Dzisiaj jest 28 lut 2025, 10:02



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 lis 2010, 12:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 paź 2010, 18:23
Posty: 544
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Saab 9-3 Aero 2004 2,0T 210hp
czy jeśli zamontuje to nadkole http://allegro.pl/nadkole-czarne-mtkt-p ... ml#gallery to czy będe musiał wycinać dziurę na amortyzator.




_________________

Saab 9-3 Aero 2,0T 210hp


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 12:53 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
Nie :P Amor troche wczesniej wchodzi zobacz sobie. Tak jak u mnie

Obrazek




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 14:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 paź 2010, 18:23
Posty: 544
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Saab 9-3 Aero 2004 2,0T 210hp
aha to spoko a skąd masz ten tylny błotnik




_________________

Saab 9-3 Aero 2,0T 210hp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 16:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 paź 2010, 18:23
Posty: 544
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Saab 9-3 Aero 2004 2,0T 210hp
czy będe musiał coś przerabiać żeby włożyć to nadkole:?:




_________________

Saab 9-3 Aero 2,0T 210hp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 16:40 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
błotnik kupiłem ;P bedziesz musial tylko przepiac cewke w inne miejsce :)




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 19:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 paź 2010, 18:23
Posty: 544
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Saab 9-3 Aero 2004 2,0T 210hp
a w jakie miejsce przepiąć tą cewke .




_________________

Saab 9-3 Aero 2,0T 210hp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 19:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 paź 2010, 18:23
Posty: 544
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Saab 9-3 Aero 2004 2,0T 210hp
pokazałbyś na zdjęciu tą przełożoną cewkę




_________________

Saab 9-3 Aero 2,0T 210hp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 19:06 
**

Rejestracja: 05 sie 2009, 16:08
Posty: 203
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
nie ma zadnej roznicy.... na izolacje mozesz przykleic....




_________________

ADI




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 20:50 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
Jak zdejmiesz blotnik to cewka bedzie przykrecona na takiej srubce. odkrecasz ta srubke i przekladasz ja bardziej wglab np na izolacje albo na pasek zaciskowy




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 21:54 
*

Rejestracja: 06 lip 2010, 19:21
Posty: 143
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd:
Mam to nadkole w swoim i tez miałem ten problem ,ale przełożyłem cewkę i wszystko git speed pięknie sie prezentuje z MTKT zobacz sam(link w opisie);].Tylko pamiętaj o tych śrubkach i podkładkach co masz razem z nadkolem.




_________________

Optyka:
-Pokrywa przekładni STR8(chrom),
-Lampa przód STR8,
-Lampa tył STR8(black-line led),
-Nadkole MTKT,
-Stopka boczna Buzzetti(chrom),
Mechanika(skromna narazie)
-Doppler S3R
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=101436




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 23:02 
**

Rejestracja: 22 sie 2009, 17:56
Posty: 336
Pojazd:
Ja mam cewke w kufrze ;D dobry bajer w czasie kontroli policji :)
Obok cewki mam ssanie wiec pod pretekstem wlaczenia ssania odpinam kabelek i udaje glupiego ze nie wiem czemu nie chce odpalic :D




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 23:16 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
Sean12, Tos wymyslil :D dobre xd




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 17:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 paź 2010, 18:23
Posty: 544
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Saab 9-3 Aero 2004 2,0T 210hp
dobre to z tą cewką. :P




_________________

Saab 9-3 Aero 2,0T 210hp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 17:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 paź 2010, 18:23
Posty: 544
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Saab 9-3 Aero 2004 2,0T 210hp
Mam taki dziwny uchwyt rączke o kształci litery U z tyłu. I myśle że bedzie ona podczepiona do ramy. Jak myślicie da się ją odkręcić. :?:




_________________

Saab 9-3 Aero 2,0T 210hp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 17:44 
**

Rejestracja: 05 sie 2009, 16:08
Posty: 203
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
da sie ale po co ?? to uchwyt dla pasazera




_________________

ADI




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 17:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 paź 2010, 18:23
Posty: 544
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Saab 9-3 Aero 2004 2,0T 210hp
nie nie o to mi chodzi. chodzi mi o to że pod spodem od strony nadkola




_________________

Saab 9-3 Aero 2,0T 210hp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 21:16 
**

Rejestracja: 22 sie 2009, 17:56
Posty: 336
Pojazd:
to trzeba wyciac inaczej nadkole nie wejdzie.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 22:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 paź 2010, 18:23
Posty: 544
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Saab 9-3 Aero 2004 2,0T 210hp
no wiem może jest on ( ten uchwyt) tylko przykręcony :|




_________________

Saab 9-3 Aero 2,0T 210hp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 23:27 
**

Rejestracja: 05 sie 2009, 16:08
Posty: 203
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
aaaa no nie wiem tez bede musial to wywalic chyba raczej trzeba ciac i zaspawac potem




_________________

ADI




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 23:30 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
On jest niestety na stale. Musisz ciąć




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy