebieskie.Sprzęgło,dzwon,korektor jest w stanie idealnym więc to można pominąc.Jedynie lekko się poci przy simeringu za wariatorem,ale nie ciągnie lewego.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2010, 19:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2009, 23:17
Posty: 514
Lokalizacja: MMz
Pojazd:
daj twardszą sprężynę rolki ok 7gr.




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=37615

Aprilia Area 70ccm!

POLEROWANIE LAKIERU I USUWANIE RYS Z PLASTIKÓW!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 810#912810




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy